Pleazure

Hvad har i på under kjolen?

11 indlæg i dette emne

Jeg prøvede min kjole i går, uhh, bliver helt høj bare af tanken :loveshower:

Nå, men jeg har købt en bh, som former og løfter (jeg har mistet 2 skåle pga. amning efter graviditeter :o ), og da min kjole sidder stramt og først "strutter" fra under numsen, overvejer jeg også shapewear trusser. Jeg er slank af natur, men mavemusklerne er altså ikke så spændstige som da jeg var yngre og havde tid til at dyrke sport...

1. Hvilke shapewear trusser kan anbefales? (til en som mig, som er alm slank og altid har været det)

2. Har i ekstra lingeri til bryllupsnatten? Det er unægteligt ikke særlig sexet med shapewear, så jeg overvejer lidt en sexy natkjole eller...???? Eller måske skal man bare droppe det helt? Vi har kendt hinanden i over 10 år nu, så på den måde er der nok ikke den vilde overraskelse... :) Måske dejser vi bare om og vil hellere nyde hinanden dagen efter? Eller?

Hjælp, hvad gør i andre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt et par nye, hvide blondetrusser til at have på under kjolen. Formen på min kjole gør at jeg ikke behøver shapewear. Jeg ved ikke helt om jeg skal have "noget til brysterne" det finder jeg ud sf når jeg skal til skrædder. Efter et stort vægttab som desværre har resulteret i at brysterne ligner noget som skal rulles op på et par curlere har jeg det ikke så godt uden bh. Så håber jeg kan have en stropløs bh eller alternativt brysttape. Har nu aldrig prøvet det der brysttape. Så jeg aner ikke hvordan man skal gøre.

Jeg køber så et lækkert sæt som jeg hopper i på hotellet og gerne med en passende negligé eller lignende til. Om der "kommer til at ske" noget ved jeg ikke. Jeg forventer det ikke. Men lækkert undertøj skal der nu på alligevel :-) Så tager vi det andet som det kommer :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en super god stropløs bh på, som ikke er købt i forbindelse med brylluppet, men fordi jeg har en ret stor barm så kræver det en ret særlig bh for at "pigerne" kan holdes :lol: Så bh'en er genbrug - men den gode af slagsen!

Derudover har jeg købt shapeweartrusser, sådan nogle shorts, som jo selvsagt er besværlige ifht. at komme på toilettet i løbet af dagen. Har dog lånt en shapewear nederdel af min veninde fra hendes bryllup, som jeg ikke heeeelt kan holde ud af have på endnu, men jeg satser på at tabe mig lidt så den kan bruges.

Jeg køber ikke noget sexet/frækt til bryllupsnatten. Vi håber bestemt at have lysten og overskuddet når vi lander på hotelværelset om natten, men jeg tror bestemt ikke at hverken jeg eller min kæreste er i humør til "det helt store" hvor jeg skifter osv. Tror bare man vil ud af tøjet, have et skyl under bruseren og så forhåbentlig lidt hyggeputning inden man går helt kold :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole havde indbygget skåle og sad meget pænere uden BH og så havde jeg shapewear shorts på da jeg har store lår og ikke ville risikere at få sår på indersiden....

Generelt så synes jeg shapewear fra maidenform er det bedste, ligemeget om det er short, kjoler eller andet.... Hvis du bor i nærheden af en magasin så kan du booke en gratis lingerishopper og tage et billede med af din kjole....

Mht om natten havde jeg købt en lækker natkjole, men jeg havde kun sovet 2 timer natten før brylluppet og da vi gik i seng kl 4 om morgenen ville vi bare sove

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke ha BH på, da der er i kjolen, men overvejer nogle små skåle er brysttape, bar fordi jeg er bange for man kan se hvis jeg fryser :P derudover skal jeg være viiiiirkelig sexy i en shapewear, hvilket jeg tror skal være en med lår, da jeg er bange for at kampsvede mellem lårene :P

Jeg dropper nok også det fine undertøj, da jeg virkelig tvivler på der sker noget action om natten, da vi skal sove i samme rum som vores datter :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal bare have en hvid blonde g-streng som det eneste, det er samme trusse jeg bruger til hverdag bare hvid.

Og overdelen af min kjole føles nærmest som et korset... så bh bliver næppe nødvendigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen BH og så et par shapetrusser, der går fra under ballerne og op til taljen. Ikke så meget for, at de skal stramme ind (det gør kjolen så rigeligt, da den er med korset), men for at der ingen kant er nogen steder at se - mest for min egen bevidstheds skyld. Jeg kan nemlig se på billederne fra, da jeg prøvede kjolen, at man kan ane en trussekant i siden - og da havde jeg g-streng på. Jeg har advaret H2B om, at det ikke er yndigt, hvad han får at pakke op på bryllupsnatten :b223::tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver på ingen måde sexet... og det går jeg faktisk heller ikke efter. Min Hubby har set mig være morgengrim med strithår, gammel makeup og morgenånde der kunne slå ihjel og alligevel vil han giftes med mig :loveshower: Jeg går til gengæld op i at have det dejligt i min kjole... at føle den bare sidder som den skal og derfor skal jeg har en såkaldt shapewear dragt på som jævner alle deller og buler ud så kjolen sidder perfekt. Om jeg skal have BH på, ved jeg faktisk ikke endnu. Jeg prøvede kjolen med en på, men når jeg nu skal hente min kjole om 8 dage (glæder jeg mig lige, eller hvad :cheerleader3: ) så har jeg tænkt mig at prøve den med og uden. Jeg skal jo helst være tilfreds med mit køb, før jeg forlader butikken tænker jeg. Strømper vil jeg helst undgå, men kommer jeg nok ikke til, da mine sko ligesom gør mine tæer spreder sig, så skal have noget som holder dem sammen, ellers ser det åndsvagt ud. Men den tid den sorg... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en super god stropløs bh på, som ikke er købt i forbindelse med brylluppet, men fordi jeg har en ret stor barm så kræver det en ret særlig bh for at "pigerne" kan holdes :lol: Så bh'en er genbrug - men den gode af slagsen!

Derudover har jeg købt shapeweartrusser, sådan nogle shorts, som jo selvsagt er besværlige ifht. at komme på toilettet i løbet af dagen. Har dog lånt en shapewear nederdel af min veninde fra hendes bryllup, som jeg ikke heeeelt kan holde ud af have på endnu, men jeg satser på at tabe mig lidt så den kan bruges.

Jeg køber ikke noget sexet/frækt til bryllupsnatten. Vi håber bestemt at have lysten og overskuddet når vi lander på hotelværelset om natten, men jeg tror bestemt ikke at hverken jeg eller min kæreste er i humør til "det helt store" hvor jeg skifter osv. Tror bare man vil ud af tøjet, have et skyl under bruseren og så forhåbentlig lidt hyggeputning inden man går helt kold :wink:

Nu bliver jeg helt nysgerrig, hvilken BH er det du har?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en super god stropløs bh på, som ikke er købt i forbindelse med brylluppet, men fordi jeg har en ret stor barm så kræver det en ret særlig bh for at "pigerne" kan holdes :lol: Så bh'en er genbrug - men den gode af slagsen!

Derudover har jeg købt shapeweartrusser, sådan nogle shorts, som jo selvsagt er besværlige ifht. at komme på toilettet i løbet af dagen. Har dog lånt en shapewear nederdel af min veninde fra hendes bryllup, som jeg ikke heeeelt kan holde ud af have på endnu, men jeg satser på at tabe mig lidt så den kan bruges.

Jeg køber ikke noget sexet/frækt til bryllupsnatten. Vi håber bestemt at have lysten og overskuddet når vi lander på hotelværelset om natten, men jeg tror bestemt ikke at hverken jeg eller min kæreste er i humør til "det helt store" hvor jeg skifter osv. Tror bare man vil ud af tøjet, have et skyl under bruseren og så forhåbentlig lidt hyggeputning inden man går helt kold :wink:

Nu bliver jeg helt nysgerrig, hvilken BH er det du har?

Ja det er sørme et godt spørgsmål! Kan faktisk ikke engang se det på vaskemærket. Jeg TROR dog at det er en bh fra Primadonna. Den kostede 600kr. mener jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en super god stropløs bh på, som ikke er købt i forbindelse med brylluppet, men fordi jeg har en ret stor barm så kræver det en ret særlig bh for at "pigerne" kan holdes :lol: Så bh'en er genbrug - men den gode af slagsen!

Derudover har jeg købt shapeweartrusser, sådan nogle shorts, som jo selvsagt er besværlige ifht. at komme på toilettet i løbet af dagen. Har dog lånt en shapewear nederdel af min veninde fra hendes bryllup, som jeg ikke heeeelt kan holde ud af have på endnu, men jeg satser på at tabe mig lidt så den kan bruges.

Jeg køber ikke noget sexet/frækt til bryllupsnatten. Vi håber bestemt at have lysten og overskuddet når vi lander på hotelværelset om natten, men jeg tror bestemt ikke at hverken jeg eller min kæreste er i humør til "det helt store" hvor jeg skifter osv. Tror bare man vil ud af tøjet, have et skyl under bruseren og så forhåbentlig lidt hyggeputning inden man går helt kold :wink:

Nu bliver jeg helt nysgerrig, hvilken BH er det du har?

Ja det er sørme et godt spørgsmål! Kan faktisk ikke engang se det på vaskemærket. Jeg TROR dog at det er en bh fra Primadonna. Den kostede 600kr. mener jeg.

Super, tak for svar, så har jeg lidt at gå efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer