MarieSkovsgaard

16.07.16 V&M - Nye bordkort

162 indlæg i dette emne

- Gommens tanker om tøj -

Jeg havde selvfølgelig gjort mig nogle tanker, om hvad jeg godt kunne tænke mig at Victor havde på af tøj på vores bryllupsdag… men jeg ville ikke presse ham til noget så jeg valgt at holde det for mig selv. Dygtige mig :cheerleader3:

Vi sad så sammen den ene aften og snakkede bryllup. Da han så sagde "skat, jeg har tænkt lidt på at jeg godt kunne tænke mig at havde sådan et rigtig blåt jakkesæt på". Så måtte jeg klappe i mine små hænder og vise ham et billed af en gom, i det flottes blå jakkesæt, som jeg har liggende i min bryllupsmappe. "Det var præcis den farve jeg havde i tankerne" Sagde Victor :loveboard: Det er skønt at vi nogle gange tænker ens.

Og her er billedet så

post-78695-0-26868700-1428577166_thumb.j

Redigeret af MarieSkovsgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Køretur fra Kirken -

Jeg er simpelhen så glad så jeg bliver lige nød til at dele det her :biggrin: Min bedste veninde og maide of honor har lige ringet. Hun har flere gang spurgt om hvad vi skal hentes i ved kirken. Hvor til jeg har svaret at det nok bare bliver min mors bil, da der ikke er penge til at leje noget.

Men se så hvad hun giver os i bryllupsgave

post-78695-0-16358700-1428593930_thumb.j

Det er simpelhen så sødt af hende :loveboard: Jeg glæder mig helt vildt. Det bliver så sjovt at køre rundt i svendborg :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- Køretur fra Kirken -

Jeg er simpelhen så glad så jeg bliver lige nød til at dele det her :biggrin: Min bedste veninde og maide of honor har lige ringet. Hun har flere gang spurgt om hvad vi skal hentes i ved kirken. Hvor til jeg har svaret at det nok bare bliver min mors bil, da der ikke er penge til at leje noget.

Men se så hvad hun giver os i bryllupsgave

attachicon.gifheste vong.jpg

Det er simpelhen så sødt af hende :loveboard: Jeg glæder mig helt vildt. Det bliver så sjovt at køre rundt i svendborg :lol:

hvor fantastisk og dejlig gave at få

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Køretur fra Kirken -

Jeg er simpelhen så glad så jeg bliver lige nød til at dele det her :biggrin: Min bedste veninde og maide of honor har lige ringet. Hun har flere gang spurgt om hvad vi skal hentes i ved kirken. Hvor til jeg har svaret at det nok bare bliver min mors bil, da der ikke er penge til at leje noget.

Men se så hvad hun giver os i bryllupsgave

attachicon.gifheste vong.jpg

Det er simpelhen så sødt af hende :loveboard: Jeg glæder mig helt vildt. Det bliver så sjovt at køre rundt i svendborg :lol:

hvor fantastisk og dejlig gave at få

Ej hvor skønt ! :lol:

Helt igennem skønt :loveshower: H2B er også helt vild med ideen

ÅRRRRHHHHH hvor er det bare sødt af hende. Sådan en mega romantisk måde at køre rundt på. Hende kan jeg godt lide :loveshower:

Hende kan jeg også godt lide :tunge:

Så lækker gave fra din veninde :-) Hvor er det bare sødt af hende :-)

Hun er bare en super veninde der elsker at give. Det er ikke føste gang H2B og jeg bliver sådan forkælet af hende :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Første kjole prøvning -

I går var jeg ude at prøve brudekjoler for første gang. Så sammen med min maide of honor og 4 andre veninder tog jeg i Glamour, som ligger her i Odense.

Jeg havde ikke hørt super meget godt om butikken og havde ikke de store forvendtninger, men vi fik faktis super god service.

Han forstod hurtigt at det også lidt var for mine veninders underholdnings skyld at vi har afsted og at det var første gang jeg var ude at prøve. Så jeg fik virkelig prøvet alle de stilarter det havde i butikken. Hvilket var virkeligt sjovt og jeg fik også bekræftet at de typer kjoler jeg har kigget på er den rigtige type til mig :)

Mange af de kjoler jeg fik på var super sukke men virkelig ubehagelige, varme eller tunge at have på. Det ville jeg simpelhen ikke kunne holde ud. Jeg fik også prøvet 3 rigtige prinsesse kjoler og selv om den ene var meget smuk og fik mine veninder til at i Åhhh :lol: så er slet ikke mig.

Jeg skal have en kjole der er let, behagelig, har en sweetheart neckline eller dyb rund- eller v-udskæring. Gerne en semi havfruemodel eller en semi a-model, hvor skøjtet falder helt brødt.

Vi måtte dersvære ikke tage billeder, men I skal da lige se et par af de modeller jeg fik prøvet.

Den her var ret flot og behagelig at have på. Jeg er dog ikke så vild med blonden på skøjtet

post-78695-0-06705000-1428768788_thumb.j

Den er kjole er overhoved ikke mig, men mine venninder mente at jeg skulle prøve den. De havde meget sjov med at grine af mig, mens jeg prøvede at bevæge mig i denne meget tunge og besværlige disney prinsesse kjoel :tunge:

post-78695-0-45805200-1428768797_thumb.j

Lige nu drømmer jeg om at prøve denne kjole. Som jeg er helt forelsket i :a1221:

post-78695-0-15217400-1428769130_thumb.j

Redigeret af MarieSkovsgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at du havde en dejlig dag med veninderne og fik prøvet en masse. Fedt at du fandt ud af det skal være den type kjole som du også havde tænkt! Jeg synes nummer 3 du har lagt op er meget, meget smuk :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Af de 3 du har lagt op her, kan jeg også bedst lide den sidste. Den er virkelig fin! :)

Dejligt at du havde en dejlig dag med veninderne og fik prøvet en masse. Fedt at du fandt ud af det skal være den type kjole som du også havde tænkt! Jeg synes nummer 3 du har lagt op er meget, meget smuk :a1221:

Nr. 3 er en kjole fra Anna kara og så vidt jeg ved er den eneste forhandler i Danmark Celina Christensen… . Jeg er simpelhen så forelsket i den kjole :a1221: Efter at have fået bekræftet at det sint kjolen er pænt til mig, kan jeg slet ikke få den ud af hoved og tror simpelhen at jeg bliver nød til at prøve den, før at jeg kan kigge på nogle andre kjoler. Så er igang med at planlægge en tur til Sjælland sammen med maide of honor og min mor.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sødt af din veninde at give Jer hestevognsturen i bryllupsgave.. *s* Og fine kjoler du har prøvet, men du har ret, man skal have det godt i den kjole man køber. Det er alligevel en lang dag, hvis man skal rende rundt og føle sig skidt tilpas i "drømmekjolen".. *S*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- Gæster -

Så blev gæstelisten færdig. 70 stk kom vi op på :blink: Det var slet ikke meningen, men H2B har virkelig en stor famille 33 stk kontra, min famille 17 stk. Nå men det skal nok gå…

- Blomster -

Min søde mor arbejder sammen med en forhenværende blomsterdekoratør og hun har meldt sig til at lave min brudebuket for 0 kr. hvis bare vi selv kommer med blomsterne :thumbsupsmileyanim: Jeg har hele tiden vist at jeg vil have hvide ranunkler i min buket og troede enlig at det bare skulle være en helt simpel buket, men så fik pintrest mig til at skifte mening. Så her er de nye ideer til min buket

post-78695-0-49612700-1429349110_thumb.j

post-78695-0-07465200-1429349125_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Færdig designet invitation og bordkort -

Så fik jeg lagt sidste hånd på designet af invitationerne :cheerleader3: og jeg fik også lavet bordkort. Som I kan se er der kommet gæsternes navn på invitationen. Det er sket fordi vi har fundet ud af at vi kan printe hos Kulturmaskinen her i Odense. Vi skal kun betale 7 kr. for at få printet et 160 g A3 ark i faver. På sådan et ark kan der være 2 invitationer og 6 bordkort. Vi skal så selv printe og skære ud, men det er intet problem. Så nu skal der bare printes 39 invitationer med forskellige navne på :thumbsupsmileyanim:

post-78695-0-28398000-1430076934_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Superfin stil i invitationerne! Den er så fint sat op, og rigtig flot med de forskellige skrifttyper. Ved ikke om I har planlagt det, men måske lidt korrekturlæsning? Der er lidt forskelligt - bland andet er der ikke "R" bag på "fejre" på forsiden. Kun venligt ment :kiss:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Superfin stil i invitationerne! Den er så fint sat op, og rigtig flot med de forskellige skrifttyper. Ved ikke om I har planlagt det, men måske lidt korrekturlæsning? Der er lidt forskelligt - bland andet er der ikke "R" bag på "fejre" på forsiden. Kun venligt ment :kiss:

Tak og Tak… både for komplimenten, men også for retning af stavefejl :kiss: Min mor skal lige læse dem igennem før de ryger til print, men vi er jo i mega god tid. Regner først med at printet dem til Juli :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- Første indkøb og hygge med H2B -

Sikke en skøn dag jeg har haft med H2B :loveshower: Vi har bare hygget sådan. Vi går lidt jeg leger med tanken om at lære at danse swing-danse og i dag var der en opvisning inde i byen. Så vi tog ind for at se dem danse. Desvære var det så blevet aflyst, nå pyt… Så kunne vi vel lige så godt drikke en kop kaffe og kigge lidt inde i byen.

I sinnerup kiggede vi lidt på hvad glas og service vi måske kunne ønske os også fald jeg over sådan nogle tal i træ, jeg gerne vil have til vores borde til brylluppet. 86 kr kom jeg af med for alle 7 :cheerleader3:De skal så lige males blå, men hop da op en besparelse, i forholdt til de 500 kr. jeg havde regnet med :)

post-78695-0-81933000-1430329652_thumb.j

Vi fik også kigget lidt på vielsesringe og prøvet nogle stykker. Vi er heldigvis ret enige om hvad vi kan lide og jeg fandt en ring jeg blev helt forelsket i, men vi syndes dog begge det stadig er lidt tidligt at købe ringe.

Vi sluttede dagen af på Burger Anarchy med de bedste burgere og løgringe du kan få i Danmark. Vi er begge eninge om at de godt kunne lave mad ud af hustet. Så vi kunne få 300 slides (mini burgere) god øl og massere af ginger beer til bryllups menu :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- Reservering af Kirke -

Så fik H2B ringet til præsten og kirkekontoret og fik reserveret vores dato :cheerleader3: Så nu er det 100 % sikkert at vi skal giftes den 16 juli 2016.

Vi har også været på besøg hos min bonussøster i dag og her fik vi inu en glædelig nyhed. De skal også giftes næste år :loveshower: Den 6 august for at være helt præcis. Det bliver så fedt at kunne hjælpe hinanden gennem hele processen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- Reservering af Kirke -

Så fik H2B ringet til præsten og kirkekontoret og fik reserveret vores dato :cheerleader3: Så nu er det 100 % sikkert at vi skal giftes den 16 juli 2016.

Vi har også været på besøg hos min bonussøster i dag og her fik vi inu en glædelig nyhed. De skal også giftes næste år :loveshower: Den 6 august for at være helt præcis. Det bliver så fedt at kunne hjælpe hinanden gennem hele processen :thumbsupsmileyanim:

hvor dejligt at i har fået styr på kirke og datoen :wink: ej hvor hyggeligt at i nu kan dele en masse dig og din bonussøster :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer