AminaJ

Udendørs vielse i København

8 indlæg i dette emne

København Kommune tilbyder at man kan blive viet i det fri, og det har jeg sat mig for at gøre. Jeg har kigget på steder som botanisk have, amaliehaven og bibliotekshaven - men ingen af disse steder må jeg stille en lille pavilion op som gommen og jeg skal stå under mens vi bliver viet. Jeg må heller ikke stille stole derud som gæsterne skal sidde på under vielsen og er dybest set i vildrede.

Nogen som er blevet i viet i ét af de nævnte steder, og hvordan foregik det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har spillet til en vielse i Frederiksberg Have én gang men det er godt nok mange år siden. .:) Har du prøvet at forhøre dig hos nogle af kommunens giftefogeder (typisk taler vi om enkelte giftefogeder som er parate til at gøre det og dermed har erfaringen med udendørs vielser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frederiksberg have har bla. den kinesiske Pavilion (tror jeg den hedder..) den kan man leje.. de har vidst også 2 andre.. :)

Vi skal vies i Valby parken (rosenhaven).. her må vi heller ikke have noget med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederiksberg have har bla. den kinesiske Pavilion (tror jeg den hedder..) den kan man leje.. de har vidst også 2 andre.. :)

Vi skal vies i Valby parken (rosenhaven).. her må vi heller ikke have noget med.

Hvordan kommer det til at foregå? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha. Det kan jeg ikke huske så lang tid tilbage. .:) De andre udendørs vielser jeg har spillet til har ikke været København og Frederiksberg City og der har vist ikke været nogen restriktioner. Her taler vi typisk om udendørs arealer som hører til et feststed eller nogle lejede lokaler

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frederiksberg have har bla. den kinesiske Pavilion (tror jeg den hedder..) den kan man leje.. de har vidst også 2 andre.. :)

Vi skal vies i Valby parken (rosenhaven).. her må vi heller ikke have noget med.

Hvordan kommer det til at foregå? :-)

i bund og grund, må man jo ikke have noget med... meeen nu har jeg snakket med kirkekontoret og præsten i vores eget sogn (som skal vie os) og en præst fra det sogn vi bliver viet i.. alle 3 har på hver deres måde sagt at man ikke må sætte nogen borde, stole mm op. Men at der nok ikke er nogen der afbryder en vielse for at få det fjernet. så vi stiller bord og musik op lige inden og fjerner det lige efter. vores gæster står op under vielsen for at det ikke bliver mere omstændigt end det er i forvejen med stole og andet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Amina.

Måske har du fået løst dit problem, ellers vil jeg sige, at vi har lavet rigtig mange udendørs vielser i både København og Frederiskberg Kommuner uden problemer. Vi tilbyder en smuk og personlig bryllupsceremoni, der spejler jeres ønsker og behov i forhold til musik, sang, tekster og selve ritualet, som vi laver sammen. Vi har haft både anlæg og stole med - man skal bare ringe og forhøre sig inden om der er nogle store events i nærheden, der kan genere ceremonien, festival, eller cykelløb eller andet. Kig på vores side, hvis du bliver interesseret: www.livsceremonier.dk

Hilsen Ane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer