Miss-Lena

Hjælp - din mening om tylskørt

70 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har aldrig selv været til tylskørter, i min jagt på brudekjole, er jeg også gået langt uden om det.


Referere til det, som et tyl mareridt for mit vedkommende.


Men for dælen hvor de fine, og kunne da godt finde på sån et tea length så længe det ikke er hvidt.


Men et i en fed farve, kunne da være vildt fedt og have på :cheerleader3:



Skal lige siges, at jeg synes tylkjoler er flotte på andre, men jeg ligner bare en marengs i det, hihi.


Så du skal da helt bestemt hoppe ud i det :)


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ranita du må endelig vise billeder :)

Jeg har nogle prøver klar om ca en måned.

Jeg har to 30" tylskørter, de er med 6 lag blød tyl. Et i ivory, også det her i mint - love it! Det der er så cool med tylskørtet, er jo at man kan dresse det op eller ned til nær sagt hvad som helst; et festantræk, eller til et brunchoutfit - som her, hvor jeg har taget en simpel top og jeansjakke på (normalt har jeg også sko på ;))

post-63305-0-46387800-1432755657_thumb.j

Redigeret af Ranita
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh jeg elsker bare ideen... og var det ikke fordi jeg ligner en mega bredrøvet kvinde, så ville jeg klart bestille et med det samme. Men jeg ligner bare en ladeport og er stor nok i forvejen.

Men jeg elsker det til andre. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er HELT vild med ideen om rosa eller mintgrøn tylskørt! Skal til barnedåb d.27/6 og der kan du vel ikke nå det til?😁 Men mon ikke der sku dukke et tidspunkt op igen;)

Og jeg vil stemme i: 400kr er fint 500kr bliver lige dyrt nok ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har simpelthen haft så MEGA travlt på mit rigtige arbejde at jeg ikke har fået styr på billeder.

Men den gode nyhed er at jeg har styr på kjolerne YAY! Drukner i tyl herhjemme.

Jeg har faktisk en lyserød kjole til under knæene klar dog vil prisen være 500,- (kan måske overtales til at give en lille opstart rabat)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde besluttet mig for en tylbrudekjole, da jeg skal have converse sko på og kjolen gerne måtte være "passende" i den lidt mere rå stil. Men nu når jeg ser disse bliver jeg jo helt forelsket! Hvis jeg en dag finder kun toppen af en bryllupskjole, så køber jeg helt sikkert en af dine tylnederdele! 😍

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med tyl skørt

Vil dog helst bare selv bære det til en fest eller hverdag...

Men er sikker på den Sporty brud / som mig.... Vil være helt vild med ideen om et tyl skørt :D

Har du fundet ud af priser?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tommelfingeren kommer helt sikkert opad!

Det var faktisk svært at finde en god Tea Length kjole til brylluppet. Havde jeg ikke fundet en, ville sådan et skørt bestemt have været en mulighed.

... og i andre farver end hvid, vil det være perfekt til en fest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer