Brud Pia

Gave til toastmaster og maid of honor

6 posts in this topic

Annonce ♥

Min kæreste var toastmaster til sin brors bryllup og jeg var "gave" fra bruden til gommen ved at synge deres sang for dem i kirken.. Vi fik et gavekort til et cafebesøg som tak for hjælpen.. Havde ikke forventet noget :)

0

Vi gav forlover og toastmaster personlige lommelærker (købte også en til gommen)

min søster var brudeterne og hun fik udover sin kjole, hårpynt og håropsætning et armbånd, en mini boblevand og en lille æske af hendes ynglingschokolade

Min onkel der fulgte mig op og min svigerfar fik et personligt ølkrus og en specialøl

Vores mødre fik lækre pashmina tørklæder med monogram

Min søsters to veninder der hjalp med receptionen fik hver et oplevelsesgavekort

0

Camilla - jeg har også haft øje på de lommelærker du har købt. Jeg ville lige høre dig om kvaliteten af dem levede op til billedet, og om de blev stoppet i tolden?

0

Annonce ♥

Camilla - jeg har også haft øje på de lommelærker du har købt. Jeg ville lige høre dig om kvaliteten af dem levede op til billedet, og om de blev stoppet i tolden?

De holdt fint, jeg havde fyldt dem med whisky og de holdt fint tæt, nu har de jo ikke rigtig været så meget i brug efterfølgende men umiddelbart virker de ret solide.... De blev ikke taget i tolden, men jeg bor jo også i Sverige hvor toldgrænser er noget højere og derfor var de aldrig i fare for at blive taget.... Man skal som udgangspunkt altid forvente told og moms når man ligger over beløbsgrænsen og så er det bare lækkert hvis man ikke får den regning...

0

Her er vores gaver. Det skal lige siges, at både toastmaster og brudepiger, havde deltaget ret så meget både op til og under brylluppet:

Toastmaster- en smartbox til en lækker middag

Brudepiger- fik, udover brudepigekjoler og tilbehør, et unikt sølvsmykke hver som tak for al deres hjælp

Held og lykke med det!

0