Nordstjerne

Ville du turde købe kjole over nettet?

23 indlæg i dette emne

Jeg elsker Jenny Packhams kjoler! De er bare WAY over mit budget :blink:

Den ene kjole jeg har sukket efter (1 ud af 3-4 stk) siden min veninde var ude og se på brudekjoler forrige år, kan jeg nu få som en sample fra UK.

Det er fra 2013 kollektionen, og fåes ikke i Dk eller Sverige...

Den er sat ned med over 20.000 kr, og præcis i min str. Jeg har aldrig prøvet kjolen, men jeg er en standard str 36, og har prøvet modeller som den nogle gange. Målene butikken i London oplyser, er mine. Fuck, hvad gør en (u-) klog? :blush::blush:

TØR JEG?!

Redigeret af Nordstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ville ikke gøre det. Købte nogen Christian louboutin sko fra en butik i London over deres hjemmeside. De var vildt fede og tjekkede alle steder for e-mærket ovs. Der blev lovet ægteheds bevis m.m og ja det jeg fik efter 3 måneders venten var bestem ikke de Christian jeg bestilte, dem jeg fik har kostet 8 kr at fremstille i Kina... Desuden var det den forkerte sko. Jeg kunne ikke få pengene tilbage, og politiet kunne ikke gøre noget. Måtte sluge min stolthed. Og ja smide de 2500 jeg havde brugt på de sko ud af vinduet. blev så skuffet og sur at jeg slet ikke vil ha lækkere høje hæle på.... Er faktisk gået helt hen i den anden grøft og valgt et afslappet havebryllup i stedet... Alt der minder om de sko gør mig gal...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke jeg havde mod på det, men det er nu mere i forhold til returnering osv. Til gengæld, hvis du mener målene passer præcist til dig, så kunne du måske godt? Jeg ville i hvert fald undersøge det meget nøje først, i forhold til den oplevelse m&m har haft. Forstår godt, at du stadig ærgrer dig og kan blive helt vred m&m...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ville jeg godt turde - men jeg er også en habil netshopper og desuden vild med nedsættelser :a1221: Du skal dog lave et grundigt baggrundstjek på siden, så du ikke ender i samme kedelige situation som f.eks. MogMsbryllup med en fake side. Når det er klaret, så siger jeg helt sikkert "do it!" - hvis den ikke passer 100% perfekt, så er det jo bare at tage den ind forbi en skrædder. Held og lykke med det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en respekteret brudebutik i London, der fører bl.a Claire Pettibone, Vera Wang og Jenny Packham.

De har både Instagram og Facebook side, samt en rigtig lækker hjemmeside med en blog også. Så jeg er ikke i tvivl om autenticiteten :)

Mere om hvad jeg gør med 10 meter silke, hvis ikke den passer (og at min kæreste synes jeg er nuts :blush: )

Tænke, tænke, tænke :lol:

Note: skal i Casa Lezar d. 10/4, der har de også fine kjoler (men ikke JP!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej jeg ville ikke gøre det. Købte nogen Christian louboutin sko fra en butik i London over deres hjemmeside. De var vildt fede og tjekkede alle steder for e-mærket ovs. Der blev lovet ægteheds bevis m.m og ja det jeg fik efter 3 måneders venten var bestem ikke de Christian jeg bestilte, dem jeg fik har kostet 8 kr at fremstille i Kina... Desuden var det den forkerte sko. Jeg kunne ikke få pengene tilbage, og politiet kunne ikke gøre noget. Måtte sluge min stolthed. Og ja smide de 2500 jeg havde brugt på de sko ud af vinduet. blev så skuffet og sur at jeg slet ikke vil ha lækkere høje hæle på.... Er faktisk gået helt hen i den anden grøft og valgt et afslappet havebryllup i stedet... Alt der minder om de sko gør mig gal...

Hvor er det dog sindssygt surt! :o:angry: Forstår slet ikke, at man ikke kan klage på nogen måde - havde du betalt via Paypal??

Redigeret af Nordstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gælder bare om at se sig for, særligt når der er mange penge i spil. Er der helt styr på at afsenderen er dem de siger de er, så ville jeg absolut ikke tøve et sekund.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gælder bare om at se sig for, særligt når der er mange penge i spil. Er der helt styr på at afsenderen er dem de siger de er, så ville jeg absolut ikke tøve et sekund.

Jeg er helt sikker. Men det er alligevel lige 13.000 jeg sender oversøs, ingen retur! :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gælder bare om at se sig for, særligt når der er mange penge i spil. Er der helt styr på at afsenderen er dem de siger de er, så ville jeg absolut ikke tøve et sekund.

Jeg er helt sikker. Men det er alligevel lige 13.000 jeg sender oversøs, ingen retur! :blush:

Jøsses! Ja det er alligevel en del! Jeg tænkte at vi nok ikke var ret meget over 5.000 når den nu er sat 20.000 ned... :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en kjole til knap 32000, og så kommer der fragt osv - hmm, synes egentlig det er RET meget når nu jeg skriver det her :o Men puha, er sikker på det ville være MIN kjole..

Måske jeg bare skal glæde mig til min aftale i Casa L. d. 10/4 :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt en returbillet til London med Ryanair til 258,00 så måske var det en ide at tage en tur derover :-)

I øvrigt har jeg købt min kjole på nettet og det har jeg ikke fortrudt ..

Det har jeg også overvejet, det er bare en pæn tur fra lufthavnen (3 timer med offentlig transport) - og så skal man hjem igen. Tør ikke køre bil i den forkerte side, og min kæreste kan nok ikke lokkes med af "nut-zillaen" her.. Åh jeg ved sgu ikke.. :blush: Der er også lidt over 1 år til brylluppet, så måske er det for tidligt?! (græder lidt indeni snøft snøft :lol: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville helt sikkert vente med at købe når der er så længe til dit bryllup. Du kan nå at skifte mening mange gange. Når det samtidig "bare" er London - også selvom der er en god transporttid fra lufthavnen - så ville jeg uden tvivl vælge at tage derover! De 1-2000kr. for fly- og togbilletter og evt. en billig overnatning er godt givet ud når det drejer sig om en kjole til så mange penge hvis du spørger mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet dba ved at der er en 3 stk kjoler fra jenny packham til gode penge :)

Ja, det har jeg overvejet - men den ene er for stor, de 2 andre er for dyre i forhold til at de er brugte. Jeg vil helst have en der ikke har været brugt til et bryllup, måske lidt overtro - men det skal helst kunne have været MIG, der er brud i den :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige bestilt en returbillet til London med Ryanair til 258,00 så måske var det en ide at tage en tur derover :-)

I øvrigt har jeg købt min kjole på nettet og det har jeg ikke fortrudt ..

Det har jeg også overvejet, det er bare en pæn tur fra lufthavnen (3 timer med offentlig transport) - og så skal man hjem igen. Tør ikke køre bil i den forkerte side, og min kæreste kan nok ikke lokkes med af "nut-zillaen" her.. Åh jeg ved sgu ikke.. :blush: Der er også lidt over 1 år til brylluppet, så måske er det for tidligt?! (græder lidt indeni snøft snøft :lol: )

Nu ved jeg ikke hvor i London det er , men det tager kun 30-45 minutter med toget fra lufthavnen til Centrum og koster ca. 17 pund for en retur billet... morgen fly ud og aftenfly hjem , så slipper du for overnatning

Redigeret af denmodne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh - altså jeg er selv typen, der kunne finde på at gøre det. Nogen gange så VED jeg bare, at det her må jeg eje, jeg ville blive så ærgerlig, hvis den pludselig var solgt.

Når det så er sagt, så er 13.000 jo stadig en form for penge :) Men du ville nok kunne sælge den igen hurtigt, hvis du accepterede et tab på nogle tusinde.

Så hvis jeg var dig, så ville jeg gøre op med mig selv, om jeg var villig til at tabe lidt penge på satsningen, hvis det nu viser sig, at det ikke er kjolen.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det fuldstændig som dig! Nogen gange så er der bare noget der siger "må ha`", og normalt - så ville jeg bare købe!

Føler mig bare lidt ansvarlig overfor vores budget, jeg ved nemlig at min kæreste synes det er helt nuts. Han forstår ikke, at en hvid kjole ikke bare er en hvid kjole og han troede det var Jenny McCarthy (hende fra Playboy :biggrin: ) der var designeren, så han fatter virkelig intet haha.

Men jeg tænker lige over det her i weekenden, mangler stadig at høre fra butikken ang. shipping muligheder :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer