Martin

Problemer med login og billeder - vi arbejder på sagen

13 indlæg i dette emne

Hej med jer

Nu på lørdag vil der være en del drift forstyrrelse da vi flytter både babyklar og bryllupsklar over på en ny og hurtigere server. :)

Håber at I bærer over med os så længe arbejdet står på.

På forhånd tak og god weekend :)

Mvh Martin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har idag flyttet Bryllupsklar.dk over på en ny og hurtigere server. Lige nu er det ikke alle billeder som virker. Der skal nok komme styr på alle billeder. Det tog bare lidt længere tid at flytte over 200.000 billeder fra den ene server til den anden. :)

Der er fortsat også lidt login problemer. Dem får vi forhåbentlig styr på imorgen mandag.. i løbet af dagen. :)
Jeg skal nok melde ud når alt er færdigt. :)

På forhånd tak for jeres tålmodighed.

MVH

Martina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke få budget, huskelister mm. til at virke ordentligt.

Kan ikke klikke ok, eller rette i budgettet.

Er på via google chrome...Er dette pga. "Flytningen" eller?

:)

Jeg hopper med på samme vogn - kan ikke få lov at rette i mit bryllupsbudget. Mon det stadig er opstartsvanskeligheder? (der kommer en masse spørgsmålstegn hist og her)..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

test :)

Hej Martin

vi er vist rigtigt mange der døjer med at fx budgetsiden og gæstelisten osv ikke virker....please work some magic, det er forfærdeligt at være bridezilla og man så ikke kan krydse gæster af og rette i beløb....er lige ved at blive desperat her :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres tilbagemeldinger - Vi har fokus på problemet med værktøjerne... Det bliver løst ASAP.

Jeg melder tilbage såsnart jeg ved noget mere :)

Tak for jeres tålmodighed :)
MVH

Martin

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer