Bangsheim

En fjollet bryllupskage, måske...

15 indlæg i dette emne

Halløj, vil lige høre jeres tanker omkring bryllupskager.

Sagen er den at jeg faktisk ikke er ret vild med bryllupskager. Synes altid de bliver lidt kvalme og for søde (ligesom champagne, jeg vil hellere have en øl ;) ), men vi skal jo have en for det skal man :) MEN, jeg har så opdaget at den lokale bager (og den bedste i byen, hvis ikke i landet!) laver kæmpe store hindbærsnitter formet som kagemand/dame. Jeg synes det kunne være enormt sjovt at bestille sådan to, en mand og en dame, og så lade det være "bryllupskagen".

Jeg synes det er lidt sjovt og anderledes og det tiltaler mig. Prisen tiltaler mig også må jeg indrømme, men jeg synes det er en sjov idé.

Er det for fjollet eller kan man godt "tillade" sig det?

Det er kirkebryllup og hvid kjole, middag og fest i forsamlingshus - hvis det gør noget ved jeres holdning til en anderledes slags bryllupskage :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville overhovedet ikke synes, at det var mærkeligt, hvis jeg blev budt på hindbærsnitte i stedet for bryllupskage. Why not? Nogen serverer også cup cakes i stedet for.

Jeg er heller ikke overdreven traditionsbunden, men du kan da godt risikere at nogen vil synes det er vildt underligt :)

Så hvis det ville gøre din dag endnu mere perfekt, så ville jeg gå med hindbærsnitterne :metteholm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan gøre som du /i har lyst til og er det Hindbærsnitte så er det hindbærsnitte man får, jeg synes det er en super fed ide, netop fordi den er så anderledes og ikke lige noget man forventer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en mega sjov idé- og helt sikkert noget som jeres gæster vil huske. Nogle gange er det altså bare sjovere at turde tænke lidt ud af boksen og gøre hvad man føler for i stedet for 'hvordan man burde gøre'. Men jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker omkring det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeres bryllup og I skal vælge det I vil have og som passer til jer.... Har været til bryllup hvor bryllupsdagen var lavet af kæmpe romkugler fordi brudeparret elsker dem og i sin tid havde mødt hinanden over en diskussion om hvilke romkugler der er bedst..... De fleste kan godt li hindbærsnitter og hvis den bliver pyntet til formålet så det ikke ligner fødselsdagskage så bliver det da super fint

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da som en rigtig god plan med hindbærsnitte.. :) Du må liiige smide et billede herinde, når tiden kommer - det vil jeg glæde mig meget til at se (og ærge mig over, at jeg ikke kan smage.. *Sg*)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer