Marie E

Hvad serverer i til velkomst drink

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi serverer Verdi til receptionen. Til receptionen står den på bryllupskage og bobler ;-)

Hvis vi finder luft i budgettet tror jeg vi serverer en velkomstdrink ved feststedet, som kommer til at bestå af hvidvin, hyldeblomst og danskvand.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi serverer Verdi til receptionen. Til receptionen står den på bryllupskage og bobler ;-)

Hvis vi finder luft i budgettet tror jeg vi serverer en velkomstdrink ved feststedet, som kommer til at bestå af hvidvin, hyldeblomst og danskvand.

Det lyder også godt, vi har så reception og feststed i et .....derfor jeg er lidt i tvivl

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi serverer Verdi til receptionen. Til receptionen står den på bryllupskage og bobler ;-)

Hvis vi finder luft i budgettet tror jeg vi serverer en velkomstdrink ved feststedet, som kommer til at bestå af hvidvin, hyldeblomst og danskvand.

Det lyder også godt, vi har så reception og feststed i et .....derfor jeg er lidt i tvivl

Så ville jeg nok bare nøjes med en velkomstdrink.

Jeg er også i tvivl, for alle mine festgæster har højst sandsynligt også været med til reception, så ved heller ikke om det er nødvendigt med endnu en velkomstdrink ...Men der er en time mellem reception og feststed, hvor vi skal fotograferes, så tænker at det også lige er en god måde at byde velkommen til feststedet :)

og til den velkomstdrink med hvidvin behøver det ikke være den dyreste hvidvin, det er let og sommerligt - så tror det ender sådan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi serverer Verdi til receptionen. Til receptionen står den på bryllupskage og bobler ;-)

Hvis vi finder luft i budgettet tror jeg vi serverer en velkomstdrink ved feststedet, som kommer til at bestå af hvidvin, hyldeblomst og danskvand.

Det lyder også godt, vi har så reception og feststed i et .....derfor jeg er lidt i tvivl

Så ville jeg nok bare nøjes med en velkomstdrink.

Jeg er også i tvivl, for alle mine festgæster har højst sandsynligt også været med til reception, så ved heller ikke om det er nødvendigt med endnu en velkomstdrink ...Men der er en time mellem reception og feststed, hvor vi skal fotograferes, så tænker at det også lige er en god måde at byde velkommen til feststedet :)

og til den velkomstdrink med hvidvin behøver det ikke være den dyreste hvidvin, det er let og sommerligt - så tror det ender sådan

Det er jo lige det, og jeg ved ikke om de gæster der skal overnatte på et nærliggende hotel tager på hotellet og skifter tøj eller hvad

årh jeg synes det er svært

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder ikke reception. Der bliver kransekage og velkomstdrink når gæsterne ankommer efter kirken. Overvejer kraftigt at servere Verdi og så en alkoholfri børnedrink. Der er både børn og et par gæster på antabus. Det bliver enten grenadine blandet op med appelsinjuice eller æble/pærejuice blandet op med sportssodavand. Har ikke helt taget stilling endnu. Begge de alkoholfrie drink er et hit hos mine børn. Så meget så de blev serveret til den seneste børnefødselsdag hvor vi faktisk løb tør ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til receptionen fik vi en virkelig lækker sommer drink med St. Germain hyldeblomstlikør, Crement de bordeaux og San pellegrino i vores fine sølvsukkerglas

Om aftenen fik vi en rigtig klassiker: Kir Royal

De blev serveret med flere timers mellemrum og vi synes det fungerede rigtigt godt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle forskellige muligheder vi går og overvejer. Vi skal have bryllupskage til receptionen, så vi synes det er vigtigt at det ikke bliver for sødt.

Portonic: (Hvid portvin med tonic)

Cava med grand manier og appelsin

Cava

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad blev der af champagne? ;o)

Vi ville gerne have champagne. Men det er simpelthen alt for dyrt til vores budget. For hvis det skulle være champagne skulle det også være en ordentlig en. Ikke noget surt, billigt sprøjt ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have bryllupskage til receptionen og der serverer vi en champagne til. (kan vitterlig ikke huske navnet lige nu) men der vil også være øl, vand og sodavand på bordene til folk.

og til vores velkomstdrink inden middagen.... tjah, det har vi vist ikke besluttet endnu...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer