Fotochris

De der selvsiddende strømper

21 posts in this topic

Jeg har lige været ude at købe sådan nogen i dag :o Jeg ved ikke med jer andre, men jeg ser virkelig ikke godt ud i sådan nogen. Jeg har tabt mange kilo for mange år siden og derfor er jeg lidt blød i skorpen. Når jeg så har fået dem på, selv om jeg har købt dem large, så sidder de bare godt ind i sulet. Men jeg kan ikke holde ud at gå uden noget der skiller mine lår, men det der ser virkelig ikke for godt ud. Det bliver heller ikke godt med nogle hele strømpebukser, for de laver en kant oppe i livet. Hvad gør i andre, der som mig også er lidt større end i selv synes er den rigtige størrelse :biggrin:

0

Annonce ♥

Nu er jeg selv en stor plus pige som normalt bruger en str 52-54 og jeg har valgt at få mig en bodyshape-"dragt" på. Jeg kan ikke have strømpebukser (hader dem for hårdt) har en mave som er delt i flere deller som skulle strammes ind og dette endte med at blive mit valg. Jeg er glad for mit valg, selvom det gjorde at jeg måtte vælge en kjole med stropper, men det ville jeg have alligevel.

Så hvad med sådan et par "cykelshorts" (shapewear) som holder på lårbasserne og kan fåes så den stopper under brystet, hvilket gør at den ikke laver fold i livet...??

Min ser btw sådan her ud post-71754-0-12648500-1427778683_thumb.j

0

Magasin er klart det bedste sted at finde Shapewear :cheerleader3: og det er til overkommelige priser. Jeg gav vist 350-370 for den der og har før købt mine "cykelshorts" hos dem også for omkring 250 kr. De er super gode til at guide dig, men ellers tror jeg faktisk at de fleste undertøjsbutikker har Shapewear. Og du kan få så mange forskellige slags af dem, både shorts, sådan en som jeg selv har købt, underkjoler og "mavebælter", ja, alverdens slags.

Det er ikke kønt undertøj, men det gør at min kjole ser FANTASTISK ud :a1221: , synes jeg ihvert fald selv :wink:

0

Annonce ♥

Tak for det. Jeg må prøve at tage i magasin. Jeg er ligeglad med om det er kønt, det er der ingen der ser alligevel. Bare jeg føler det sidder godt, så gør det ikke noget. De der strømper sidder helt ind i sulet på mig, så min Balle næsten ligner den hænger ud over dem 😝😄. Tak for rådet

0

Haha.. det kender jeg bare SÅ godt. Og så føles de bare sygt ubehagelige at have på.

Jeg gik heller ikke op i at undertøjet skulle være fræk og sexet.. det skulle gøre at det hele sad godt og det gør det med den der "sparkedragt" på og det er alligevel kun Hubby som skal se den på og han har set det hele før alligevel :lol:

0

Annonce ♥

Det er overhovedet ikke et dumt spørgsmål for det spurgte jeg også damen i magasin om :wink: ...

Der er simpelthen lavet et "tissehul" i bunden af "dragten"... ligesom den slags som drenge har i deres boksere, men her er den bare forneden. Det er super smart og jeg har prøvet den... Det er faktisk nemt at tisse i den og det gør at man ikke skal have ALT af for at tisse.... :tunge:

0

Ha ha kan altså ikke lade være med at grine af det "tishul" :-P Men kan jo godt forstå at det er den eneste mulighed hvis ikke man skal klædes af fra top til tå. Men grineren er det altså ;-)

0

Annonce ♥

Ha ha kan altså ikke lade være med at grine af det "tishul" :-P Men kan jo godt forstå at det er den eneste mulighed hvis ikke man skal klædes af fra top til tå. Men grineren er det altså ;-)

Hihi,,., det er også sjovt og jeg vil tilstå at jeg havde da også ret svært ved at acceptere at jeg skulle have et "tishul", Men da jeg er nødt til at have sådan en "dragt" på, så må jeg jo leve med det.. og hellere have min drømmekjole og ligne en rullesteg under kjolen som er snørret godt ind. Hubby er ligeglad med frækt undertøj alligevel og vil bare have jeg er iført noget som jeg kan holde ud. Og den er sjovt nok ret behagelig at have på.

0

Jeg har sådan nogle cykelshorts også...de går fra midten af låret og helt op til under bh'en. Men uden tishul...haha...men det kan jeg godt se er smart...måske vil jeg finde det?! Hvad mærke er den?

0

Jeg er SÅ glad for at jeg købte den her. Det er så meget bedre end de der cykelshorts, selvom jeg også elsker mine for har da to par :cheerleader3:

Øhmm.. hvad mærke det er... aner det ikke. Jeg fandt frem til den på nettet, tog et printet billede med i Magasin og så vidste hun præcis hvad jeg ville have. Har Shapewear egentlig noget mærke? Hedder det ikke bare Shapewear?

0

Hihi,,., det er også sjovt og jeg vil tilstå at jeg havde da også ret svært ved at acceptere at jeg skulle have et "tishul", Men da jeg er nødt til at have sådan en "dragt" på, så må jeg jo leve med det.. og hellere have min drømmekjole og ligne en rullesteg under kjolen som er snørret godt ind. Hubby er ligeglad med frækt undertøj alligevel og vil bare have jeg er iført noget som jeg kan holde ud. Og den er sjovt nok ret behagelig at have på.

He he ja man må jo lide for skønheden :-)

0

Annonce ♥

Mærke har de ligesom alt muligt andet. Mine er fx fra maidenform. Jeg kan heller ikke leve uden cykelshorts om sommeren ville også gerne have en med stropper så de ikke kan glide ned, men mik kjole har gennemsigtige blondestropper så det duer ikke.

0

He he ja man må jo lide for skønheden :-)

Hehe.. ja.. vi har det hårdt... :lol::biggrin:

Mærke har de ligesom alt muligt andet. Mine er fx fra maidenform. Jeg kan heller ikke leve uden cykelshorts om sommeren ville også gerne have en med stropper så de ikke kan glide ned, men mik kjole har gennemsigtige blondestropper så det duer ikke.

Nåhh på den måde.... Der står ikke noget i dem, så jeg kan se hvad mærke det er. Der står bare en hjemmeside, men når jeg kigger på den, ender jeg på noget med en hytte i en skov :blink:

Men mener også den hed maidenform. Det hedder mine shorts ihvert fald og de er købt samme sted som denne bodyting. Min har ikke gennemsigtige stropper, men jeg havde den på til prøvning af kjoler og man kunne ikke se den igennem, men det kan man nok med din kjole, for der er stropper mere gennemsigtige end på de kjoler jeg prøvede. :blush:

0

Den der shape-wearbody ser nu heller ikke så slem ud, som nogle af de dragter jeg har set billeder af, så det er da et superstort plus, hvis den også er ganske behagelig at have på... Måtte lige trække lidt på smilebåndet af det "lavthængende tisshus", men hey - det er jo ligesom bare nødvendigt... OG meget praktisk at de i det mindste har lavet det, ikke sandt. *s* Husker I mon den gang hvor det var supermoderne med en bodystocking? Jeg har kun haft en af slagsen og når man havde fået en lille pind i øret, var de der hægter den blev lukket med nede ved skridtet godt nok svære at få ram på... *S* ;)

0

Den der shape-wearbody ser nu heller ikke så slem ud, som nogle af de dragter jeg har set billeder af, så det er da et superstort plus, hvis den også er ganske behagelig at have på... Måtte lige trække lidt på smilebåndet af det "lavthængende tisshus", men hey - det er jo ligesom bare nødvendigt... OG meget praktisk at de i det mindste har lavet det, ikke sandt. *s* Husker I mon den gang hvor det var supermoderne med en bodystocking? Jeg har kun haft en af slagsen og når man havde fået en lille pind i øret, var de der hægter den blev lukket med nede ved skridtet godt nok svære at få ram på... *S* ;)

Åårrrhhh ja.. bodystocking.... Man havde bare ingen chance for at lukke dem, hvis man havde fået lidt at drikke :biggrin: .. og tit knappede jeg helt forkert, så den sad og gnavede i stedet for :blush: .

Ja, jeg grinede også da Magasindamen viste mig det. Tænkte mit, men når man så får den på, forstår man UDEMÆRKET hvorfor de har været så smarte at lave det. Må være en kvinde der har designet den :lol:

0

Annonce ♥