Cathla

Jubii vi skal være koner....Man skulle tro det var løgn!

412 indlæg i dette emne

Invitationer:

Vi skulle sende invitationer ud i rigtig god tid, da vi skal flytte en halv familie fra den ene ende af landet til den anden. Når de skal bestille overnatning osv, og vi skal giftes i højsæsonen, så røg de ud 6mdr før. Måske også liiiidt fordi jeg ikke kunne vente.😋😇

Vi havde ikke råd til en masse fint papir og tjuhej, og havde læst et sted herinde om at bruge kort fra fx søstrene grene og så dekorere den om. Det endte vi med, efter en del roden rundt i panduro og andre hobby butikker. De er lavet af færdige kort, som vi så har klippe klistret om, til en noget funky udgave. Vi er selv glade for dem, og syntes de afspejler den slags dag vi ønsker os. Masser af glæde og farver😀

post-77884-0-92125000-1428181030_thumb.j

post-77884-0-11506400-1428181043_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyt projekt!

Jeg har jo en klar ide om vi skal giftes på en solrig og varm sommerdag...(please kære vejrguder). Det kan jo blive varm, og min kæreste er ret glad for vifter, og har altid en med i lommen om sommeren...til stor morskab for andre fandt denne video, og skal da så meget igang! Fine fine vifter!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker jeres indbydelser :-) De er anderledes, men sjove og "glade". Der er absolut ingen grund til at man partout skal være som alle andre. Thumbs up herfra :-) Sys også ideen med vifterne er sjov :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker jeres indbydelser :-) De er anderledes, men sjove og "glade". Der er absolut ingen grund til at man partout skal være som alle andre. Thumbs up herfra :-) Sys også ideen med vifterne er sjov :-)

Super fed ide med de vifter der :loveshower: . Kunne være jeg skulle overveje sådan nogle også. Min Hubby og svigerinde sveder bare det er 9 plusgrader udenfor. Tak for delingen.

Haha, ja min kæreste sveder allerede i det her påskevejr, så vifterne blev hun meget begejstret for. Hun bekymre sig allerede ol hvordan hun skal overleve jakkesættet

Tak for de pæne ord om indbydelserne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, den bekymring kender min Hubby alt til. Dog skal han have klit på, men den er jo i uld og han skal have jakke på også som ligeledes er i uld. Han kommer til at DØ af hede, men hans valg, for han ville ikke have vi brugte penge på en ny jakke til ham i sommerstof.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tråd du har.

Er vild med pangfarverne. Min H2B er liiiidt farveforskrækket... I hvert tilfælde når det gælder pink desværre ;)

Fed kjole, ringe og vifter. Nu ville jeg sådan ønske jeg ikke havde købt vifter på ebay ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kiggede efter nogen men kunne ikke finde nogle vifter som ikke var for dyre. Men syntes nu også der er hyggeligt at have lidt at lave. Har også 3 ugers ferie inden bryllup hvor WTB arbejder. Så der har jeg jo ekstra DIY tid tak for ros! Er så glad for de vilde farver

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa Cathla!

Tillykke med det kommende bryllup, glæder mig til at følge Jeres vej til den 18. juli - hvilket jo faktisk er meget snart :)

Super fine invitationer, elsker pangfarver og synes også Jeres tekst er supergod. *s* Brudekjolen - wau, den er smuk til dig og jeg kan faktisk rigtigt godt lide, at den er en kort model. Mht. skoene, så kunne pink bestemt være et superfrisk pust, når nu I også bruger pangfarver andre steder, men jeg må indrømme at jeg er VILD med de sko, du har vist et billede af. Har du evt. et link til dem, for jeg tror endda de ser så gode ud, at selv jeg ville kunne gå i dem. (jeg går aldrig i høje hæle, så er spændt på om det kommer til at fungere ;) )...

Supersødt af dine bedsteforældre at låne Jer deres have og carport - det er bare superskønt, når man kan få hjælp fra nogen man har kær, ikke sandt. Vi holder også havebryllup og håber på, at holde budgettet nogenlunde nede, da vi heller ikke ligefrem "vælter" os i penge.. Hvor meget satser I på Jeres budget lander på, -har du en ide om det???

Følger spændt med i Jeres videre planlægning herfra.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey, velkommen til.

Du har godt nok nået meget allerede!

Superfedt tema og du ser bare hammergodt ud i den kjole! Synes helt sikkert at du skal give den gas med høje hæle, det er sådan en stor og speciel dag, så hvorfor ikke give den max gas :thumbsupsmileyanim: Bortset fra at det kan være svært at gå i høje hæle på græsplæne?

Jeg glæder mig til at følge dig til jeres bryllupsdag! :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Cathla!

Tillykke med det kommende bryllup, glæder mig til at følge Jeres vej til den 18. juli - hvilket jo faktisk er meget snart :)

Super fine invitationer, elsker pangfarver og synes også Jeres tekst er supergod. *s* Brudekjolen - wau, den er smuk til dig og jeg kan faktisk rigtigt godt lide, at den er en kort model. Mht. skoene, så kunne pink bestemt være et superfrisk pust, når nu I også bruger pangfarver andre steder, men jeg må indrømme at jeg er VILD med de sko, du har vist et billede af. Har du evt. et link til dem, for jeg tror endda de ser så gode ud, at selv jeg ville kunne gå i dem. (jeg går aldrig i høje hæle, så er spændt på om det kommer til at fungere ;) )...

Supersødt af dine bedsteforældre at låne Jer deres have og carport - det er bare superskønt, når man kan få hjælp fra nogen man har kær, ikke sandt. Vi holder også havebryllup og håber på, at holde budgettet nogenlunde nede, da vi heller ikke ligefrem "vælter" os i penge.. Hvor meget satser I på Jeres budget lander på, -har du en ide om det???

Følger spændt med i Jeres videre planlægning herfra.. ;)

Hejsa tak for alle komplimenterne, det er skønt at have nogen at dele med så omgangskredsen ikke bliver sindssyge af at høre på én☺️ Skoene er her, tilmed på tilbud http://www.brandos.dk/perfect/ruby-ivory-satin/a66727 . De er rigtig fine i virkeligheden, og er meget komfortable. De er lidt brede i det, skal lige have en gelepude i mine tror jeg, så er de perfekte. Hælen er en fin medium hæl, ikke for høj og ikke for kort

Har kigget rundt efter farvede sko, men kan ikke finde noget jeg kan lide, er ufatteligt kræsen med sko, så med mindre jeg falder over noget en dag, bliver det dem her.

Vi har ikke lagt et budget, men tænker det hele bliver omkring 20.000. Min mor vil meget gerne have vi laver et budget, men jeg er jo startet med at købe ting i januar, så har spredt mine udgifter. Jeg er storforbruger at ebay og Amazon! Vi mangler at få et tilbud på mad, håber det komme til at være omkring 8000kr, så tager vi en tur til Tyskland og køber drikkevarer. Men vi skal mere eller mindre holde hele festen for feriepenge og det jeg får tilbage i skat pga kørselsfradrag. Og så hustler vi os til det vi kan gennem familie og venner, og klippeklistre en hulens masse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey, velkommen til.

Du har godt nok nået meget allerede!

Superfedt tema og du ser bare hammergodt ud i den kjole! Synes helt sikkert at du skal give den gas med høje hæle, det er sådan en stor og speciel dag, så hvorfor ikke give den max gas :thumbsupsmileyanim: Bortset fra at det kan være svært at gå i høje hæle på græsplæne?

Jeg glæder mig til at følge dig til jeres bryllupsdag! :balloons:

Tak har luret en del på din tråd også har tænkte på det med græsplænen. Men hvis det bliver tørt i vejret så går det. Jeg må afprøve et par dage før, ellers må jeg hoppe i ballerinaer, købte nogle hvide i Føtex til 30kr☺️ Men, carport og terressen er fliser, så det går tænker jeg. Ellers må jeg købe panik sko eller improvisere☺️

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din fine tråd - hvor er I bare langt med forberedelserne og jeg er helt skudt i jeres fine farvetema! Det ser jo fantastisk ud og passer så godt til et smukt havebryllup.

Din kjole - 'arrrmen altså, den er fin og er så flot på dig :7himmel: Jeg er vild med de korte kjoler. Dine hvide sko er også bare flotte, og fedt du har fundet nogen som passer så godt - men er også enig med de andre i, at et par pink (eller måske ORANGE??) sko også ville være helt fantastiske i. Men det er selvfølgelig også en del sværere at finde. God idé med et par ballerinaer i back up til græsset :)

Jeg glææææder mig til at følge med i jeres planlægning hen i mod den store dag :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa Cathla!

Tillykke med det kommende bryllup, glæder mig til at følge Jeres vej til den 18. juli - hvilket jo faktisk er meget snart :)

Super fine invitationer, elsker pangfarver og synes også Jeres tekst er supergod. *s* Brudekjolen - wau, den er smuk til dig og jeg kan faktisk rigtigt godt lide, at den er en kort model. Mht. skoene, så kunne pink bestemt være et superfrisk pust, når nu I også bruger pangfarver andre steder, men jeg må indrømme at jeg er VILD med de sko, du har vist et billede af. Har du evt. et link til dem, for jeg tror endda de ser så gode ud, at selv jeg ville kunne gå i dem. (jeg går aldrig i høje hæle, så er spændt på om det kommer til at fungere ;) )...

Supersødt af dine bedsteforældre at låne Jer deres have og carport - det er bare superskønt, når man kan få hjælp fra nogen man har kær, ikke sandt. Vi holder også havebryllup og håber på, at holde budgettet nogenlunde nede, da vi heller ikke ligefrem "vælter" os i penge.. Hvor meget satser I på Jeres budget lander på, -har du en ide om det???

Følger spændt med i Jeres videre planlægning herfra.. ;)

Hejsa tak for alle komplimenterne, det er skønt at have nogen at dele med så omgangskredsen ikke bliver sindssyge af at høre på én☺️ Skoene er her, tilmed på tilbud http://www.brandos.dk/perfect/ruby-ivory-satin/a66727 . De er rigtig fine i virkeligheden, og er meget komfortable. De er lidt brede i det, skal lige have en gelepude i mine tror jeg, så er de perfekte. Hælen er en fin medium hæl, ikke for høj og ikke for kort

Har kigget rundt efter farvede sko, men kan ikke finde noget jeg kan lide, er ufatteligt kræsen med sko, så med mindre jeg falder over noget en dag, bliver det dem her.

Vi har ikke lagt et budget, men tænker det hele bliver omkring 20.000. Min mor vil meget gerne have vi laver et budget, men jeg er jo startet med at købe ting i januar, så har spredt mine udgifter. Jeg er storforbruger at ebay og Amazon! Vi mangler at få et tilbud på mad, håber det komme til at være omkring 8000kr, så tager vi en tur til Tyskland og køber drikkevarer. Men vi skal mere eller mindre holde hele festen for feriepenge og det jeg får tilbage i skat pga kørselsfradrag. Og så hustler vi os til det vi kan gennem familie og venner, og klippeklistre en hulens masse

Tak for linket - nu er jeg meget lidt hælepige, så øøøhhhh, er 8,5 cm ikke temmelig høje hæle?? Er bange for at jeg tilter rundt i dem, hvis det bliver for højt.. ;) Passer str. sådan nogenlunde med det du bruger til daglig (udover at de er lidt breddere i det)?

He he, kender godt det med skattepenge osv. Vi har heldigvis fået 25.000 kr. tilbage i skat, så derfor valgte vi at vi godt kunne holde brylluppet i år. Ellers ville vi ha' ventet til næste år. Til gengæld synes jeg stadig at det løber stærkt, selvom vi får hjælp fra alle steder.. Er meget spændt på at se, hvor vi egentligt ender henne af, men vi har ikke en ekstra opsparing at trække på (udover det vi lige får sparet sammen inden august), så det skal ikke løbe helt fra os. Kan faktisk godt anbefale at lave et ca-budget - det er meget rart at have en nogenlunde ide om, hvor tingene ligger prismæssigt. Indtil videre har jeg i hvert fald haft stor gavn af vores - også selvom noget af det bliver rettet til i den forkerte retning.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cake topper:

Min søde kæreste er en noget traditionsbunden vestjyde. Jeg havde tænkt på en mere urationel cake topper, men det ville hun ikke. Nu har jeg nok bestemt det meste i det her bryllup, så denne her ting fik hun lov at bestemme. Det var ikke mega nemt at finde en med to kvinder som vi havde råd til, men vi fandt denne her. Den var som hun drømte om, og er relativt vellignende med hår og sådan😄 den er købt på lightinthebox.

post-77884-0-04637700-1428244772_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, den driller lidt med quote. Men angående skoene, så passer de fint i størrelsen. Jeg var bange for de var små i det, men jeg bruger 41, og de skal i hvert fald ikke være større

Wow det var mange penge retur fra skat, bonus! Jeg får "kun" 7000, men det er vores mad med 1000 mere,feriepenge er 3000 (drikkevarer).

Kjole og sko plus det løse til mig var : 2500

Brud nr 2 tøj og sko: 2200 ca

Dims, pynt og bordpynt: 1000 (so far, men mangler vist ikke så meget mere)

Kage: max 500 tror jeg

Indbydelser, menu og skilte: 300 kr

Køkkendamer: ca. 1000

Alt i alt 18.500.

Har dog startet med at købe ting tidligt, så har ikke mærket udgifterne så meget. Mangler bare at betale mad og drikke. Hvis vi kan finde penge til det lejer vi service, borde og stole (ellers kan vi låne det på min mors folkeskole). Og hvis vi vinder i lotto eller noget skal vi sove på hotel, ellers må vi bare sove på min mors gæsteværelse. Men det er også ok hvis det bliver sådan. Men må nok indrømme at jeg har drevet lidt rov på min skoles karton og printerbeholdning☺️

Har ikke poster som transport, hår/makeup og foto.

Ringe og rejse er betalt med nogle penge vi får af min kærestes far i gave.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at I alligevel har en form for budget-overblik :) Der kommer sikkert andre små poster til, men i det store og hele har I jo da de vigtigste poster, ikke sandt..

Jeg må vist lige prøve sådan et par skol med 8,5 cm hæl og se, om det er noget jeg kan bevæge mig rundt i. Synes dem du har fundet er superflotte og billige (I like :D)...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer