noname

Det er jo lige om lidt!

5 indlæg i dette emne

Jeg er en af de brugere der har kigget en masse, men aldrig rigtig deltaget i tråde herinde. Men nu fik jeg lige lyst til at gøre en undtagelse :)

Min kæreste friede til mig ultimo august sidste år, og vi skal giftes d. 8 august i år. Pludselig gik det op for os at vi da snart skulle til at sende invitationer ud, og måtte skynde os at stable sådan nogle på benene, som blev sendt ud i forgårs.

Vi havde en idé om at det skulle være pocketinvitationer af praktiske årsager, men da ingen af os kunne overskue at kaste os ud i det store klippe/klister-projekt, købte vi nogle færdiglavede invitationer. Den naturfarvede invitation, de blå indstikskort og kuverterne er købt færdige. Derudover har vi selv printet de hvide felter og klæbet på, printet på kuverterne og forseglet invitationen (den så lidt kedelig ud uden noget).
Det har været en ufattelig nem måde at få noget der, i vores øjne, var lidt mere spændende end et ganske normalt bog-kort, uden vi behøvede at kaste os ud i det helt store Jørgen Clevin-projekt.

Materialerne til bordkortene er købt sammen med invitationerne, og der kommer heller ikke til at være det store arbejde i dem. Kjolen er købt, kærestens skræddersyede jakkesæt er ankommet (og hold nu fast hvor er det flot!), kagen er bestilt, fotografen er booket, præsten er klar, stedet er reserveret... Vi mangler faktisk ikke rigtig noget, og vi har egentlig ikke brugt ret meget tid på dette bryllup udover at ringe og reservere de forskellige ting :)

Kroen, hvor vi skal holde festen, har GUDESMUKKE omgivelser og sørger for alt på dagen. Det eneste vi selv skal medbringe er bordkort og en tandbørste, for overnatningsmuligheder er der også.

Nu mangler jeg/vi kun at købe sko, slør (eller alternativ herfor) og vielsesringe. Jeg mødte min forlovede da jeg var 14 år gammel, og nu er jeg 23 og skal giftes med min teenageforelskelse om lidt over 4 mdr. Det er slet ikke til at forstå :) Jeg er så glad <3

invitationerne.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer