Sign in to follow this  
Followers 0
Amaliegm

Frisør, evt. mobil, Odense/Fyn

4 posts in this topic

Som titlen antyder, leder jeg efter en god frisør til mit bryllup d. 22. august 2015. Jeg har langt hår, som skal sættes op sammen med et slør. Derudover har jeg brug for at få "styr" på farven på mit hår i tiden op til brylluppet (har desværre fået ødelagt mit hår ret så grundigt af lyse reflekser der slog fejl ved min "gamle" frisør). Jeg tænker, at jeg selv klarer makeuppen, men det kan være, at jeg ændrer mening hvis jeg kan finde en god frisør der kan det hele.

Frisøren må gerne være mobil, men det er ikke et krav. Hvis ikke mobil, skal frisøren helst ligge i Odense eller i området umiddelbart omkring Odense (bor selv i Fangel, hvor vi også skal giftes).

Kom frisk med navne på gode frisører!!! :-)

0

Annonce ♥

Elisabeth Norman arbejder desværre ikke om lørdagen. Ado Style lyder rigtig god, men hun er godt nok dyr :-(

Er der andre der ligger inde med gode forslag? Det kan evt. også bare være en anbefaling af Jeres hverdagsfrisører som måske er gode til farve/reflekser. Jeg mangler DESPERAT en god frisør, som jeg kan stole på ikke ødelægger min hårfarve inden brylluppet.

0

Annonce ♥