Qtarra

Enighed mellem brud og gom

7 posts in this topic

Annonce ♥

:lol: jeg kunne bare lige se for mig, at du sad og diskuterede med dig selv om indbydelser :blush:

jeg synes personligt ikke det er svært at blive enige omkring tingene til brylluppet, nok fordi det er mig der står for hovedparten og min kommende mand bare siger ja og amen, undtagen til slikbuffet :td: det vil han ikke ha, da han er jordens største slikmund :lol:

Men når jeg beder om hans mening, jamen så får jeg det også, vi har fundet den røde tråd igennem temaet og derfor synes jeg det er noget nemmere at blive enige :floejt:

Han har dog været med til at bestemme feststed, kirke, menu også ....alle de store poster er han med i

Edited by Marie E
0

Her var gommen ikke voldsomt meget indover, med undtagelse af de store ting såsom kirke, feststed og alt det som kunne spises dvs menu, bryllupskage osv.

Jeg startede med at finde billeder der repræsenterede en bestemt stil, så lagde vi dem op ved siden af hinanden og så udelukkede vi derfra... Vi endte i en lidt minimalistisk klassisk stil med et twist som gommen ikke synes var for tøset... Vi havde med vilje en "maskulin" grundfarve så det ikke blev for prinsesse....

Når I først har fundet farveskala og grundstil bliver det så meget hurtigere og nemmere at fastsætte design til de enkelte dele derudfra.... Jeg gør det samme når jeg får henvendelser fra brude (og gomme) der vil have lavet indbydelser og andet DIY, men ikke er helt sikre på hvad de vil have...

0

Annonce ♥

Ha ha vist meget normalt. Manden var lige ind over med budget, feststed, kirke, menu og drikkevarer, sit eget tøj og datterens kjole, Ringene, min brudebuket og sidst men absolut ikke mindst vejret. For var vejret tørt så skulle vi køre fra kirken på hans BMW med sidevogn...og det gjorde vi.

Så var han indover og justere budgettet et par gange... resten klarede jeg.

0

HAHAHA... nej det er ikke videre nemt... Men det viser også bare hvor forskellige vi kan være.

Her er han mega Gomzilla. Men det er nu dejligt at han alligevel gider, så man ikke er alene med det.

0

Jeg forstår dig godt!!

Jeg er glad for at vi har haft god tid til at planlægge vores bryllup, for jeg har da godt nok skiftet mening om alt 117 gange i løbet af processen. :a1221:

Min kæreste overlader det meste til mig, men alt hvad der omhandler mad, lokaler, kirke, fotolokation, musik og kørsel fra kirken, har han været med inde over.

Og vi er sjovt nok RET enige. Overraskende, men super rart!

Han kommer også til at være med ind over bordplan, samt uddelegering af opgaver. -Og fadølsanlæg!

Det eneste pynt han har haft en mening om, er at han ønsker sig duftlys ude på toiletterne for han syntes der lugtede lidt skummelt :unsure: -Sjovt, det havde jeg slet ikke bemærket. Men der kommer lanterner med duftlys ud og stå, i herre og damefarver til hvert badeværelse.

0