jannisc89

Ideer søges til et lille bryllup

7 posts in this topic

Min forlovede og jeg er ved at planlægge et lille bryllup men det er så svært😱 vi vil gerne giftes udenfor eller på rådhuset, men der efter ved vi ikke hvad vi skal. Vi har ikke så mange penge at gøre godt med men mange skønne mennesker som vi syntes er uundværlige på sådan dag. Vi havde tænkt lidt på en Reseption med lidt til ganen men vil jo også gerne feste med vores venner.. nogen ideer til man hvordan man kan gøre det? Gerne lidt utraditionelt 😊

0

Annonce ♥

Man kunne måske gøre det som en aftenbryllup evt ved 19 ish tiden så folk havde spiste inden de kommer, så holde reception men kage og snacks som udvikler sig til en fest men danse og drinks hele natten

0

Det var godt nok en barnedåb, men oplevede engang at forældrene ikke havde så mange penge så de holdt "festen" i en park efterfølgende hvor gæsterne selv havde tæpper osv med og så havde alle en ret med som så blev til en buffet for alle. Det var super hyggeligt.

0

Løse ideer til billigere alternativer:

Sammenskudsgilde, bed alle eller nogen af gæsterne om at medbringe mad og drikkelse i stedet for gaver

Hold reception med kage og bobler og så kan I evt holde middag sammen med udvalgte gæster bagefter

Udnyt jeres kontakter, måske er der nogen der kender nogen der kan skaffe jer nogen gode tilbud

Ingen siger at bryllupsfesten skal være 3-retters middag, lav en kæmpe portion chili con carne, pulled pork eller lign og smæk op på et bord med lidt tilbehør, øl og sodavand så folk selv tager (evt engangstallerkner og bestik) det kan laves noget billigere.... I kan evt lave retten af flere omgange og fryse ned (det gør jeg selv når vi skal holde fødselsdag osv)

0

Annonce ♥

Efter vielsen spiser I med forældre/søskende på en restaurant eller en cafe. Om aftenen holder I en fest med alle der orker (evt hjemme)

0

Jeg har været gæst til er bryllup som Miss-Lena beskriver. Paret blev viet og spiste med den nærmeste familie. Om aftenen var resten inviteret til "abefest" hjemme i forældrenes have. De skulle derfor ikke betale for leje at lokaler eller mad til 100 gæster.

0

Vi hjælper genre med at at arrangere en fin og personlig ceremoni for jer uanset hvor den skal foregå - ude eller inde - på strand eller i haven. Vi finder lige den musik og de sange eller tekster, der afspejler jer og skriver en bryllups og kærlighedstale til jer. Efter min mening er ceremonien - der hvor I siger JA tl hinanden det vigtigste ved et bryllup og det minde gæsterne tager med sig hjem. Så spar på de dyre ting og fokuser på jeres kærlighed og værdier. Kig på vores side og se om det er noget for jer: www.livsceremonier.dk. Du er velkommen til at ringe helt uforbindende og se om vi kan.

0