TennaGerdes

morgengave ?

3 posts in this topic

Jeg har tænkt virkelig meget over hvad H2B skal have i morgengave... Og jeg kan ikke bestemme mig!

Det skal siges at han ikke er typen der går med ur eller manchet knapper..

Jeg har tidligere givet ham faldskærmsudspring i julegave og han har også været ude og køre i en farrari...

ham er vild med hurtige biler og motorcykler..

Det mine tanker går på er:

en rejse til Le Mens i frankrig 2016 og være der de 4 dage under løbet, med tribune pladser og det hele.

Eller

en citycrosser

Eller

eller en ferie lige efter nytår bare ham og mig, -ned til varmen.

Eller

om det skal være noget helt andet.. :unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure:

0

Annonce ♥

Det er virkelige nogle fine gaver syntes jeg, og du kender ham jo bedst og ved hvad der gør ham glad. Så tag da det du selv syntes er mest ham? (en plus/ minus liste om nødvendigt) :wink:

Jeg giver nok nogle boudoir billeder - et til hans fødselsdag nok og så et i morgengave. (er dog ikke helt udtænkt)

0

Det er virkelige nogle fine gaver syntes jeg, og du kender ham jo bedst og ved hvad der gør ham glad. Så tag da det du selv syntes er mest ham? (en plus/ minus liste om nødvendigt) :wink:

Jeg giver nok nogle boudoir billeder - et til hans fødselsdag nok og så et i morgengave. (er dog ikke helt udtænkt)

det er også en fin gave, men jeg ville aldrig have sådan nogen billeder hængt op det ville være meget privat også bare i soveværelset.. og jeg ville synes det var ærgeligt hvis de bare lå gemt væk i en skuffe,.

0