Pleazure

hvilke manchetknapper skal jeres H2B bære?

9 posts in this topic

tja, overskriften siger vel sig selv - hvilke manchetknapper er valgt?

Vi har besluttet at give morgengaven på selve dagen. Jeg ønsker mig øreringe, H2B skal have manchetknapper. (ja, ved godt det måske lyder lidt kedeligt, men en bryllup koster altså kassen, og på denne måde får vi både noget lækkert og brugbart).

Men altså, jeg skal have fundet de perfekte manchetknapper :) Og hvilke er det så? :a1221::a1221::a1221:

0

Annonce ♥

Min H2B skal have sin morfars på, som han arvede da morfaren gik bort, under vielsen og til receptionen. Når han skifter til ny skjorte og butterfly (istedet for slips) efter receptionen skifter han til et par Pittsburgh Steelers manchetknapper som han fik af mig da vi havde været kæreste i et år.

0

Jeg tænker du kan gå to veje...

1) nogen helt klassiske og elegante som han kan bruge i mange år fremover

2) nogen mere personlige enten med gravering med navn og/eller dato eller som Cricht med noget som interessere ham, som er super fede på dagen, men som han måske ikke kommer til at bruge når han er 70 hvis du forstår...

0

Annonce ♥

Min mand har to store interesser, motorcykler og whisky, og selvfølgeligt var begge dele ind over vores bryllup.

Han havde disse ting på med Springbank "S" på manchet knapper og slipse pin.

post-43541-0-52045800-1429679469_thumb.j

0

Min kæreste har fødselsdag i juli og vi skal giftes til august, jeg har valgt som den store fodboldfan (vi mødtes igennem fodbold) at købe manchetknapper + slipsenål fra hans yndlingshold Dortmund, så har han os lidt af det med på dagen :)

Men dejligt at have styr på fødselsdagsgaven allerede nu :)

0

Annonce ♥