Cathla

Jubii vi skal være koner....Man skulle tro det var løgn!

412 posts in this topic

Øv at ringen ikke levede op til dine drømme. Men det er svært med forstillingen - for nogle gange er det ikke det man vil i virkeligheden. Heldigt det hele løser sig og HOLD DA OP en flot service :) Dejligt med folk der tager hensyn til os brudes sind i bryllupsplanlægningen.

0

Annonce ♥

Øv at ringen ikke levede op til dine drømme. Men det er svært med forstillingen - for nogle gange er det ikke det man vil i virkeligheden. Heldigt det hele løser sig og HOLD DA OP en flot service :) Dejligt med folk der tager hensyn til os brudes sind i bryllupsplanlægningen.

Ja der er helt fantastisk! Det er svært at være sikker når man kun har set en tegning og en model i grøn voks. Det endte nu med en hurtig beslutning, så håber jeg den er pæn når den kommer på. Jeg skal i al fald ikke lave det opkald igen...puha det var lidt pinligt!

0

Annonce ♥

Sidder lige og kigger på det gamle billede af ringene...det er jo slet ikke den ring han har lavet? Hvad dælen er der gået galt? Nå, men jeg orker faktisk ikke. Selvom det gør mig lidt ked, tror jeg jeg bliver glad for den min kæreste også får, selvom jeg først forelskede mig i denne her. Drømme må revideres. Med en måned tilbage tør jeg ikke prøve igen og så det slår fejl. Så nu går jeg med det sikre. Men det da ikke samme ring? Er det bare mig?

post-77884-0-90524300-1434658633_thumb.j

0

Uh, syntes det er svært at se. Umiddelbart ser din ring lidt mere grov ud og "stilkene" bredere, hvor det ligner den anden er blank og smallere - hvis du forstår hvad jeg mener? Men ellers syntes jeg det er svært at se på dit billede, da det jo heller ikke er fra samme vinkel :)

Men dejligt, han uden videre laver dem om for dig! Sikke en service

0

Den har en helt anden udformning og struktur...har brugt hele min aften på at være i tvivl og krise Max over både valg og ring... suk... min søde kæreste har tegnet en ny som ligner hendes og sendt det til egeart. Så når jeg kommer mig over skuffelsen så vil jeg glæde mig til at få min nye ring.

0

Jeg kan godt se der er forskel på den du bad om og den du fik. Din er mere knoldet.. Kan du blive tilfreds med en som din kærestes? Og kan han nå det på en måned?

(har også haft krise over valget :td: )

0

Annonce ♥

Jeg kan godt se der er forskel på den du bad om og den du fik. Din er mere knoldet.. Kan du blive tilfreds med en som din kærestes? Og kan han nå det på en måned?

(har også haft krise over valget :td: )

Præcis, og knoldet er ikke et hit hos mig. Ja det tror jeg godt jeg kan. Min kæreste tegnede et forslag i paint som er godt. Måske den kan blive en smule smallere end hendes, og så får jeg 5 sten i. Han sagde at det kunne lade sig gøre, vi snakkede slet ikke om tiden, men han kender jo datoen, så hvis man siger han kan lave det om, må det jo betyde inden for rammen. Men det giver mig liiiige lidt stress. Jeg syntes min kærestes ringer super smuk, og det var sådan de skulle ha været indtil jeg forelskede mig i den anden. Men ikke flere chancer nu;-)

0

Når man læser sådan noget, er man ikke i tvivl om at det er meant-to-be :)

... Og jeg er HELT VILD med den type vielsesringe...

Hun er fantastisk! Jeg var virkelig zilla med tårer og det hele, så hun sad til kl.01 i nat og lavede det. Så lod hun mig tilmed sove længe mens hun var til fysioterapi, så da jeg stod op havde hun købt smukke liljer til mig og lavet arme riddere til morgenmad, det er kærlighed!

Tror hun ved jeg er trist, for hun har givet mig lov til at lave prøve makeup på hende idag, og hår. Hun hader sådan noget, og gør det vist mest for min skyld. Nu prøver vi hele udtrækket begge to, så vi kan se hvad der duer. Tror forresten jeg beslutter mig for lyseblå neglelak som noget blåt, det kunne være fint.

Tak for pæne ord om ringen, syntes egeart lavet nogle fantastisk smukke og specielle ringe. Bliver helt sikker glad for den.

Edited by Cathla
0

Prøve makeup.

Som sagt gjorde hele ring showet mig lidt trist. Der er ikke noget som en gang dress up leg til at muntre mig op. Så fik lokket WTB til at lege bryllup, og jeg fik sat hår og lagt makeup på os begge, og vi prøvede alt vores tøj. Det var sjovt og hyggeligt at se det hele samlet, og nødvendigt så vi er sikre på alt er tip top til om 28!! Dage. Her kan i se mine prøve makeup. Fokus på øjne, og lidt drama. Overvejer mere, men jeg tror det bliver ca. Sådan her. Jeg har brugt Mac produkter til hud, og urban debay flush til contour og kinder. Urban decay Naked 3 til øjnene. Ekstra vipper fra Mac, en del sort flydende eyeliner og en let lipgloss. Done! Jeg tænker jeg er tilfreds med min indsats. Min kærestes makeup er lettere i det, og hun er også glad. Det var så lørdagens underholdning.😊

post-77884-0-11722900-1434740479_thumb.j

0

Annonce ♥

Smukt!! Flot makeup og du ser så godt ud.. Og wow til dine øjenbryn! Dem er jeg meget misundelig på. Må være så hyggeligt at have prøvet hele outfittet sammen :7himmel:

Ja det var ret hyggeligt..og gjorde det hele meget virkeligt!:-) også det faktum at jeg med sko er mindst 10cm højere end min kæreste. Det ser fjollet ud, men skoene er for flotte til at blive lavere;-) tak for kompliment, har aldrig tænkt over mine øjenbryn, sådan ser de bare ud af sig selv :-)

0

Øv hvor er det trist med de ringe der, Men SUPER flot service af Egeart. Håber du bliver gladere for den anden så. Og W2B´s ring er da også super smuk, synes jeg :cheerleader3:

Hvor er din makeup fin. Meget enkel og alligevel har den en edge. I like it. Jeg er ikke makeuppige, så jeg kender ikke nogle af de produkter du nævner, men du er skide godt ud :loveshower:

0

Øv hvor er det trist med de ringe der, Men SUPER flot service af Egeart. Håber du bliver gladere for den anden så. Og W2B´s ring er da også super smuk, synes jeg :cheerleader3:

Hvor er din makeup fin. Meget enkel og alligevel har den en edge. I like it. Jeg er ikke makeuppige, så jeg kender ikke nogle af de produkter du nævner, men du er skide godt ud :loveshower:

Jamen det vigtigste er jo også jeg ser godt ud;-) ja, egeart er fantastisk, simpelthen så sød og yder fantastisk service.

0

Annonce ♥

WOW hvor er du bare smuk!! :loveshower:

Det er noget hø med ringene, men godt at du har en skøn W2B og kan dulle dig op, så du er glad igen.

Har du også et billede af hvordan din kommende kone kommer til at se ud?

0

WOW hvor er du bare smuk!! :loveshower:

Det er noget hø med ringene, men godt at du har en skøn W2B og kan dulle dig op, så du er glad igen.

Har du også et billede af hvordan din kommende kone kommer til at se ud?

Tusind tak! Har liget fået mail fra egeart, han har allerede lavet den om og sender den idag! Det er godt nok hurtigt og dejligt! Vi glemte desværre at tage et billede af hende, så det har jeg ikke:-/

0

Annonce ♥

Sikke en fin prøvemakeup og kommende brud.. *S* Super god service af Ege Art, at han allerede har lavet ringen og sender den tilbage til Jer... Spændende at se, hvordan din ring nu ser ud, jeg håber du bliver drønforelsket i den. *ss*

0

Sikke en fin prøvemakeup og kommende brud.. *S* Super god service af Ege Art, at han allerede har lavet ringen og sender den tilbage til Jer... Spændende at se, hvordan din ring nu ser ud, jeg håber du bliver drønforelsket i den. *ss*

Tak:-) jeg håber også jeg bliver gladere for den, henter den på posthuset i morgen og er mega spændt!

0

Hahahahahaha. Ringen er kommet og er super smuk, men det er så det forkerte navn han har indgraveret. Jeg skal have en ny dame simpelthen! Hun hedder "Trine", ved ikke om min nuværende Tine er vild med det😊

0

Hahahahahaha. Ringen er kommet og er super smuk, men det er så det forkerte navn han har indgraveret. Jeg skal have en ny dame simpelthen! Hun hedder "Trine", ved ikke om min nuværende Tine er vild med det

haha åhh nej - I er da uheldige!! Eller også må du på jagt efter en Trine i stedet.. Men dejligtnatbhørr ringen er blevet smuk
0