Anejan14

Celina Christensen brudekjoler - Skal opleves!

11 indlæg i dette emne

Sikken en oplevelse!

Super sød og lyttende Celina hjalp mig med at finde MIN kjole, på rekord tid! Jeg havde været 2 andre steder før jeg besøgte Celina i Roskilde og var begyndt at tænke det ville blive umuligt at finde en kjole som jeg ville kunne li.. Jeg var for kræsen.. Følte det var kompromis på kompromis.. Og jeg måtte nøjes..

Celina finder med det samme den helt rigtige kjole og jeg var solgt! Selvom jeg prøvede et par andre kjoler var jeg ikke længere i tvivl!

Hvor er det fedt at rent faktisk få kriller i maven, tårer i øjnene og pludselig føle der er VIRKELIG lang tid til brylluppet og til jeg skal i min kjole igen og H2B skal se mig i mit smukkeste jeg :) Det troede jeg kun skete i "Say YES to the dress" :tunge:

Jeg vil til hver en tid anbefale Celina Christensen brudekjoler i Roskilde. De bedste omgivelser danne rammen om det helt perfekte sted at finde sin brudekjole! Helt roligt og kun dig i butikken..

Jeg kan ikke få armene ned :loveshower::loveshower::loveshower::cheerleader3::cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at kunne vise min smukke kjole, men den er ikke at finde på nettet :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med kjolekøb!!!! Dejligt du fandt den helt rigtige :loveshower:

Jeg var også hos Celina i sin tid, og selvom min kjole ikke endte med at være derfra, er det klart den bedste butik vi var i. Vi følte os så godt behandlet. Ved du hvilket mærke kjolen er fra??? Er da mega nysgerrig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man være fræk og spørge hvilket prisleje de kjoler hun sælger ligger i ? :) jeg har nemlig overvejet at bestille tid ved hende, syndes virkelig hun har nogle smukke kjoler… men jeg har ikke et super stort budget til kjole

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du ha :) mit budget ligger nemlig også på omkring de 10.000 og det ville være surt at køre hele vejen der over også finde ud af det ikke var noget inde for det pris leje. googlede lige Annasul Y… sikke nogle smukke kjoler :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre en anden oplevelse fra hende. Hun er en rigtig sød pige, og butikken er skøn, men jeg oplevede desværre, at der ikke er så meget styr på tingene hos hende.

Jeg fandt min kjole hos hende, men får en opringning et par dage senere fra hende om, at kjolen ikke længere kan produceres. Jeg blev totalt knust! - fik tilbudt at købe eksemplaret i butikken til et par tusinde mindre, hvilket bare slet ikke er nok i min verden (kjolen var en del for stor, så tilretningen ville sluge besparelsen op). Hun vidste faktisk hellere ikke hvad kjolen kostede, da jeg var ude og prøve. Jeg havde et budget på tkr. 20, og kjolen kostede vidst 18, så det var dog indenfor budgettet.

Rigtig uheldig oplevelse, og viiiirkelig svært at skulle finde en ny drømmekjole efterfølgende:( Er heldigvis endt med en der er meget mere mig, selvom jeg ikke troede, at det kunne lade sig gøre:D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer