Andrea G. J.

Hvad er jeres "skønhedsrutine" op til brylluppet?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tager et par gange i solarium inden. Mest bare for den smukke sommerglød.

Jeg gør ikke noget særligt i hverdagen, men i weekenden får den fuld skrue med ansigtsrens og cremer og skrub på benene. Sådan har det været længe nu.

I dagene op til tror jeg at jeg må fokusere meget på ikke at spise for usundt - så får jeg bumser :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker mit ansigt med sæbe fra Madara, og bruger creme fra samme sted. Jeg er virkelig omhyggelig med at bruge min eksemcreme på det lille sted på hagen, hvor der nogengange er tendens til at komme lidt, og så er jeg opmærksom på ikke at blive solbrændt. Solcreme er altid godt! Ikke noget solarium til mig, og skulle jeg få en stribe fra hvor bikinien har siddet, er jeg bare glad - for det viser at jeg rent faktisk har fået lidt farve i år ;)

Når sommeren rigtig rammer og benene skal ud i det fri, vil jeg være ekstra omhyggelig med epilatoren.

Generelt tror jeg på, at jo sundere man spiser, jo mere man sover og jo gladere man er, des smukkere er man! Så det er vist min rutine ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh spændende...

Får ansigtsbehandlinger hver 14. dag, og tager solarie hver uge. Jeg peeler min krop 2 gange om ugen. Bruger optrammende creme til overarme. Træner arme hver dag.

I ugen op til brylluppet skal jeg;

Have tandrensning

Bukket øjenvipper

Fodbehandling incl shellak på tånegle og hænder (med udsmykning)

Ansigtbehandling, bryn og vippe farve

Voksbehehandling ben og diverse

Detoxbehandling

1 måned tilbage....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig fået ordnet hverken negle eller hud, og sol tager jeg heller ikke.

Men håret bliver farvet og klippet op til.

I ugen op til bryllup skal jeg have udført en omgang spray tan. -Hvilket kræver at jeg skrubber og skurer mig godt inden. :tunge:

Og dagen før kommer min søster og laver mine negle. (når ejg er færdig med at binde blomster) Jeg har normalt afbidte have-negle med jord under, så det bliver en stor oplevelse at få falske negle på :tunge: -De skal dog ikke være så lange, og bliver lakeret i en meget svag rosa farve, Helt stille og roligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer