Pleazure

Hvad koster det at få sat håret?

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

... overskriften siger sig selv, hvad er prisen på at få sat håret? Jeg regner med at få farvet + klippet en uges tid før, så det er selve håropsætningen, jeg er i tvivl om. Hvad koster det mon ca?

Det er jo meget forskelligt. Nogle skal give 1000 kr, andre 3500.... men jeg synes at have fundet ud af at det er alt mellem 1500 og 4000 kr. Og så er det jo også frisøren du vælger som sætter prisen. Men vil nok sige, forhør dig rundt omkring før du sætter dig fast på en frisør. Kan jo være der er bedre tilbud hos frisøren ved siden af :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget forskelligt fra landsdel til landsdel og fra frisør til frisør så forhør dig rundt omkring og overvej om du vil have prøveopsætning og/eller om frisøren også skal kunne lægge make-up samt om du vil have en frisør der kommer hen til dig eller om du vil tage på salonen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal give omkring 2500 for hår og make-up hos min frisør.

Min frisør sagde til mig at det var bedst ikke at blive klippet lige op til brylluppet fordi håret er lettere at sætte når det har lidt struktur. Jeg skal derfor klippes i juni og brylluppet er i september.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget forskelligt hvad priserne er og hvor i landet det er. Jeg skal vies i Korsør. Der kommer en mobil frisør ud til os og det skal jeg give max 500 kr for og så 273 for make up inde i byen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder dyrt men det er det ikke.. jeg skal give 5550 kr. for:

Makeup til min mor

opsætning til 2 voksne brudepiger

airbrush makeup, vipper og prøveopsætning inden (ca 1 måned inden.)

airbrush makeup, vipper og opsætning på dagen

+ det kommer 2 ud på dagen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer