ongobongo

Vores bryllup ved havet - N & J - Nygifte!

359 posts in this topic

Annonce ♥

Vi havde det på præcis samme måde da der var de der 2-3 måneder til - en masse småting der kunne ordnes men ikke rigtig nogle af de store projekter følte jeg... I dag er der 1 måned og jeg synes pludselig at der er en million ting vi skal have styr på :blink:

Jeg bakker dig desuden helt op i det med navnene.. det er bare "mest rigtigt" for mig (hvor gammeldags den opfattelse end er) hvis man hedder det samme :rolleyes: Jeg håber I finder en løsning som I begge kan blive glade for.

0

Ja, her har vi så gjort det helt anderledes :pokey: . VI har bare stået stille så længe at vi nu drukner i ting som skal gøre og undersøges og sikre os er klart. Det er for åndsvagt, men Hubby arbejder bedst under pres, hvor jeg helst bare vil have tingene overstået med det samme. Så vi er nu igang med de hængepartier som er en NEED to have... Som bordkort.. jep.. dem har han stadig ikke lavet endnu :pokey: . Jøsses. Men vi har aftalt at det er vores søndags projekt. :a1221:

Det er bare så latterlig dyrt med frisør. :td: Jeg fatter ikke det skal være så dyrt. Jeg er heldig at have fundet en mobil frisør til 2000 kr for prøvemakeup, prøvesætning og hår/makeup på selve dagen til både mig og datteren. RØVERKØB... nu må jeg så håbe på hun er god og kan sit shit. Ellers har jeg heldigvis stadig muligheder, da jeg ved at der ligger 3 frisør i Køge som endnu ikke er booket den dag.. heldigt for mig, men så skal jeg også af med det mere... Men jeg satser på at hun er god. Hun har gode anmeldelser og en masse diplomer, så mon ikke hun kan det. :huh:

Jeg er mest til frisure 1 også. Den er meget afslappet og samtidig også super fin. Den hepper jeg på :loveflag:

Den med navne... der kan jeg SÅ godt følge dig. Jeg vil også gerne have at vi hedder det samme. Nu har jeg jo så en datter og hun blev nærmest ked af det, da jeg sagde at jeg tog Hubbys efternavn "jamen mor, så hedder vi jo ikke det samme mere. Hvordan skal folk så vide vi er familie?". Gjorde det lige ondt i denne mors hjerte?!! :boohoo: . Så jeg tog en snak med Hubby. Han ville gerne beholde sit navn, men som jeg sagde til ham, så vil jeg også gerne beholde mit, men ingen af os gik ind for at hedde forskelligt. Så vi gik på kompromis. Vi tager mit efternavn som mellemnavn og hans efternavn. PÅ den måde kom han også i familie med datteren uden at være faren, og datteren blev så glad at hun krammede os begge. (trods hendes sure teenhys)

Hvorfor ikke tage hans efternavn og dit som mellemnavn??

Edited by WeddingAddict
0

SMÅTING:

Her er der stilhed inden stormen.. Kan læse i de fleste andre tråde at tiden omkring 2-3 måneder inden står det ret stille. Alle de store ting er på plads og der mangler bare småtingene, som dårligt kan ordnes før vi er tættere på. Sådan er det også i høj grad her.

Ved ikke om én af trådene du henviser til er min - men er i så meget samme båd. Synes virkelig det er svært, for for 1-2 måneder siden var der virkelig run på med alle mulige store ting, og nu er det sådan lidt.. nåååå, hvad skal man liiige give sig i kast med og VED jo, at vi lige pludselig får travlt.

Og forresten så tænker jeg at frisure nr. 3 ku være virkelig fin til din lange elegante kjole, sådan som jeg forestille mig det.

Ihh ja den vil helt sikkert passe rigtig godt til kjolen! Ved dog ikke helt om mit hår er langt nok til det. Men billedet kommer i hvert fald med til frisøren ;) Ja det kan sagtens være det var din tråd jeg også læste det i.. Det føles så dobbelt, ja - lige pludseligt bliver der jo monstertravlt. Men det er måske meget godt så at få samlet noget energi og overskud sammen til det sidste store ryk når dagen er helt tæt på.

Hvor er Jeres invitationer bare blevet superfine - dem kan jeg godt forstå I er mere end godt tilfreds med.. Og hvor sker der bare meget hos Jer i øjeblikket... Skønt med en tur til Mallorca - der har jeg heller aldrig været, men kun hørt godt om.. *S*

Ih tak, søde Mulde! Vi har også fået så mange fine tilbagemeldinger på invitationerne, så det er bare skønt. Og ja - Mallorca :a1221: Efter en uge med regn i Sverige, så er det om muligt endnu mere tillokkende.. jeg har heller ikke været der før :)

Supersmukt hår!

Uh, jeg håber I finder en god løsning på navneproblemet og snart! :wink:

Tak søde A - ih nu er jeres dag bare tæt på!! Må hellere smutte ind i din tråd og få ønsket jer godt på vej.

Vi havde det på præcis samme måde da der var de der 2-3 måneder til - en masse småting der kunne ordnes men ikke rigtig nogle af de store projekter følte jeg... I dag er der 1 måned og jeg synes pludselig at der er en million ting vi skal have styr på :blink:

Jeg bakker dig desuden helt op i det med navnene.. det er bare "mest rigtigt" for mig (hvor gammeldags den opfattelse end er) hvis man hedder det samme :rolleyes: Jeg håber I finder en løsning som I begge kan blive glade for.

Åh ja - du er også bare så tæt på nu!! Kunne godt være det kunne betale sig at få lavet lidt mere nu, så det ikke bliver så presset til sidst. Ja, navnene er bare svært.. Håber også vi får en god løsning, vi skal have det klart i denne uge har vi aftalt. Så nu må vi se. Det er allermest op til J, fordi det er ham som skal tage mit. Hvis ikke han vil det, så må vi beholde hvert vores.

Ja, her har vi så gjort det helt anderledes :pokey: . VI har bare stået stille så længe at vi nu drukner i ting som skal gøre og undersøges og sikre os er klart. Det er for åndsvagt, men Hubby arbejder bedst under pres, hvor jeg helst bare vil have tingene overstået med det samme. Så vi er nu igang med de hængepartier som er en NEED to have... Som bordkort.. jep.. dem har han stadig ikke lavet endnu :pokey: . Jøsses. Men vi har aftalt at det er vores søndags projekt. :a1221:

Det er bare så latterlig dyrt med frisør. :td: Jeg fatter ikke det skal være så dyrt. Jeg er heldig at have fundet en mobil frisør til 2000 kr for prøvemakeup, prøvesætning og hår/makeup på selve dagen til både mig og datteren. RØVERKØB... nu må jeg så håbe på hun er god og kan sit shit. Ellers har jeg heldigvis stadig muligheder, da jeg ved at der ligger 3 frisør i Køge som endnu ikke er booket den dag.. heldigt for mig, men så skal jeg også af med det mere... Men jeg satser på at hun er god. Hun har gode anmeldelser og en masse diplomer, så mon ikke hun kan det. :huh:

Jeg er mest til frisure 1 også. Den er meget afslappet og samtidig også super fin. Den hepper jeg på :loveflag:

Den med navne... der kan jeg SÅ godt følge dig. Jeg vil også gerne have at vi hedder det samme. Nu har jeg jo så en datter og hun blev nærmest ked af det, da jeg sagde at jeg tog Hubbys efternavn "jamen mor, så hedder vi jo ikke det samme mere. Hvordan skal folk så vide vi er familie?". Gjorde det lige ondt i denne mors hjerte?!! :boohoo: . Så jeg tog en snak med Hubby. Han ville gerne beholde sit navn, men som jeg sagde til ham, så vil jeg også gerne beholde mit, men ingen af os gik ind for at hedde forskelligt. Så vi gik på kompromis. Vi tager mit efternavn som mellemnavn og hans efternavn. PÅ den måde kom han også i familie med datteren uden at være faren, og datteren blev så glad at hun krammede os begge. (trods hendes sure teenhys)

Hvorfor ikke tage hans efternavn og dit som mellemnavn??

Nååhh hihi det er ikke let, når man har forskellige arbejdsmønstre! Men det lyder nu alligevel som et hyggeligt søndagsprojekt, sådan at sidde og nørkle med bordkort. Glæder mig til at se hvordan de kommer til at være.

Nååhh, hvor er det en sød historie med din datter. Det lyder som den helt rigtige løsning I fandt frem til.

Hmm J smider sit sen-efternavn, også da han mest af alt bruger sit mellemnavn. Men da han ikke har nogen familie udover sin mor, der hedder der og det ikke lyder så pænt til sidst, så er det ikke rigtig en mulighed. Jeg har derimod en kæmpefamilie, og vi er meget knyttede sammen af vores fælles efternavn. Så jeg synes det er langt mere oplagt at det bliver det. Og så lyder det bare bedst med mit navn til sidst. Det er J også helt med på. Men nu må vi se, hvad han beslutter sig for den gode mand. Kan sagtens forstå hvis han vælger ikke at ville have mit - så må vi bare hedde hver vores, selvom det da vil ærgre mig.

0

Annonce ♥

Hov... Lidt skokøb!

De her fine pump har Nordstjerne tidligere haft kig på - nu faldt jeg altså også selv for dem og fik trykket køb :floejt:

Et par ballerinaer smuttede lige i min kurv. Så nu har jeg også sko at skifte til senere på aftenen

Begge par sat ned med 70 % på shoescribe.com.. Svært at sige nej til, så det gjorde jeg selvfølgelig ikke :lol:

post-76607-0-61600600-1438868293_thumb.j

post-76607-0-25951400-1438868297_thumb.j

post-76607-0-77974800-1438868437_thumb.j

post-76607-0-20545300-1438868441_thumb.j

1

nej nej nej - gude smukke sko. Er vilde med de sidste, simpelthen så fede og slet ikke bryllupsagtige, hvilket jeg synes er fedt - de er meget sex and the city, fuck de er fede. Og ballerinaerne er jo så fine og sikkert lækre til når dansegulvet skal danses tyndt.

Edited by TulleNF
0

AAAAAARRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHH SKO... i loves shoes... :loveshower:

De der ballerinaer er super søde og fine. Godt valg at have skiftesko med. :wink:

De andre :floejt: ... WOW.... jeg elsker dem.. :floejt: så meget sex in the city meets desperate housewives. :loveboard: LOOOOOOOOOOOOOOVE

0

Hov... Lidt skokøb!

De her fine pump har Nordstjerne tidligere haft kig på - nu faldt jeg altså også selv for dem og fik trykket køb :floejt:

Et par ballerinaer smuttede lige i min kurv. Så nu har jeg også sko at skifte til senere på aftenen

Begge par sat ned med 70 % på shoescribe.com.. Svært at sige nej til, så det gjorde jeg selvfølgelig ikke :lol:

En lille hurtig hilsen fra Spanien!

Love the pumps!! (Selvom det ikke helt er dem jeg havde kig på, så er de god-damn close).

Skriver lige lidt mere når jeg kommer hjem ;-)

0

Annonce ♥

nej nej nej - gude smukke sko. Er vilde med de sidste, simpelthen så fede og slet ikke bryllupsagtige, hvilket jeg synes er fedt - de er meget sex and the city, fuck de er fede. Og ballerinaerne er jo så fine og sikkert lækre til når dansegulvet skal danses tyndt.

Ihhh mange tak for de søde ord - det betyder alligevel meget at andre også synes ens køb er fede. Jaa tænker også jeg kommer til at bruge dem mange gange fremover og kan så sende en tanke til brylluppet.. .Hvis de altså passer når de kommer :lol:

AAAAAARRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHH SKO... i loves shoes... :loveshower:

De der ballerinaer er super søde og fine. Godt valg at have skiftesko med. :wink:

De andre :floejt: ... WOW.... jeg elsker dem.. :floejt: så meget sex in the city meets desperate housewives. :loveboard: LOOOOOOOOOOOOOOVE

Jaaaaaa hihi så skønt at shoppe sko og bryllup er bare en god anledning/undskyld til at købe en masse. Dejligt du kan lide dem!! Glæder mig så meget til at modtage

Hov... Lidt skokøb!

En lille hurtig hilsen fra Spanien!

Love the pumps!! (Selvom det ikke helt er dem jeg havde kig på, så er de god-damn close).

Skriver lige lidt mere når jeg kommer hjem ;-)

Hej til Spanien!! Jamen du har helt ret - dem du kiggede på var jo fra MSGM!! Det glemte jeg helt da de ligner hinanden så meget :lol: Hav en fortsat god tur :kiss:

0

Århhhh... God nyhed! J har sagt ja til at tage mit efternavn, så vi kommer til at hedde: Fornavn - J's Mellemavn - mit efternavn. Sååå skønt, er vild med at vi kommer til at hedde det samme :a1221:

0

Super flotte sko, både ballerinaerne og de højhælede.. ;) Og dejligt at I fandt ud af det med efternavnene... Særligt når din datter havde så god en reaktion på løsningen. For Sørensen da, jeg kan lige forestille mig hvor ondt det gjorde at hun kommenterede det 1. gang om at man så ikke kunne se I var i familie sammen mere.. av av av... ;)

Edited by Muldebeerg
0

Annonce ♥

YAY, tillykke - det er også en stor ting at have på plads.

Ja det er så! Så fedt.. Så nu kan vi endelig få den ægteskabserklæring afsted :biggrin:

Super flotte sko, både ballerinaerne og de højhælede.. ;) Og dejligt at I fandt ud af det med efternavnene... Særligt når din datter havde så god en reaktion på løsningen. For Sørensen da, jeg kan lige forestille mig hvor ondt det gjorde at hun kommenterede det 1. gang om at man så ikke kunne se I var i familie sammen mere.. av av av... ;)

Dejligt du kan lide skoene! Hi hi det er WeddingAddict som har en datter der ville hedde det samme som mor. Vi har ingen børn :lol::kiss: Ved den hurtigt lige kan smutte når der er mange citerede indlæg

0

YAY, tillykke - det er også en stor ting at have på plads.

Ja det er så! Så fedt.. Så nu kan vi endelig få den ægteskabserklæring afsted :biggrin:

Dejligt du kan lide skoene! Hi hi det er WeddingAddict som har en datter der ville hedde det samme som mor. Vi har ingen børn :lol::kiss: Ved den hurtigt lige kan smutte når der er mange citerede indlæg

How ja - sorry - det går supergodt, når man lige sidder og læser tonsvis af indlæg på en gang... So sorry.... *s*

0

Hov :floejt::floejt::floejt: Jeg var vist nok kommet til at booke en tid til kjoleprøvning i Casa Lezar i dag.. Jeg kunne ikke bære tanken om slet ikke at få prøvet kjoler i en butik, så efter en venindemiddag i weekenden kom vi frem til, at det skulle jeg da.. Reglen blev bare at jeg kun måtte prøve de "grimme" (ikke mig-kjoler), for jeg har jo hele to kjoler i skabet.. Så i eftermiddags gik det løs. Det var så sjovt og spændende at komme i alle mulige forskellige kjoler lige fra den store marengssag til lette silkekjoler. Teorien om kun at prøve kjoler som jeg ikke kunne risikere at falde for holdt dog ikke...

Mine veninder faldt meget for den allerførste kjole jeg kom i og den var da også superflot. Men jeg faldt slet ikke lige så meget for den som de gjorde (der var endda våde øjne :loveboard: )

Så jeg købte (heldigvis) ingenting, men blev lidt forelsket i et Jannie Baltzer hårsmykke. Synes bare 2000 kr for sådan et er helt vildt mange penge!! Tænkte der må være masser af den slags til salg, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget på hverken dba eller trendsales?! Har søgt på hairpiece, hårsmykke, hårpynt, brudetilbehør osv.. Men der dukker kun ganske få resultater op! Hvad sker der altså.. Bruger jeg forkerte søgeord??

Nå, men da jeg kom hjem havde jeg et kæmpebehov for lige at få bekræftet min egen kjole, så den kom på.. Og jeg er altså stadig vild med den!! Jeg skal dog stadig tabe mig på mave og lår før den sidder optimalt (men skal dog have den til min skrædder i september og hun kan helt sikkert fikse den hvis den ikke sidder perfekt).

Men ja.. Jeg fik jo taget mig sammen og knipset et par billeder, som I jo har efterspurgt. Er dog ikke helt tilfreds med den pga. omtalte vægttab og så at vores gang bare ikke er god til selfies.. Desuden er kjolen krøllet i bunden af at hænge i posen (kom til at pakke den forkert desværre).

Her er så billeder af begge kjoler og de blå sko:

post-76607-0-52885200-1439327735_thumb.j

Edited by ongobongo
1

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er en super elegant brudekjole du har valgt - og så ramte du også brudekjolekrisen. Tror det er det farlige ved at bruge så meget tid på pinterest, insta og herinde, for selvom der er fantastisk meget lækker inspiration - så bliver man(læs:jeg gør i hvert fald) hurtig i tvivl om de ting, man egentlig følte sig sikker på.

Men fedt at i fik taget sådan en tur og du fik det lidt ud af systemet, det er nemlig super sjovt.

Men som sagt - det er meget meget fine kjoler, og tror de er meget dig. Tror også, det er godt, at du også fik købt dansekjolen(ligesom miiiig, hehe), er rart at have noget at skifte til, just in case og om ik andet, så har du lidt til de forskellige stile.

0

Tusind tak for de dejlige og varme kommentarer :a1221: Så skønt at læse!! Jeg er stadig igang med at tabe mig, så kjolen kommer helt sikkert til at sidde bedre og kan se foret er lidt krøllet på billeder. TAK søde damer! BK er simpelthen så skøn!!

Nu skal I bare se mit sidste køb!! :loveshower::loveshower:

0

Her er mit seneste crush og dermed seneste køb... :a1221:

Jeg har købt den store hair comb på første billeder, så er der 4 stk. knaphulsblomster til J, som han kan fordele ud. Den sidste er købt til min bedste veninde, som hun skal have i til brylluppet. Synes de er så fine, og fordi det er tørrede blomster, så synes jeg det passer så perfekt til et efterårsbryllup :7himmel:

post-76607-0-60579300-1440011532_thumb.j

post-76607-0-41006700-1440011542_thumb.j

post-76607-0-54724100-1440011549_thumb.j

0

Så kom jeg igennem hele din tråd.. Smukke kjoler, og sted i har valgt at holde festen/vielsen. Tror jeres bordpynt kommer til at afspejle jer godt (uden selvfølgelig at kende jer).. God ide med kagerne.. Mht går og male up har du så prøvet at undersøge frisørskolen i kbh. Det er en elev der laver det med det bliver kontrolleret af en lærer og jeg mener prisen er under 1000kr for håret..

Men nu er der jo UNDER 2måneder til, det bliver spændende at følge jer det sidste stykke...

0

Her er mit seneste crush og dermed seneste køb... :a1221:

Jeg har købt den store hair comb på første billeder, så er der 4 stk. knaphulsblomster til J, som han kan fordele ud. Den sidste er købt til min bedste veninde, som hun skal have i til brylluppet. Synes de er så fine, og fordi det er tørrede blomster, så synes jeg det passer så perfekt til et efterårsbryllup :7himmel:

hvor er de fine, super flotte til et efterårsbryllup :loveshower::loveshower:

0