Muldebeerg

Muldes bryllupstråd <3 Nu med beretning :D

165 posts in this topic

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig med, hvordan man får et link til sin tråd ind i sin signatur?? Jeg synes jeg har prøvet at følge vejledningen, men det fungerer simpelthen ikke for mig, så noget må jeg gøre helt galt. Hjælp søges meget gerne.. *Ss*

Jo da :) Det er meget simpelt.. Du går op i højre hjørne af BK hvor dit navn står og ved siden af er der en lille pil nedad. Tryk på dit navn og en menu kommer frem. Du vælger "mine indstillinger" i venstre kolonne. Herefter kommer du ind på den side hvor du også kan skrive hvornår du skal giftes osv. som vises under dit profilbillede når du skriver i tråde. I venstre side er der en række menupunkter. Tryk på "skift signatur". Herefter skriver du bare din tekst og trykker på "gem ændringer".

Voilá :biggrin:

du er ikke den eneste jeg er virkelig også en klovn til det :( har prøvet alt, og intet virker for mig

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig med, hvordan man får et link til sin tråd ind i sin signatur?? Jeg synes jeg har prøvet at følge vejledningen, men det fungerer simpelthen ikke for mig, så noget må jeg gøre helt galt. Hjælp søges meget gerne.. *Ss*

Jo da :) Det er meget simpelt.. Du går op i højre hjørne af BK hvor dit navn står og ved siden af er der en lille pil nedad. Tryk på dit navn og en menu kommer frem. Du vælger "mine indstillinger" i venstre kolonne. Herefter kommer du ind på den side hvor du også kan skrive hvornår du skal giftes osv. som vises under dit profilbillede når du skriver i tråde. I venstre side er der en række menupunkter. Tryk på "skift signatur". Herefter skriver du bare din tekst og trykker på "gem ændringer".

Men Cricht, det virker simpelthen ikke for mig. Altså, når jeg gør som du beskriver, så har jeg jo været oppe og kopiere linket fra 1. indlæg i min tråd først. Når så jeg vil sætte det ind i min signatur, så er alle "brikker" i værktøjslinien grå. Og hvis jeg blot kopierer linket ind, så står der bare hele den der koderække - det ser jo slet ikke lige så fint ud, som når man bare trykker på dit lille "her" fx i linket til dit diy. - hvis du forstår.. :) Jeg kan ikke se billederne i guiden og da jeg kunne, for længe siden, kunne jeg stadig ikke få det til at virke. Er højest sandsynlig en lillebittelille smule fatsvag, ha ha ha, men det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke kan finde ud af det.. *ggg* (særligt, når jeg kunne få tickeren til at komme frem).

0

Annonce ♥

Men Cricht, det virker simpelthen ikke for mig. Altså, når jeg gør som du beskriver, så har jeg jo været oppe og kopiere linket fra 1. indlæg i min tråd først. Når så jeg vil sætte det ind i min signatur, så er alle "brikker" i værktøjslinien grå. Og hvis jeg blot kopierer linket ind, så står der bare hele den der koderække - det ser jo slet ikke lige så fint ud, som når man bare trykker på dit lille "her" fx i linket til dit diy. - hvis du forstår.. :) Jeg kan ikke se billederne i guiden og da jeg kunne, for længe siden, kunne jeg stadig ikke få det til at virke. Er højest sandsynlig en lillebittelille smule fatsvag, ha ha ha, men det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke kan finde ud af det.. *ggg* (særligt, når jeg kunne få tickeren til at komme frem).

hvad sker der hvis du klikker fluebenet af i den lille boks neden under skriveboksen hvor der står "enable HTLM" ? :)

0

Tak - ja, det skrider lige så stille fremad med invitationen. I aftes sad vi med "udkastet" til selve teksten... Og der har jeg så liiige et lille spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med :)

Vi ønsker i bund og grund, at der skal være rigtigt meget "fest" og knapt så meget "bryllup" over vores dag - dvs. vi vil gerne undgå at aftenen bliver proppet med taler, sange osv. MEN hvordan skriver man det? I det udkast vi har "lånt" lidt af teksten fra, står der fx "ønskes: sjov og ballade, frabedes: sange og taler"

I bund og grund synes jeg det er fint nok, meeen det er alligevel også en lidt "hård måde" at skrive det på, synes jeg. Jeg bryder mig ikke så meget om ordet "frabedes" og vi vil begge gerne, hvis man kan finde en anden ordlyd til den del af det. Vi er måske også lidt ambivalente, da kæresten selv holder en tale og vi i bund og grund godt ved, at vi nok ikke slipper helt uden om. Der er bl.a. en veninde og min far, som nok også vil ha' lidt at sige... DET er vi som sådan også helt ok med, men vi vil bare gerne på en eller anden måde understrege, at gæsterne ikke skal "bænkes" til bordene hele aftenen pga. taler og sange..

Any Ideas girls??

Hhhmm...håber tankerne er til at forstå og at det ikke lyder alt for sipppet.. Mon I kan følge mig??

Jeg ville gerne have skrevet i vores invitationer at festsange frabedes, men det ville manden ikke gå med til.. Jeg måtte heller ikke skrive at vores eneste gaveønske er tilskud til bryllupsrejse, men der satte han også fin fod ned.. Så skønt at i er enige om det :wink:

Hvad med "Hellere sjov og ballade end taler og sange"

0

Angel, vi endte med at skrive: "ønskes sjov og ballade, uden for mange taler og sange" - og indtil videre er det i hvert fald blevet godt nok modtaget.

Ellers så går det også lidt fremad med bryllupsforberedelserne her.

I går hentede min veninde og jeg min fine brudekjole. Aaahh, det var bare superdejligt at prøve den igen. Det er en helt ny de har bestilt hjem og desværre, er den på en eller anden måde en smule længere end den jeg prøvede først. Så ÆV nu bliver jeg nødt til at komme forbi en skrædder, så der ryger jo da nok mindst kr. 1.000,-. Det er jeg lidt ked af, men jeg er på ingen måde villig til at løbe risikoen med, at en eller anden kommer til at jokke i kjolen og den så går helt i stykker eller flænser i noget af kjolen. Uha, en grim tanke... Så skrædderbesøg here we go.. ;)

Sløret mangler jeg stadig - nu må jeg snart til at gå lidt mere ind i det projekt, ha ha ha.. Jeg ville egentligt ikke ha' købt underskørtet hos Lilly, da jeg ikke ville give 900 kr. for det, men så tilbød de mig det til halv pris fordi det var det, der var blevet prøvet i butikken, så det kunne jeg godt gå med til. Derudover fik jeg købt de fineste øreringe også, nu jeg var der - så så er der også tjek ved det. (skal se om jeg kan hitte ud af det med billederne). Jeg kan ikke lige finde et billede af dem på hjemmesiden, så må forsøge mig med at tage et billede af dem derhjemme i stedet for, når jeg kommer hjem. ;)

Pigerne har jeg lige købt fine sølvsandaler til, men om de holder helt til august og så stadig er fine, må stå hen i det uvisse.. Jeg fik dem på tilbud, så ellers må vi ud og finde nogle nye, når brylluppet kommer nærmere.

Mine egne sko fik jeg også klaret i denne uge. Købte dem hos Lilly på nettet - eller rettere ved at ringe til deres hovedkontor. De var i forvejen nedsat, men da hun ikke havde flere, ville hun kigge en ekstra gang på lageret. Der fandt hun så et par, hvor man kunne se på den øverste rem, at de havde været prøvet, men ellers fejlede de intet. Dem kunne jeg købe for 100,- plus fragt, så i alt 149 kr. for et par sko, der normalt koster 500,-. DET kan jeg godt lide... ;)

Skoene ser sådan her ud: (beklager det meget store billede)

post-76988-0-21058500-1431198946_thumb.j

Edited by Muldebeerg
0

Sikke en flot sko du har fundet og altid fedt når man kan spare penge :-) Her har drengene forbud mod at bruge deres bryllupssko før dagen. Men det er godt nok svært - specielt for den lille ;-)

0

Annonce ♥

Jeg havde også tænkt tanken, Malou... Men de mangler også nogle pæne sandaler til sommeren, så nu får de lov at bruge dem, når vejret bliver fint og så må vi se... Regner med, at de skal ha' nye igen til brylluppet. ;)

Ser lige om jeg kan få lagt billeder ind af deres sko, mine øreringe og et par andre ting, jeg har købt i morgen eller mandag ;)

0

Jeg havde også tænkt tanken, Malou... Men de mangler også nogle pæne sandaler til sommeren, så nu får de lov at bruge dem, når vejret bliver fint og så må vi se... Regner med, at de skal ha' nye igen til brylluppet. ;)

Ser lige om jeg kan få lagt billeder ind af deres sko, mine øreringe og et par andre ting, jeg har købt i morgen eller mandag ;)

Det er altid en balancegang med børn :-) Glæder mig til at se billeder :-)

0

Sikke nogle flotte sko 😍

Havde også tænkt at min dreng kunne bruge sine sommersko til bryllup, men efter en uge i børnehave i indså jeg at der skulle nye til 😄

0

Annonce ♥

Ærgerligt med skrædderen, men så kommer den da til at være perfekt :loveshower:

Super dejligt at du har fundet sko til jer alle sammen. Dine sko er da godt nok et røverkøb (og super smukke). Det kan vi godt lide :cheerleader3:

0

Hejsa!

Så er jeg vist ved at være lidt klar igen.. Synes slet ikke lige jeg kommer nok til pc'en og dermed BK i øjeblikket.. tsk tsk tsk.. Så nu er der sikkert rigeligt at blive opdateret på igen... Jeg lovede vist lidt billeder, for noget tid siden. Har selvfølgelig glemt at få taget billeder af pigernes sko, men ser lige om jeg kan copy-paste dem ind fra nettet... Ellers så er der et par dårlige billeder af de øreringe jeg har købt her og så af mit strømpebånd ;) (som bamsen lige blev model med ;) )...

post-76988-0-55533800-1432316953_thumb.j

post-76988-0-01225200-1432316963_thumb.j

post-76988-0-59705100-1432316972_thumb.j

Edited by Muldebeerg
0

Annonce ♥

Vi fik for øvrigt også udfyldt ægteskabserklæring og navneændringsattester for en uges tid siden. Vildt, at man nu er så langt, synes jeg. Allerede i denne uge lå prøvelsesattesten til kirken der så, så nu gælder det om at ligge den et sted, så jeg husker at få den med, når vi skal op i kirken og tale med præsten.. ;)

Min kjole skal jo lægges op og jeg har været lidt nervøs for, hvor dyrt det ville blive. Men jeg fik anbefalet en syerske i Silkeborg og hun klarer det hele for 575 kr., så det er jeg mega godt tilfreds med. Hun virkede superprofessionel og havde også andre brudekjoler til at hænge, så jeg er ret sikker på at kjolen er i trygge hænder :D

Ellers sker der ikke så meget bryllupsagtigt her hos os for tiden. Jeg tænker meget på det, men får ikke lavet en disse. Nå jow, vi har for øvrigt da også handlet de fleste drikkevarer ind, -mangler dog stadig vinen og kaffen, det havde vi ikke plads til i denne omgang.. Satser lidt på at få lavet bordkort her når jeg har nattevagt i næste uge, det kunne være godt at få det af vejen, tror jeg...

Nu vil jeg læse lidt op hos Jer andre, nogle er jo allerede blevet gift og andre skal snart - spændende.. *ss*

Og nu så jeg da for øvrigt lige, at vi ramte 100 dages milepælen i går - huhej hvor tiden flyver... Det er da lige til at blive lidt småstresset af.. *ss*

Edited by Muldebeerg
0

Annonce ♥

Så var vi lige forbi Mus forleden dag ;) Fik købt både vin-, vand- og champagneglas af hende samt alle hendes rispapirslamper.. Så hyggeligt, at vi kan købe af hinanden, tak for det Mus ;)

I morgen håber jeg, vi får booket/reserveret borde, stole og service, så vi også kan sætte X der. Min mor kom med hendes hvidguldshalskæde i dag, den har et fint lille hjertevedhæng med sten i, så jeg tror, det bliver mit "lånte" eller "gamle", når jeg hopper det store skrud. Den skal lige have en god oppudsning, men det tænker jeg at guldsmeden kan klare, når de alligevel skal have vores forlovelsesringe ind til indgravering inden brylluppet. (vi bruger de samme ringe, som vielsesringe).

Overvejer lidt, om jeg skal gå i krig med bordkortene her i nat, nu vi har en stille vagt (so far :D) - jeg BURDE i hvert fald gøre det, ingen tvivl om det. Jeg er stadig i overvejelses-stemning omkring menukort og evt. kirkehæfter. Jeg tror faktisk ikke vi skal have kirkehæfter, men nu må vi se. Menukortene bliver blot et enkelt til hvert bord, da jeg har købt sådan nogle fine glasplader på fod, som skal stå på hvert bord. Hhhmm... der er jo alligevel lidt jeg godt lige kan gå i gang med, ha ha ha..

Ærger mig stadig over, at jeg ikke kan finde ud af at linke til min egen tråd, nederst i mine indlæg... Jeg har jo forsøgt mig tidligere uden held, så hvis nogen har de gyldne råd (og jeg har kigget brugsvejledningen der ligger herinde), så sig endelig til... ;)

0

Ærger mig stadig over, at jeg ikke kan finde ud af at linke til min egen tråd, nederst i mine indlæg... Jeg har jo forsøgt mig tidligere uden held, så hvis nogen har de gyldne råd (og jeg har kigget brugsvejledningen der ligger herinde), så sig endelig til... ;)

Prøvede du at slå fluebenet i "Enable HTML" fra på siden der hedder "skift signatur" i dine indstillinger?

0