MaryAnneHP

Falske vipper eller ej?

24 indlæg i dette emne

Hejsa derude :)

Sidst jeg var ved frisøren som jeg normalt bruger, siger hun til mig at når hun plejer at ligge brude make up så anbefaler hun altid at man får kunstige vipper limet på, på dagen.

Jeg tænker bare - sidder sådan noget HELT sikkert fast HELE dagen? Hvor kan jeg købe dem? Er det overhovedet nødvendigt?

Hvad har I andre gjort / tænkt på at gøre mht. vipper, og har i nogle gode råd omkring det?

Kh - M :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også lidt, at jeg vil have lavet vipper inden da, da jeg ligesom NattiH, er en rigtig tudetøs, og ikke synes at vandfast mascara er særlig troværdigt ;)

Jeg overvejer dog, at få lavet eyelash extensions i stedet for falske, eftersom jeg synes det ser mere naturligt ud, og har hørt, at det skulle holde en hel del bedre.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev makeuppet af en makeupartist som satte falske vipper på - i stedet for mascara (som falmer udover dagen og risikerer at løbe hvis man fælder en tåre eller 1000).

Man kunne IKKE se at jeg havde falske vipper på, de var helt vildt flotte og naturlige.

Dem hun brugte var fra MAC, og var i små bundter á 3 hår som hun limet på langs vippekanten. De blev hvor de skulle - helt til jeg vaskede makeuppen af morgenen efter.

Jeg vil anbefale dig denne løsningen i stedet for mascara.

Redigeret af Ranita
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også det jeg vil have. Eyelash extension. Har haft det flere gange før og ved at det ser flot ud og hvordan jeg ser ud. De anbefaler at hvis man ikke har prøvet det før at få det lavet 3-4 uger før også få det der hedder en opfyldning. For så kan man se hvordan ens øjne reagere på det.

Hvis det er det man vælger skal man være opmærksom på at det er et sted der ved hvad de laver og at det er enkelt vipper og ikke buketter. Det er bare rigtig vigtigt da dine egne vipper skal kunne bære det og ikke være ødelagt hvis du efter de første uger vælger at få dem af i stedet for at få nye på.

Mig med extensions.

post-59365-0-58747900-1429035475_thumb.j

Redigeret af NattiH
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor meget koster sådan noget? Det er totalt fagre nye verden for mig ;-)

Det er lidt dyrt 995 for to timer den første gang også halvpris for opfyldningen, der hvor jeg kan anbefale det er hos jeanette i lash lounge. hun er vildt dygtig.

Det er så på fredriksberg, men man skal virkelig passe på med hvor man får dem lavet, for har virkelig set noget der ikke er godt.

men for mig vil det betyder at jeg ikke skal have lagt makeup på dagen så der sparer jeg pengene i den anden ende kan man så sige :)

Redigeret af NattiH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have lash extension hos lash bar i København. Jeg har prøvet det før for at sikre at jeg kan tåle det. Det er fantastisk flot og ser meget naturligt ud. Plus jeg så også har fantastiske vipper på bryllupsrejsen ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder helt vildt lækkert! Det gad jeg dælme godt prøve :-)

Det er lækkert, man føler sig lige en smule lækre selv og for mig er min bryllupsdag, da nok den dag jeg skal følge mig aller aller lækrest :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder helt vildt lækkert! Det gad jeg dælme godt prøve :-)

Det er lækkert, man føler sig lige en smule lækre selv og for mig er min bryllupsdag, da nok den dag jeg skal følge mig aller aller lækrest :)

Lige præcis! Og totalt god pointe med at man så ikke behøver mascara.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok - I har fået mig overbevist :cheerleader3:

-Er det slet ikke en mulighed at få sådan nogen limet på som hænger sammen? -Altså sådan nogen der sidder på en snor og som man kan pille af om aftenen?

Jeg gad også godt prøve det der single lash noget - men jeg får ikke tilladelse til at bruge 1000 kr på det af herren i huset :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder helt vildt lækkert! Det gad jeg dælme godt prøve :-)

Det er lækkert, man føler sig lige en smule lækre selv og for mig er min bryllupsdag, da nok den dag jeg skal følge mig aller aller lækrest :)

Lige præcis! Og totalt god pointe med at man så ikke behøver mascara.

Jeps - jeg ved jeg også kommer til at stor tude den dag.... Faktisk gør jeg det nærmest allerede bare ved tanken om at døren går op til Kirken :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok - I har fået mig overbevist :cheerleader3:

-Er det slet ikke en mulighed at få sådan nogen limet på som hænger sammen? -Altså sådan nogen der sidder på en snor og som man kan pille af om aftenen?

Jeg gad også godt prøve det der single lash noget - men jeg får ikke tilladelse til at bruge 1000 kr på det af herren i huset :/

Jo det er der. man kan få dem fra bla mac og de sidder også flot :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok - I har fået mig overbevist :cheerleader3:

-Er det slet ikke en mulighed at få sådan nogen limet på som hænger sammen? -Altså sådan nogen der sidder på en snor og som man kan pille af om aftenen?

Jeg gad også godt prøve det der single lash noget - men jeg får ikke tilladelse til at bruge 1000 kr på det af herren i huset :/

Jo det er der. man kan få dem fra bla mac og de sidder også flot :)

Jeg ser først nu at du har skrevet - ved ikke hvorfor der ikke kommer besked til min mail :oops:

Efter at have snakket med min frisør anbefalede hun en vippe ekspert her i Aalborg. Jeg har skrevet lidt med dem og skal ind og se de vipper de har i næste uge. De har også single lash extentions - men det koster 895 og det er ret meget nå rman slet ikke havde tænkt at bruge penge på det :)

Vi må se hvad de siger, men mon ikke de har nogle flotte en-dags dimser som jeg kan lime på :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det bare er mascaraen I vil slippe for så kan man også få farvet sine vipper hos frisøren. Det får jeg selv hver gang jeg er ved frisøren. Det giver en god grund fylde og endnu mere fylde hvis der lægges mascara ovenpå.

Det er selvfølgelig ikke som kunstige vipper eller extension, men giver alligevel noget ☺

Har helt sorte vipper fra naturens side så det giver ikke så meget for mig :) bliver også brugt som model for vipper så har fået det en del gange gratis. så ved en del om det der vippe cirkus ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kunstige vipper der er lavet ordentligt er fantastiske Jeg er fra naturens hånd udstyret med lyse vipper og sikke en forskel det gør når man pludselig "får øjne".

Men, men. Der er enormt forskel på af hvem og hvor man får lavet vipper, det lærte jeg på den hårde måde, så en lille advarsel her fra før man kaster sig ud i projektet.

Jeg havde aldrig prøvet "den slags", men til en helt særlig lejlighed skulle den bare have hele armen. Så jeg googlede en hel masse og fandt frem til at man skulle vælge singel lashes, fandtvogså forskellige der kunne lave det i mit område.

Jeg fik limet de her kunstige hår på, det tog vel 15 minutter og mine øjne føltes temmelig irritable og jeg synes nu også nok det så nogetbunaturligtvog klumpet ud inde ved kanten, men hvad søren vidste jeg om det. Damen fortalte det var helt normalt og klumperne lige skulle have lov at jævne sig.

Fair nok, det er jo nok rigtigt tænkte jeg, anede virkelig intet. Om aftenen var mine øjenlåg mildest talt temmelig ømme og lettere desperat måtte jeg google igen for hvordan man fik skidtet af. Det burde kunne gøres forsigtigt med olie, men nej, de sad godt og grundigt fast.

Jeg måtte stå en lørdag og søndag igennem med fyldige, sorte, men ganske u-udholdelige vipper.

Mandag tog jeg kontakt til Lashbar i København (som jo alligevel er et stykke fra Fyn) og fik en akut aftale. De vipper jeg havde fået varvikke singel lash, men buketter og hvad de var limet på med vides stadig ikke, det tog 45 minutter at få dem af, desværre røg de fleste af mine egne vipper med i købet.

Dagen efter rettede Lash Bar op på skaderne med singel lash extensions så godt som det lod sig gøre på mine manglende vipper. 3 måneder tog det før mine egne vipper var bare nogenlunde præsentable uden extensions, det var en temmelig dyr omgang.

Der findes selvfølgelig mange andre end lige Lash Bar og det fine er, at de er søde til at henvise til andre landsdele.

Det tager 1,5 - 2 timer at få et nyt sæt vipper, så prisen synes jeg faktisk ikke der er noget at sige til og resultatet er helt bestemt derefter.

Jeg tror da helt sikkert der findes alternativer, noget der let kan limes på og tages af, men jeg tør ikke tage chancen.

Men det er helt sikkert, at hos mig er frisøren til brylluppet sparet væk i bytte for et besøg hos Lash Bar

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det bare er mascaraen I vil slippe for så kan man også få farvet sine vipper hos frisøren. Det får jeg selv hver gang jeg er ved frisøren. Det giver en god grund fylde og endnu mere fylde hvis der lægges mascara ovenpå.

Det er selvfølgelig ikke som kunstige vipper eller extension, men giver alligevel noget ☺

Jeg plejede faktisk selv at farve mine vipper - og du har helt ret. Jeg havde slet ikke tænkt på den mulighed. Dog synes jeg at mine vipper til tider har deres eget liv - og det er nok også lidt det jeg gerne vil komme ud over ved at få de falske på. Så ved man at de ikke deler vandene lige den dag :D haha (I ved når man har sovet på øjet og halvdelen af næste dag er det som om at vipperne deler på midten og pejer så i hver sin retning :D )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kunstige vipper der er lavet ordentligt er fantastiske Jeg er fra naturens hånd udstyret med lyse vipper og sikke en forskel det gør når man pludselig "får øjne".

Men, men. Der er enormt forskel på af hvem og hvor man får lavet vipper, det lærte jeg på den hårde måde, så en lille advarsel her fra før man kaster sig ud i projektet.

Jeg havde aldrig prøvet "den slags", men til en helt særlig lejlighed skulle den bare have hele armen. Så jeg googlede en hel masse og fandt frem til at man skulle vælge singel lashes, fandtvogså forskellige der kunne lave det i mit område.

Jeg fik limet de her kunstige hår på, det tog vel 15 minutter og mine øjne føltes temmelig irritable og jeg synes nu også nok det så nogetbunaturligtvog klumpet ud inde ved kanten, men hvad søren vidste jeg om det. Damen fortalte det var helt normalt og klumperne lige skulle have lov at jævne sig.

Fair nok, det er jo nok rigtigt tænkte jeg, anede virkelig intet. Om aftenen var mine øjenlåg mildest talt temmelig ømme og lettere desperat måtte jeg google igen for hvordan man fik skidtet af. Det burde kunne gøres forsigtigt med olie, men nej, de sad godt og grundigt fast.

Jeg måtte stå en lørdag og søndag igennem med fyldige, sorte, men ganske u-udholdelige vipper.

Mandag tog jeg kontakt til Lashbar i København (som jo alligevel er et stykke fra Fyn) og fik en akut aftale. De vipper jeg havde fået varvikke singel lash, men buketter og hvad de var limet på med vides stadig ikke, det tog 45 minutter at få dem af, desværre røg de fleste af mine egne vipper med i købet.

Dagen efter rettede Lash Bar op på skaderne med singel lash extensions så godt som det lod sig gøre på mine manglende vipper. 3 måneder tog det før mine egne vipper var bare nogenlunde præsentable uden extensions, det var en temmelig dyr omgang.

Der findes selvfølgelig mange andre end lige Lash Bar og det fine er, at de er søde til at henvise til andre landsdele.

Det tager 1,5 - 2 timer at få et nyt sæt vipper, så prisen synes jeg faktisk ikke der er noget at sige til og resultatet er helt bestemt derefter.

Jeg tror da helt sikkert der findes alternativer, noget der let kan limes på og tages af, men jeg tør ikke tage chancen.

Men det er helt sikkert, at hos mig er frisøren til brylluppet sparet væk i bytte for et besøg hos Lash Bar

Pyha - det der - det lyder bare ikke rart :( Det er lige præcis sådan noget jeg frygter og også derfor jeg ikke tør købe vipper+lim på nettet (fra kina eller hvor nu de kommer fra).

Det var meget heldigt at dine egne vipper, trods alt, kom ud igen efter noget tid. Folk som hende damen der lavede dem på dig har bare ingen respekt for hverken sit eget arbejde eller andre mennesker!! Føj.

Jeg tror og håber at de hos She by Soph (som jeg er blevet anbefalet i Aalborg) har godt styr på det. Jeg har snakket med dem og de ville sagtens anbefale mig at få de der "lash extantions" (mener jeg det hedder) på, på selve dagen - og dem kan man så tage af om aftenen. De har flere forskellige slags og man får lim med til det, så man ved at det er noget anvendeligt som øjn-lim man får med.

Jeg gad godt prøve det der single lash - men budgettet er allerede skredet og jeg ved at min kæreste ikke går med til at jeg skal bruge 1000 kr. på det også.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ønsker også go volumen på mine vipper. Men kunstige fungerer slet ikke for mig. Men har fundet et super godt produkt som har samme effekt - lange buede vipper. Kan anbefale det. Resultaterne er tydelige.

Det er en serum (fra M2 beaute) der lægges på langs vippekanten hver aften, som hjælper dine vipper til at vokse og blive fine. Og så har man ikke kun fine vipper på sin bryllupsdag, men hver dag - det er da også et plus:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer