Fotochris

Præsentation af gæsterne

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har set at mange laver en præsentation af gæsterne i et "hæfte" som de har liggende ved bordene. Det er en glimrende ide da det giver folk en mulighed for lige at koble af hvis de har lyst til det + ikke mindst at det er god inspiration til snak mellem gæsterne. Gudskelov er det sjældent man oplever at folk decideret præsenteres én for én ved bryllupsfesterne. Gudskelov fordi det ikke er alle der bryder sig om det men også fordi det er noget som tager tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi præsenterede gæsterne da vi satte os til bords, min mand og jeg bød velkommen og vi fortalte en lille historie..

Den startede... hvad ville der ske hvis vi strandede på en ødet ø ?

Jo, Ulla som sidder ( bed personen rejse sig ) er læge og hun ser om der er nogen der skal have hjælp

Søs som er i hjemmeplejen hjælper til

Hvor skal vi bo... jo Hans som er tømmer må samle et team så der kan bygges læ for vind og vejr..

man fortsætter historien men , hvor finder vi mad, hvem kan lave mad, hvem kan passe børn, hvem kan skaffe ild osv osv..

Det tager lidt tid alt efter hvor mange i er , men det er mega sjovt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan egentlig godt lide ideen om det, men i sommer var jeg til et bryllup hvor alle blev præsenteret og det var simpelthen så kedeligt! Det tog al energien ud af festen og brudeparret skulle nok lige have øvet sig eller bundet det op på en historie som denmodne gjorde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Excactly det jeg mener Dorthe. Det kan være kedeligt. Ikke for min del. Jeg er der jo bare men man har også kunnet fornemme det på nogle af gæsternes "kropssprog"" og ikke mindst personalets . :)

Men det er fuldstændig rigtigt at det også kan gøres morsomt og gør man det lidt i stil med det denmodne nævner og følger "manuskriptet nogenlunde uden for mange "svinkeærinder" så behøver det heller ikke være noget som bliver meget langstrakt (naturligvis skal der også være plads til latter og skål ind i mellem). . :) Hvor meget man kan/skal gøre ud af de enkelte handler så også lidt om hvor mange gæster vi taler om.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke helt besluttet hvordan og hvorledes vi præsenterer vores familie/venner men vi er vilde med den ide som Camilla_krøier havde hvor det var en plakat med billeder af gæsterne og en lille note/ historie om dem

Billedet er Camilla_krøiers

post-58278-0-20294500-1427217960_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en stor plakat hængene med billeder, navne, relationer og et par sjove facts eller anekdoter om gæsterne, det var et kæmpe hit og det samlede folk fordi der hele tiden stod nogen oppe ved den og fik et grin og en snak...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camilla, det er en vildt god idé, som jeg rigtig gerne vil stjæle - men hvad pokker har du skrevet om folk? Kan du give lidt inspiration? Kan desværre ikke læse det på billedet? :)

Det er med vilje man ikke kan læse det da det jo er mere eller mindre personlige ting om vores gæster, men det kan være hvis de har gjort eller sagt noget sjovt der er meget sigende for dem, sjove ting om ting de godt kan li osv....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer