willerbassen

Bryllupsrejse...

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har gennem flere år snakket om USA, men har udskudt det pga. huskøb og kærestens arbejde.

Når det så bliver i år, kan det jo passende blive til en bryllupsrejse :)

Vi flyver til Phoenix, hvor min moster bor. Efter nogle dage låner vi min onkels bil, hvor de store punkter på turen er:

Grand Canyon, Las Vegas, Sequoia National Park, Yosemite National Park, San Francisco, Los Angeles og tilbage til Phoenix.

Rundturen skulle gerne tage 3 uger, og i alt er vi afsted i 4 uger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ikke på bryllupsrejse. Budgettet er lille og vi har to børn. I den perfekte verden ville jeg elske en storbyferie til New York eller Tokyo. Det kunne også være Bali eller lignende. Men et sted væk fra de sædvanlige charter turister

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skulle have været til USA her til sommer (blev gift i september sidste år) men nu venter vi så baby til september så planerne er ændret lidt da jeg har øget risiko for bækkenløsning og det ville ikke være sjovt med rroadtrip i en måned

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også to krudtugler herhjemme, som jeg ikke har lyst til at undvære i lang tid - men, vil heller ikke have dem med på bryllupsrejse :wink: Jeg håber på, at vi får et tilskud i bryllupsgave, så der bliver til en forlænget weekend til Italien :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camilla, tillykke med den kommende familieforsørgelse, det er da også en helt ok grund til at udskyde bryllupsrejsen, ikke sandt <3

Lækre steder I andre skal hen, det lyder ikke tosset. Vi tager ikke på bryllupsrejsen i år, måske næste år, i så fald bliver det Italien, hvor vi oprindeligt ville ha' været i år, før vi besluttede os for bryllup ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lagt brylluppet for at vi kan tage på bryllupsrejse :floejt:

Den hedder 4 uger til USA hvor af det bliver noget ala dette:

3 dage i en husbåd ude i en bugt ved The Keys, (Florida)

5-6 dage i Walt Disney World (Hvor vi så også fejrer min 25 års fødselsdag) :loveflag:

Los Angeles

San Francisco

Las Vegas

Yosemite

Og hvad der ellers ligger af vigtige ting derovre.

Det bliver min H2Bs første gang til US, hvorimod jeg har været der et par gange. Både privat og med arbejdet.

Vi kommer til at ønske os oplevelser på vores bryllupsrejse, dette gør via både via den her side: http://www.disney.honeymoonwishes.com/Honeymoon-Registry-116943.html

Men også via en gavekoordinator eller en hjemmeside, hvor de forskellige ting står. Jeg er ikke helt kommet frem til den optimale løsning endnu. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var på Hawaii i knap tre uger- intet mindre end fantastisk!!

Vi har så heller ingen børn, og vi fik rejsen i bryllupsgave- og tog afsted knap to dage efter selve brylluppet.

Ellers ville en tur til Italien, tropen eller Japan nok været "second choice".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal til Afrika med start i Cape Town, hvalsafari i Hermanus, safari i Kruger og afslapning på Zanzibar. Det bliver virkelig en fantastisk tur!

Årh det lyder fedt! Hvor har i booket henne? og hvad kostede det? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Afrika med start i Cape Town, hvalsafari i Hermanus, safari i Kruger og afslapning på Zanzibar. Det bliver virkelig en fantastisk tur!

Årh det lyder fedt! Hvor har i booket henne? og hvad kostede det? :-)

Vi har booket gennem Discovery Travel og de sørger virkelig for alt. Man kan sagtens gøre det billigere hvis man vil men det kan bestemt også gøres dyrere - fx med et smut til Mauritius 😄

Vi skal give 62.000. Det er mange penge men jeg ved det er alle pengene værd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager til Tokyo, Japan. Faktisk har vi planlagt rejsen før festen. Og lagt festen efter hvornår vi ville af sted, da Thomas mener at når det er en bryllupsrejse så skal man af sted umiddelbart efter brylluppet. Så vi rejser om mandagen. Vi har snakket om at tage til Tokyo i en del år efterhånden, så da vi først kunne se at vi snart havde råd fik vi idéen om at gøre det til bryllupsrejsen, så sådan blev det. Vi glæder os afsindigt. Jeg har aldrig været der før, Thomas har været der en gang før.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vil vildt gerne til USA igen, da jeg har familie i Utah. Men pengene er ikke til bryllupsrejse også, så den må udskydes til der er penge...( dog varer det nok noget, da datteren skal konfirmeres næste år og jeg selv fylder 40 året efter, så måske om 3 år :biggrin::lol: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg drømmer om et par dage i Venedig og flyde lidt rund i gondol :-) Måske slå et smut forbi Rom også.

Vi brugte pengene på festen og indregnede ikke at spare op til en bryllupsrejse, men vi kommer nok af sted på et tidspunkt. Det bliver dog formentlig med en lille skurk, hvis det bliver i år - storken kommer nemlig sidst i juni, og så må vi se, hvordan det kommer til at gå. Kunne også være en fin barsels-bryllupsrejse, tænker jeg :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde snakket om Maldiverne, men kunne godt se at det var urealistisk da vi simpelthen ikke havde pengene. Vi ønskede os udelukkende penge til bryllupsrejse i gave. Vi havde så planlagt en pre-honeymoon til London lige efter brylluppet (note to self: hvis man selv står for rengøring søndag bør man ikke rejse allerede mandag. Puha det var hårdt!). For gavekortene tog vi så til Thailand på luksushotel - intet mindre end fantastisk <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror vi starter med at køre Highway 1 i USA, og så flyver vi måske derfra til Dumaguete på Philippinerne hvor min bror har et resort. Vi har ikke fastlagt noget helt.

Måske kun USA til bryllupsrejsen, det kommer lidt an på hvorlænge vi synes vi kan være væk (vi har 2 sammenbragte børn, så de er hos deres respektive anden far og mor, men jeg tror nok min smertegrænse er 12 dage cirka)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal bare på 1 uges charter uden børn - Det er al den luksus vi behøver :biggrin:
Budgettet er ikke til bryllupsrejse, så vi ønsker os tilskud som eneste gaveønske (ville rigtig gerne have skrevet det i invitationerne, men det fik jeg ikke lov til :sm: )

Så vi har taget 1 uges ferie fra job fire uger efter brylluppet, og så rejser vi bare derhen hvor der nu måtte være råd til (booker først efter bryllup)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer