MartineChristensen

invitationer - hvor fra?

26 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil anbefale inksaloon.dk - de laver virkelig fine ting til gode priser og i super kvalitet! Min veninde fik derfra til deres bryllup og fik også designet menukort der passede o invitationens design. SÅ fint!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi bestilte også vores invitationer fra http://www.pocketfoldinvites.co.ukog skriver selv invitationen.. Vi har ikke fået lavet dem endnu, men det kribler i fingrene for at finde mine fine æblegrønne invitationer frem og få dem lavet :wink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har lige været i den lokale hobbyforretning for at få inspiration og selv om jeg ikke er særlig snild på fingrene, så tror jeg jeg vovermig ud i at lave nogle selv - efter kopi fra en af de invitationer forretningen havde lavet. ;) Vores farver bliver råhvid og limegrøn og evt. en 3. farve - måske sort??

Jeg ved ikke om man må nævne en masse sider her, men jeg prøver lige og så må admin selvf gerne slette det, hvis det ikke er tilladt. Men jeg har kigget på invitationer ved hhv. Vistaprint, invitationer.dk og Optimalprint. Der er mange rigtigt gode og søde forslag, både med og uden billeder, så prøv at Google lidt. Der er et utal af steder der laver invitationer.. ;)

0