Amaliedb

A og D drømme bryllup 11.06 2016. Polterabend og opfølgning!

471 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Gang i planlægningen igen :floejt: Nu med 68 dage tilbage..

Så er vi så småt igang med planlægningen igen. Vi begynder jo også, at være lidt i tidspres efterhånden..

Der er sket lidt siden sidst jeg skrev herinde.

Vi har jo endelig fået bestilt vores kage inde ved Sweet Valentine, så den er der helt styr på. 4 lags kage med chokoladebunde med passionfrugts-mousse med stykker af chokolade i. Den skal smøres op med noget frosting og så pyntes med samme blomster som indgår i dekorationen. Det bliver så fint :)

Samtidigt er Daniels tøj kommet hjem fra skrædderen - og SHIT hvor er det bare virkelig flot! Den flotteste navy blå farve i det lækreste stof.Jeg er sikker på, at han kommer til at ligne en million. Derudover har han fundet en flot skjorte fra samme leverandør som han ønsker sig, men vi blev lidt vist nok lidt nærige pga. prisen - men hans søde bror har givet ham den som en lille ting fra ham til Daniel. Så sødt gjort, så nu er der faktisk styr på hele Daniels outfit på nær skoene som vi skal på jagt efter i næste weekend.

I mellemtiden er der også kommet lidt pakker ind af døren - men det vigtigste må være, at min taske er kommet :)

Den er hammer flot!

Vi har under en måned til SU men vi har allerede fået svar fra en masse så det lover godt. Kun ET ENKELT afbud indtil videre - wuhu!! Dog er vi forberedt på, at der nok kommer et par stykker til.

Med planlægningen igang, kan min opfølgnings liste fra sidst, derfor opdateres lidt.

Det eneste vil mangler pt. er:

  • Møde med blomsterbutikken en måneds tid inden og få styr på de sidste detaljer
  • Få styr på nogen pavilloner vi kan sætte op udenfor
  • Holde møde med præsten
  • Holde møde med vores toastmaster
  • Få helt styr på duge og servietter (min far har taget lidt over)
  • Få min kjole til skrædder (har dog fundet en, skal bare have ringet)
  • Få styr på alle drikkevarer
  • Få styr på slik til vores slik buffet
  • Samtidigt mangler vi rest betalingen til: fotograf, DJ, kørsel, pølsevogn samt betaling af kok/mad
  • Vi mangler at finde sko til Daniel.

DIY ting vi mangler:

  • Printe menuhæfter ud
  • Printe kirkehæfter
  • Lave bordplanen færdige efter SU
  • Finde en gæstebog
  • Finde stof og lave photobooth
  • Toiletkurve

I skal ikke snydes for et billede af min fine taske :biggrin:

post-78894-0-07133200-1459774356_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også læst dine seneste to måneders indlæg.

Hvor har I altså nået meget og tingene ser så fine ud.

Stort tillykke med familieforøgelsen :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at se hvad du finder på med kun en lille måned tilbage til den helt store dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay nu kommer en lang smøre :floejt:

Med nu kun 18 dage tilbage, begynder slutspurten! Og der er sket virkelig meget siden sidst jeg skrev. Jeg har haft så travlt, været dårlig pga. min graviditet og haft et overskud der har været lig med 0. MEN nu må der ske noget!

Siden sidst har jeg været på polterabend, den 7 maj! Jeg havde den mest fantastiske dag med de bedste mennesker omkring mig. Dagen startede med morgenvækning - blev vækket på sengen af alle 14 kvinder (til stor overraskelse - anede ikke de kom) samt derefter en rigtig lækker brunch som der var forberedt og blev spist hjemme hos os. Derefter havde alle en lille gave med som skulle symbolisere vores forhold og venskab - og det var SÅ hyggeligt! Fik de fineste ting og de gav bare så meget mening alle sammen, og synes virkelig at alle havde gjort et stort arbejde i at finde de rigtige gaver.  Derefter kørte vi ud til en lille sø hvor vi havde drikkepause og fik taget lidt gruppebilleder hvor efter turen gik til et lydstudie. SHIT, vi skulle indspille musik og jeg har ikke en tone i livet :lol: Men det var simpelthen så sjovt og alle var bare på og deltog, jeg indspillede selv én solo og sammen indspillede vi 2 sange - og selvfølgelig fik de andre dem på CD og gemt langt væk - næsten ikke til at gætte at de bliver brugt mod mig til brylluppet, haha! Men det var så sjovt og hyggeligt. Turen gik herefter til et dejligt grønt område hvor der blev serveret tapas picnic som var arrangeret hjemme fra, vi spiste det lækre mad og lå og nød vejret (i husker vel at det næsten var 25 grader den weekend, behøves vidst ikke sige, at det var fantastisk?) Alle hyggede, snakkede og tid fløj afsted. Klokken var næsten blevet 15 og vi fik travlt med, at komme videre - åbenbart :lol: Vi kørte tilbage til Næstved city hvor der var planlagt 1 times gravid masage til mig mens alle damerne sad på Vivaldi ved siden af og nød lækre kolde drinks. Det var SÅ dejligt, og lige hvad jeg havde brug for - de kender mig for godt! Bagefter sad vi og hyggede lidt på Vivaldi med snak og drinks (Jeg måtte nøjes med en iskaffe) Så gik turen til eventcenteret hvor vi skulle have 1 times danseundervisning. Det var SÅ sjovt at se de andre på udebane. Jeg danser selv og det var lige i min ånd. Alle gav den gas og dansede på livet løs. Aftenen sluttede på restaurant hvor vi fik lækker aftensmad og sad der flere timer. Vi sluttede af hjemme hos mig stille og roligt, og da kl. var blevet omrking 23.30 vil jeg tro lå min gravide krop og jeg i min seng. DØD træt og fyldt med indtryk - men jeg havde den SKØNNESTE dag! Fuldstændig i min ånd, med forbehold for min graviditet og alle hyggede sig og gjorde alt for at give mig den bedste dag længe. Jeg er stadig taknemmelig for mine veninder og familie og den dag de havde arrangeret for mig. :a1221:

 

13164206_10208906981448803_5755606939651533386_n.jpg

13177621_10208906981648808_2736890437941272982_n.jpg

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planlægningen :loveshower:

Der er sket mange ting på planlægnings fronten den sidste måneds tid. 

  • Vi har haft SU og alle havde meldt tilbage inden og vi er endt på kun at have ET ENKELT afbud, det er så skønt! Det er vi virkelig lykkelige over. Så med SU overstået er vi endt på at blive lige præcis 70 personer. 
  • Jeg har haft møde med vores fotograf og hele dagen er nu arrangeret med ham fra morgen til midnat - og det bliver SÅ godt. Han er så sød og jeg har virkelig en god mavefornemmelse. 
  • Vi har haft møde med vores 4 serveringsdamer og fået styr på hvordan og hvorledes, så vi roligt kan slappe af på dagen. Det skal nok gå godt!
  • Vi har fået styr på vores præst og skal holde møde med ham den 4 juni, en uge inden brylluppet. 
  • Min far har fået skaffet duge og flotte stofservietter til os, gratis! Så den er streget af budgettet og det klager man bestemt ikke over :biggrin:
  • Vi har fået styr på, at min søde mormor sørger for at pynte kirken på dagen inden vi andre kommer til kirken. Det er så dejligt, at hun har taget det til sig, så vi ikke skal tænke på det på dagen og nu skal vi ikke skynde os op i kirken. 
  • Min søde mor har alene siddet en varm aften på terrassen og lavet 150 fine ris poser. DEJLIGT!
  • Vi har fået endeligt bestilt bryllups kagen og fået købt topfigur. 
  • Natmaden (pølsevognen) er endeligt bestilt og betalt.
  • Maden er endeligt bestilt efter SU og vi har afholdt det sidste møde.
  • Bordplanen er lavet og er ENDELIG gået op. Det tog os også kun knap 2 uger.. Men den er færdig og den bliver som den er nu!
  • Vi har fået bekræftet at de fire værelser til overnatning er blevet færdiggjort og de er nu lejet. Så vi kan sove på feststedet, det betyder så meget! Så nu skal vi ikke 30 min med taxa hjem kl. bæ om natten. 
  • Jeg har fået lavet mine toiletkurve færdige.
  • Har fået tid til prøveopsætning og makeup hos min veninde, det skal jeg den 30/5. 
  • Fået tid til at få lavet negle og ordnet bryn, den 8/6.
  • Fået tid til at få farvet hår og klippet spidser, den 3/6.
  • Har fået afprøvet spraytan og bestilt tid til at få det gjort igen inden brylluppet. 
  • Har fået købt D's morgengave. Et fint ur og så mangler jeg at lave en lille ekstra ting. 
  • Min kjole er til skrædder og igang med, at blive syet ud (Ja maven er vokset en del og kan ikke passe kjolen længere) og skal til til retning igen den 1/6.

 

Ja der er sket meget, men der mangler stadig nogle småting. Men egentligt synes jeg, at vi er rigtig godt med! Jeg har stadig ro i sindet og glæder mig bare! Tiden må gerne flyve afsted nu :biggrin::biggrin:

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Amaliedb said:

Okay nu kommer en lang smøre :floejt:

Med nu kun 18 dage tilbage, begynder slutspurten! Og der er sket virkelig meget siden sidst jeg skrev. Jeg har haft så travlt, været dårlig pga. min graviditet og haft et overskud der har været lig med 0. MEN nu må der ske noget!

Siden sidst har jeg været på polterabend, den 7 maj! Jeg havde den mest fantastiske dag med de bedste mennesker omkring mig. Dagen startede med morgenvækning - blev vækket på sengen af alle 14 kvinder (til stor overraskelse - anede ikke de kom) samt derefter en rigtig lækker brunch som der var forberedt og blev spist hjemme hos os. Derefter havde alle en lille gave med som skulle symbolisere vores forhold og venskab - og det var SÅ hyggeligt! Fik de fineste ting og de gav bare så meget mening alle sammen, og synes virkelig at alle havde gjort et stort arbejde i at finde de rigtige gaver.  Derefter kørte vi ud til en lille sø hvor vi havde drikkepause og fik taget lidt gruppebilleder hvor efter turen gik til et lydstudie. SHIT, vi skulle indspille musik og jeg har ikke en tone i livet :lol: Men det var simpelthen så sjovt og alle var bare på og deltog, jeg indspillede selv én solo og sammen indspillede vi 2 sange - og selvfølgelig fik de andre dem på CD og gemt langt væk - næsten ikke til at gætte at de bliver brugt mod mig til brylluppet, haha! Men det var så sjovt og hyggeligt. Turen gik herefter til et dejligt grønt område hvor der blev serveret tapas picnic som var arrangeret hjemme fra, vi spiste det lækre mad og lå og nød vejret (i husker vel at det næsten var 25 grader den weekend, behøves vidst ikke sige, at det var fantastisk?) Alle hyggede, snakkede og tid fløj afsted. Klokken var næsten blevet 15 og vi fik travlt med, at komme videre - åbenbart :lol: Vi kørte tilbage til Næstved city hvor der var planlagt 1 times gravid masage til mig mens alle damerne sad på Vivaldi ved siden af og nød lækre kolde drinks. Det var SÅ dejligt, og lige hvad jeg havde brug for - de kender mig for godt! Bagefter sad vi og hyggede lidt på Vivaldi med snak og drinks (Jeg måtte nøjes med en iskaffe) Så gik turen til eventcenteret hvor vi skulle have 1 times danseundervisning. Det var SÅ sjovt at se de andre på udebane. Jeg danser selv og det var lige i min ånd. Alle gav den gas og dansede på livet løs. Aftenen sluttede på restaurant hvor vi fik lækker aftensmad og sad der flere timer. Vi sluttede af hjemme hos mig stille og roligt, og da kl. var blevet omrking 23.30 vil jeg tro lå min gravide krop og jeg i min seng. DØD træt og fyldt med indtryk - men jeg havde den SKØNNESTE dag! Fuldstændig i min ånd, med forbehold for min graviditet og alle hyggede sig og gjorde alt for at give mig den bedste dag længe. Jeg er stadig taknemmelig for mine veninder og familie og den dag de havde arrangeret for mig. :a1221:

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Amaliedb said:

Okay nu kommer en lang smøre :floejt:

Med nu kun 18 dage tilbage, begynder slutspurten! Og der er sket virkelig meget siden sidst jeg skrev. Jeg har haft så travlt, været dårlig pga. min graviditet og haft et overskud der har været lig med 0. MEN nu må der ske noget!

Siden sidst har jeg været på polterabend, den 7 maj! Jeg havde den mest fantastiske dag med de bedste mennesker omkring mig. Dagen startede med morgenvækning - blev vækket på sengen af alle 14 kvinder (til stor overraskelse - anede ikke de kom) samt derefter en rigtig lækker brunch som der var forberedt og blev spist hjemme hos os. Derefter havde alle en lille gave med som skulle symbolisere vores forhold og venskab - og det var SÅ hyggeligt! Fik de fineste ting og de gav bare så meget mening alle sammen, og synes virkelig at alle havde gjort et stort arbejde i at finde de rigtige gaver.  Derefter kørte vi ud til en lille sø hvor vi havde drikkepause og fik taget lidt gruppebilleder hvor efter turen gik til et lydstudie. SHIT, vi skulle indspille musik og jeg har ikke en tone i livet :lol: Men det var simpelthen så sjovt og alle var bare på og deltog, jeg indspillede selv én solo og sammen indspillede vi 2 sange - og selvfølgelig fik de andre dem på CD og gemt langt væk - næsten ikke til at gætte at de bliver brugt mod mig til brylluppet, haha! Men det var så sjovt og hyggeligt. Turen gik herefter til et dejligt grønt område hvor der blev serveret tapas picnic som var arrangeret hjemme fra, vi spiste det lækre mad og lå og nød vejret (i husker vel at det næsten var 25 grader den weekend, behøves vidst ikke sige, at det var fantastisk?) Alle hyggede, snakkede og tid fløj afsted. Klokken var næsten blevet 15 og vi fik travlt med, at komme videre - åbenbart :lol: Vi kørte tilbage til Næstved city hvor der var planlagt 1 times gravid masage til mig mens alle damerne sad på Vivaldi ved siden af og nød lækre kolde drinks. Det var SÅ dejligt, og lige hvad jeg havde brug for - de kender mig for godt! Bagefter sad vi og hyggede lidt på Vivaldi med snak og drinks (Jeg måtte nøjes med en iskaffe) Så gik turen til eventcenteret hvor vi skulle have 1 times danseundervisning. Det var SÅ sjovt at se de andre på udebane. Jeg danser selv og det var lige i min ånd. Alle gav den gas og dansede på livet løs. Aftenen sluttede på restaurant hvor vi fik lækker aftensmad og sad der flere timer. Vi sluttede af hjemme hos mig stille og roligt, og da kl. var blevet omrking 23.30 vil jeg tro lå min gravide krop og jeg i min seng. DØD træt og fyldt med indtryk - men jeg havde den SKØNNESTE dag! Fuldstændig i min ånd, med forbehold for min graviditet og alle hyggede sig og gjorde alt for at give mig den bedste dag længe. Jeg er stadig taknemmelig for mine veninder og familie og den dag de havde arrangeret for mig. :a1221:

 

38 minutes ago, Amaliedb said:

Planlægningen :loveshower:

Der er sket mange ting på planlægnings fronten den sidste måneds tid. 

  • Vi har haft SU og alle havde meldt tilbage inden og vi er endt på kun at have ET ENKELT afbud, det er så skønt! Det er vi virkelig lykkelige over. Så med SU overstået er vi endt på at blive lige præcis 70 personer. 
  • Jeg har haft møde med vores fotograf og hele dagen er nu arrangeret med ham fra morgen til midnat - og det bliver SÅ godt. Han er så sød og jeg har virkelig en god mavefornemmelse. 
  • Vi har haft møde med vores 4 serveringsdamer og fået styr på hvordan og hvorledes, så vi roligt kan slappe af på dagen. Det skal nok gå godt!
  • Vi har fået styr på vores præst og skal holde møde med ham den 4 juni, en uge inden brylluppet. 
  • Min far har fået skaffet duge og flotte stofservietter til os, gratis! Så den er streget af budgettet og det klager man bestemt ikke over :biggrin:
  • Vi har fået styr på, at min søde mormor sørger for at pynte kirken på dagen inden vi andre kommer til kirken. Det er så dejligt, at hun har taget det til sig, så vi ikke skal tænke på det på dagen og nu skal vi ikke skynde os op i kirken. 
  • Min søde mor har alene siddet en varm aften på terrassen og lavet 150 fine ris poser. DEJLIGT!
  • Vi har fået endeligt bestilt bryllups kagen og fået købt topfigur. 
  • Natmaden (pølsevognen) er endeligt bestilt og betalt.
  • Maden er endeligt bestilt efter SU og vi har afholdt det sidste møde.
  • Bordplanen er lavet og er ENDELIG gået op. Det tog os også kun knap 2 uger.. Men den er færdig og den bliver som den er nu!
  • Vi har fået bekræftet at de fire værelser til overnatning er blevet færdiggjort og de er nu lejet. Så vi kan sove på feststedet, det betyder så meget! Så nu skal vi ikke 30 min med taxa hjem kl. bæ om natten. 
  • Jeg har fået lavet mine toiletkurve færdige.
  • Har fået tid til prøveopsætning og makeup hos min veninde, det skal jeg den 30/5. 
  • Fået tid til at få lavet negle og ordnet bryn, den 8/6.
  • Fået tid til at få farvet hår og klippet spidser, den 3/6.
  • Har fået afprøvet spraytan og bestilt tid til at få det gjort igen inden brylluppet. 
  • Har fået købt D's morgengave. Et fint ur og så mangler jeg at lave en lille ekstra ting. 
  • Min kjole er til skrædder og igang med, at blive syet ud (Ja maven er vokset en del og kan ikke passe kjolen længere) og skal til til retning igen den 1/6.

 

Ja der er sket meget, men der mangler stadig nogle småting. Men egentligt synes jeg, at vi er rigtig godt med! Jeg har stadig ro i sindet og glæder mig bare! Tiden må gerne flyve afsted nu :biggrin::biggrin:

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så prøver vi igen. Siden var åbenbart ved at opdatere samtidig med jeg skrev, og derfor kom mine besvarelser ikke med. Så undskyld at jeg har spammet din side.

Lyder som en fantastisk polterabend, planlagt helt i din ånd. Dejligt du havde en god dag.

Dejligt at du nu er så godt med i planlægningen, at du bare er klar til den store dag. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎24‎-‎05‎-‎2016 at 1:09 PM, Amaliedb said:

Okay nu kommer en lang smøre :floejt:

Med nu kun 18 dage tilbage, begynder slutspurten! Og der er sket virkelig meget siden sidst jeg skrev. Jeg har haft så travlt, været dårlig pga. min graviditet og haft et overskud der har været lig med 0. MEN nu må der ske noget!

Siden sidst har jeg været på polterabend, den 7 maj! Jeg havde den mest fantastiske dag med de bedste mennesker omkring mig. Dagen startede med morgenvækning - blev vækket på sengen af alle 14 kvinder (til stor overraskelse - anede ikke de kom) samt derefter en rigtig lækker brunch som der var forberedt og blev spist hjemme hos os. Derefter havde alle en lille gave med som skulle symbolisere vores forhold og venskab - og det var SÅ hyggeligt! Fik de fineste ting og de gav bare så meget mening alle sammen, og synes virkelig at alle havde gjort et stort arbejde i at finde de rigtige gaver.  Derefter kørte vi ud til en lille sø hvor vi havde drikkepause og fik taget lidt gruppebilleder hvor efter turen gik til et lydstudie. SHIT, vi skulle indspille musik og jeg har ikke en tone i livet :lol: Men det var simpelthen så sjovt og alle var bare på og deltog, jeg indspillede selv én solo og sammen indspillede vi 2 sange - og selvfølgelig fik de andre dem på CD og gemt langt væk - næsten ikke til at gætte at de bliver brugt mod mig til brylluppet, haha! Men det var så sjovt og hyggeligt. Turen gik herefter til et dejligt grønt område hvor der blev serveret tapas picnic som var arrangeret hjemme fra, vi spiste det lækre mad og lå og nød vejret (i husker vel at det næsten var 25 grader den weekend, behøves vidst ikke sige, at det var fantastisk?) Alle hyggede, snakkede og tid fløj afsted. Klokken var næsten blevet 15 og vi fik travlt med, at komme videre - åbenbart :lol: Vi kørte tilbage til Næstved city hvor der var planlagt 1 times gravid masage til mig mens alle damerne sad på Vivaldi ved siden af og nød lækre kolde drinks. Det var SÅ dejligt, og lige hvad jeg havde brug for - de kender mig for godt! Bagefter sad vi og hyggede lidt på Vivaldi med snak og drinks (Jeg måtte nøjes med en iskaffe) Så gik turen til eventcenteret hvor vi skulle have 1 times danseundervisning. Det var SÅ sjovt at se de andre på udebane. Jeg danser selv og det var lige i min ånd. Alle gav den gas og dansede på livet løs. Aftenen sluttede på restaurant hvor vi fik lækker aftensmad og sad der flere timer. Vi sluttede af hjemme hos mig stille og roligt, og da kl. var blevet omrking 23.30 vil jeg tro lå min gravide krop og jeg i min seng. DØD træt og fyldt med indtryk - men jeg havde den SKØNNESTE dag! Fuldstændig i min ånd, med forbehold for min graviditet og alle hyggede sig og gjorde alt for at give mig den bedste dag længe. Jeg er stadig taknemmelig for mine veninder og familie og den dag de havde arrangeret for mig. :a1221:

 

13164206_10208906981448803_5755606939651533386_n.jpg

13177621_10208906981648808_2736890437941272982_n.jpg

Det lyder da til at du har haft dig en rigtig skøn polterabend! Dejligt at der er blev tænkt så meget over, hvad der var i din ånd :cheerleader3:

Nu er der sørme heller ikke længe til! Hvor må det være skønt at være færdig med stort alle de store ting, så I bare kan nyde den sidste tid op til!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer