Muldebeerg

Muldes bryllupstråd <3 Nu med beretning :D

165 posts in this topic

Hej Metti!

Tak for den gode ide med brevet - den tror jeg lige jeg snupper.. *s* ;) Jeg håber lidt, at jeg kan få lavet lidt forskelligt i morgen, men lillepigen har

temmelig meget mavepine, så den skal lige gå væk, så jeg har lidt mere frie tøjler.. Det er svært at løbe for meget rundt, med 1 stk. syg pige, ikke sandt.. *s* Men håber det går over igen...

Glad for at jeg kan hjælpe. :) God bedring med lille pigen. :)

0

Annonce ♥

Så fandt jeg også frem til din tråd, tillykke med det kommende bryllup lige om lidt :cheerleader3:

Sikke nogle flotte invitationer du har fået lavet, og du siger du ikke har et krea-gen. Dem må du så have fået nu :tunge:

Glæder mig til at følge dig resten af din korte tid med planlægningen og så glæder jeg mig til din beretning af den store dag :loveshower:

0

Nå så er det måske på tide med en lille smule billeder.. ;)

1. og 2. billede er bordkortene - både de færdige og så det hjerte de skal stå i.

3. billede er kærestens seneste projekt, for at bruge de overskydende fliser. Et lille stykke ekstra terrasse i modsatte ende af haven, hvor der før bare har været granit og lidt for meget ukrudt. Det bliver da vist også en god hyggekrog. (planen på sigt, er at få lavet et bålsted, så vidt jeg har forstået ;) )

4. billede er af gårdhaven, som min kæreste og et par venner har lavet. Før var der en flisesti og et aflangt stykke græsplæne, men nu er der plads til både rosenbed (nede ved hegnet), hængekøje (det er stativet der ses nede ved bedet), loungesæt, væghængt tørrestativ og allerøverst, som ikke ses på billedet - et spisebord/havebord m. 4 stole :). Så det gav da lige ca. 50 kvm. ny terrasse... :)

Pt. sidder jeg og forsøger at lave menuen - håber den bliver fin.. Jeg skal lige beslutte mig for, hvordan papiret skal se ud, da det jo skal sættes fast på den glasplade jeg har vist på en af de forrige sider.. Spændende ;)

Kokken har jeg snakket med i dag, så nu har jeg også fået et aconto-beløb og så håber jeg, at det måske er nok - men det vil tiden vise. Det gav mig lige lidt ro at snakke med ham... (vi arb. ofte på tværs af hinanden, så skønt lige at ha' en enkelt vagt på samme tid).

I morgen starter pigerne i skole, storepigen i 2. klasse og lillepigen i 0. klasse, så der ligger mindst en spændt pige derhjemme, er jeg sikker på. De få timer, de skal være afsted i morgen, kan jeg forhåbentligt lave noget bryllupsagtigt - fx få vasket vaser og pyntesten af og måske endda få lidt styr på alle bryllupstingene, der står rodet i et hjørne. *s*

post-76988-0-55399100-1439143920_thumb.j

post-76988-0-01053200-1439143937_thumb.j

post-76988-0-32768100-1439143943_thumb.j

post-76988-0-98600600-1439143951_thumb.j

Edited by Muldebeerg
0

Så sker der ting og sager :wink: Sikke en lækker ekstra terrasse I har fået jer - det kan jeg sørme godt forstå at du er glad for!

Glæder mig rigtig meget til at få set jeres ting på dagen, når de bliver samlet til en helhed.

Jeg kan ikke huske det men.. I har da planlagt menu ikke? Det var bare betalingen som du skulle have styr på med kokken?

0

Annonce ♥

Orv hvor er det flot med terassen... det ser super godt ud... :a1221:

Fine bordkort. Jeg kan så godt lide den der friske limegrønne... Love it... :cheerleader3:

Har selv en lille pige (eller det er hun vel ikke mere for andre end mig :tunge: ) som startede i 7 klasse i dag... Puha, for tiden er gået stærkt. :huh: .

0

Super lækkert med den udendørs forbedring uanset bryllup eller ej. Det der kan i jo nyde de næste mange år frem. Jeg glæder mig til at se det sammen med telt og alt andet bryllups oppyntning.

0

Annonce ♥

How! Jeg lavede da et indlæg herinde forleden, hhmmm.... Det er pist væk :( Anyway, nu er det lige om snart at vi skal giftes... Hvor er det vildt og hvor er vi egentligt ikke helt klar....

Teltet er sat op, pavilloner lige så, loungesættene er på plads og fadølsanlægget virker, pyha ;) Har lige lavet lidt 'drinks-forslag' og fået sat menuerne op på glaspladerne... I morgen skal bordene dækkes og pyntes, servietter kal laves (bliver først sat på lørdag)' det skal handles ind, ryddes op, gøres rent, hentes islagkager, bestilles brød til søndag og meget meget andet...

Overvejer, hvis det bliver rigtig tørvejr - om vi tør sætte rispapirslamperne op allerede i morgen.. Jeg er lidt i tvivl om, om de holder til natte-kondensen, men håber det. Ellers får jeg alt alt for travlt lørdag formiddag, er jeg bange for....

Tjans... Det var vist lidt tankemylder fra mig. I får billeder senere... Hat stadig ikke fået øvet mig på eventyret til kæresten, men jeg når det nok i morgen... Det SKAL jeg... Håber sådan han kan lide det og at jeg gennemfører at læse det op, foran gæsterne - jeg er en kylling hvad taler angår, suk.....

Til Jer der evt. også skal giftes nu på lørdag. Stort tillykke fra mig, jeg når ikke at kigge tråde før tidligst i næste uge...

Mange spændte sommerfuglehilsner fra Muldebeerg

0

Århhhh søde Mulde, nu er det bare tæt på!! Du har masser af ting på din to-do liste, men håber alligevel du får en rolig stund til at nyde at NU er det nu, dagen I har ventet på og forberedt så længe. Håber I får en helt fantastisk dag, at vejret er med jer og at I får en skøn fest. Glæder mig meget til at se billeder og høre hvordan det hele er gået.

Edited by ongobongo
0

Annonce ♥

Ihhh nu er det i morgen... For hulen da hvor er tiden bare gået sygt stærkt.

jeg ved ikke om jeg husker det i morgen, så i får det allerede nu.

:loveshower: STORT tillykke med jeres bryllupsdag. Må solen skinne på jer, glæden følge jer og lykken altid være hos jer! :loveshower:

0

Kæreste Mulde

Så kom dagen hvor det er jeres tur til at give hinanden jeres Ja i de perfekte rammer

Håber i får en helt fantastisk og uforglemmelig dag

Glæder mig til at hører alt og jeres dag og se en masse fantastiske billeder

:loveshower::loveshower:

0

Annonce ♥

Annonce ♥