Miss-Lena

Hjælp - din mening om tylskørt

70 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at udvide Sobridelicious med en pin-up / 40/50'er inspireret "afdeling". Der skulle så MÅSKE være nogle flotte nederdele i tyl - enten til bruden (i ivory/hvid) eller til brudepigerne (farvede og med eller uden pynt (alt efter hvad man foretrækker).

Var det noget I ville synes var interessant? Enten som brudekjole eller skiftekjole - eller til brudepigerne? Og I så fald hvad måtte sådan et lækkert skørt koste?

Jeg forestiller mig denne stil

gold-sequin-bodice-tulle-skirt-wedding-d

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se ideen, men det er ikke noget jeg ville købe så det er også lidt svært at sige, hvor prisen bør ligge. I det hele taget er jeg til meget lidt hjælp her:-)

At dømme efter den larmende tavshed i denne tråd, er det måske ikke den mest sikre investering...

Redigeret af agnete79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke så meget til tyl, så jeg ville nok ikke ende med at købe et skørt. ;) Men mine to piger, kunne sagtens ha' brugt et som brudepigenederdel, tænker jeg - men vi gik efter mere almindelige brudepigekjoler.. *s* Prisen har jeg desværre ikke rigtigt noget forslag til...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er garanteret for gammel selv, men skal altså alligevel have mig et eller et par stykker LOL :floejt::blink::lol::blush: Jeg tror jeg vil have et til under knæet i grå og en hel lang i nude eller sort (og så venter jeg bare på bryllupsinvitationerne, så jeg kan tillade mig at være festklædt i tyl på trods af alder)

Tænker af de her skørter kommer til at koste 500,- uden pynt og så op efter (alt efter hvor meget jeg skal sætte på)

Ei, I skal lige se en-for-sjov-kjole jeg havde på sidste år til Maskerade her i Aalborg. Den tylnederdel jeg skal have lavet mig til fest bliver dog en del anderledes (mindre fylde og ikke i strimler)

post-36326-0-39208400-1429599429_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav ca. 500 for mit skørt fra lepetittom. Det var lige omkring min smertegrænse. Men jeg ELSKER idéen. Jeg kan bedst lide tylskørter i tealength eller knælange og gerne med en lille smule strut og fylde. De hellange er jeg slet ikke til. Havde jeg ikke fundet kaninkjolen havde jeg købt et tylskørt og en bluse og var blevet gift i det. Nu tænker jeg, at jeg måske godt kunne tænke mig et i mintfarvet, og matche det med en top fra Saint Tropez i grå med glimmer i, en kort læderjakke og mine brudesko fra Lola Ramona. Dét er da et lækkert look!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er sådan en der tit handler på mine ideer, så jeg har oprettet både Facebook side og kimen til en Etsy side tidligere i dag. Er ved at finde materialer og regner med at være rigtig i gang inden sommer (det bliver et søster butik til SoBridelicious, der kommer til at hedde The Tulle Connection)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt enig i, at det ser fantastisk ud, men for mig er det som med Sarah Jessica Parker. Hun ser jo helt fantastisk ud og man bliver vildt inspireret af hendes stil. Men når man så står der foran spejlet med en stor fugl i håret eller et pangfarvet skørt, så falder det hele bare lidt til jorden:-)

Men jeg synes det er super sejt, at du gør lige præcis det du har lyst til. Det er bare den fordømte økonom i mig, der er negativ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er helt sikkert for! Tyl er så skønt. 500kr er smertegrænsen, hvis det kostede 400 ville det være meget 'nemmere' at købe det - så ville jeg ikke tænke så længe over det. Jeg ville mest være til farvede skørter, for et i hvid synes jeg det er svær at finde anledning til, ud over til ens eget bryllup. Så dermed svarer jeg også på at det ikke ville være brudekjole-skørt for mig, men jeg har også købt min kjole - hvis ikke, havde jeg måske overvejet det.

Konfirmand-sekmentet burde også juble for sådan en som dig, forøvrigt :) godt arbejde!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ville elske sådan et skørt. Hvis ikke jeg havde brudekjole kunne jeg sagtens have fundet på at bruge tylskørt og fin top/bluse.

Kunne bestemt overveje at købe et farvet skørt bare fordi jeg kan. Tror sagtens jeg kunne finde en festlig lejlighed til at bruge det.

Smertegrænsen er nok også 500 kr. Som Akosterby vil jeg nok også være nem at lokke hvis det kostede 400.

Sejt at du bare gør hvad du har lyst til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer