MarieSkovsgaard

16.07.16 V&M - Nye bordkort

162 posts in this topic

Århhhhh, mit hjerte smelter over så smukke kjoler!! Virkeligt flotte og din brudekjole er helt fantastisk, stort tilylkke med at have fundet den. Må jeg spørge hvilket prisleje de ligger i?

Tusind tak og selfølgelig må du det. Anne Campbell kjolen kostede vistnok omkring 19.000 kr.

Min Anna kara kjole koster 14.600 kr. Jeg skal så ikke bruge penge på skrædder. Da kjolen er bestilt i den rigtige længde og str. 38 sider 100 % som den skal på mig

tak, de er simpelthen også så flotte de kjoler, så tænkte nok de var deroppe af :D og fedt at du tilgengæld lige sparer en skrædder væk :) jeg er så heldig at have en skrædder i min nærmeste familie, så jeg får det lavet gratis og ved at det bliver 100% i orden :)
0

Annonce ♥

Smuk og meget romantisk kjole. En stor ting at have fundet kjolen.

Ja det er en kæmpe ting :) Jeg er simpelhen så glad for mit valg. Den er helt perfekt. De andre kjoler jeg har haft prøvet har alle været flotte, men de har alle manglet et eller andet. Min kjole kan jeg ikke finde nogle fejl.

Så ingen tåre eller noget i butikken. Bare en lille kommentar fra min brudepige "Der var den jo." og det var den i hverflad :loveflag:

0

Annonce ♥

Lokaler

Nå så var det noget med jeg havde en lille krise angående hvor vores fest skulle holdes. Heldigvis er det allerede blevet løst. Jeg gik efter en del surmuleri igang med at lede efter lokaler. Det skal lige nævnes, at jeg nærmest bliver dårlig, ved tanken om et forsamlingshus. Har mega mange forestillinger om mærkelig farvet gardiner m.m. :boohoo: ... beklager min fordomfuldhed over for forsamlingshuse, men mit bryllup skal i hverflad ikke holdes i et. Victor var heldigvis enig med mig :hug:

Efter en masse googleri fandt jeg et sted som lød spænende. Siloam Svendborg. Siloam er en gammel frikirke, som er blevet opkøbt af en restaurant der hedder mmoks. De tilbyder lækker mad og virkelig smukke lokaler.

Her er lidt billeder:

post-78695-0-92293600-1439928273_thumb.j

post-78695-0-30752100-1439928280_thumb.j

post-78695-0-36700700-1439928287_thumb.j

Ud over det store lokale er der også et virkelig hyggelidt lokal med bar i, som også er en del af lejemålet. Vi har stadig ikke alle detalgerne på plads, men vi er ret sikre på det er her vores fest skal holdes :loveflag: Det gør også at vores farver skifter fra blå til grøn. Da der er grønt betræk på stolende.

0

Annonce ♥

Tak alle sammen :lol: Jeg er også helt vild med både kjole og lokaler. H2B og jeg er faktis blevet helt vild med ideen om at holde fest i Siloam :loveboard: Vi er ikke længere skuffet over det ikke bliver havefest. Festen bliver godt nok lidt dyrere end planlagt, men vi har heldigvis fået råd til det. Da jeg har fået en projektansættelse imens jeg skriver min bachelor :cheerleader3:

0

- Kagen -

Victor og jeg havde jo valgt at droppe bryllupskagen, fordi vi ikke syndes den passede ind nogle stedet i vores havefest. Men efter at have fundet lokaler i stedet, bliver festen en helt anden og nu syndes vi den passer ind.

Vi var til møde med Mmoks i sidste uge og der fik vi snakket menu. Vi fik lov til at tage bryllupskagen med selv og servere den til dessert :thumbsupsmileyanim: Så nu går testbagningen snart igang. Hverken Victor eller jeg kan lide fondant, så jeg har tænk mig at lave sådan en "naked" bryllupskage. Så her kommer lidt billeder af hvordan sådan en kan se ud.

post-78695-0-23455500-1442818745_thumb.j

post-78695-0-77535000-1442818773_thumb.j

post-78695-0-68820600-1442818791_thumb.j

Som cake topper har jeg købt de sødest papfigurer fra Etsy. Man bestemmer selv hår, tøj, faver m.m. på den så de kommer til at ligne os :loveflag:

post-78695-0-39479400-1442818948_thumb.j

0

dejligt at i kan ha kagen med selv, og det ser også super godt ud i den der naked stil :loveshower: super sød topper du har fundet og fedt at den kan gøres personlig så den kommer til at ligne jer

0

Annonce ♥

- Sko -

Jeg har haft lidt problemer med at finde et par sko jeg kunne lide og som også passede til kjolen. Jeg er normalt til ret simple pumps eller ankelstøvler i sort og ejer ikke et eneste par sko i farver. Men jeg vil altså ikke have sorte sko på til min kjole, eller hvid satin, eller glimmer, eller farvet... Hvilket jo udelukker stort set alle brudesko her i danmark. Så Haljuleja for etsy hvor man kan finde de skønneste ting :loveflag:

Så her er mine smukke sko :loveshower:

post-78695-0-63515600-1443442502_thumb.j

De er helt perfektet. Enkel og alligevel detaljeret.

0

Annonce ♥

Sikke en smuk kjole, du har forelsket dig i, Marie (og købt :) ) Tillykke med den, den sidder supergodt på dig ;) Og flotte sko -og et supercharmerende lokale I også har fundet frem til... Dejligt at I har nogle af tingene på plads..-har I mon reserveret festlokalerne nu?

0

Tak - de ser fine ud! Og hvor ER nettet og Etsy bare fantastisk - tænk at man kan støtte en lille israelsk vegansk skosælger her fra DK. Det er da fedt!! :cheerleader3:

Ja det er super fedt :thumbsupsmileyanim: Det giver virkelig nogle muligheder for os som forbruger og for forhandlerne.

0

Sikke en smuk kjole, du har forelsket dig i, Marie (og købt :) ) Tillykke med den, den sidder supergodt på dig ;) Og flotte sko -og et supercharmerende lokale I også har fundet frem til... Dejligt at I har nogle af tingene på plads..-har I mon reserveret festlokalerne nu?

Tusind tak :lol: Fest lokalerne er blevet reserveret til os og vi er igang med at planlægge menuen. Syndes efterhånden vi har styr på de sådan store ting.

0

Annonce ♥

- Menu -

Her er lidt stille for tiden og der sker ikke de store ting i bryllups planlægningen... Vi har bla. haft travlt med de her 3 bøller

post-78695-0-89716300-1446753981_thumb.j

Victor og jeg opdrætter nemlig colourpoint persere på sidelinjen :loveflag: men lige om lidt er her stille igen. Den sidste af killingerne flytter nemlig på mandag...

I mellem tiden har den primært stået på at planlægge menu sammen med Mmoks og nu er den færdig. Det bliver simpelhen så lækkert. glæder mig helt vildt til maden :thumbsupsmileyanim:

post-78695-0-01591300-1446754255_thumb.j

Her er den stillet op på det nye gennemgående design... jeg skal nok vise jer de nye invitationer lidt senere :)

0

Killingerne... Årh... :a1221:

Dejligt at I er kommet så langt i forberedelserne. Har du nogen idé om, hvad fotografen tager for en halv dags fotografering? Jeg havde egentlig udset mig en fotograf på Fyn, men da jeg så portfolioen af tidligere billeder, var det bare slet ikke vores stil, så nu snuser jeg rundt efter en ny... :)

0