Amaliedb

A og D drømme bryllup 11.06 2016. Polterabend og opfølgning!

471 posts in this topic

Annonce ♥

Tillykke med din kjole! :)

Ligner utroligt meget den Sincerity, jeg blev gift i - så jeg er pudsigt nok vild dit valg hihi

Tak for det! :-)

Ja hold da op! Var lige inde og kigge på din beretning, de ligner virkelig hinanden. Det er en smuk kjole! Meget elegant og romantisk :-)

0

Jeg er helt forelsket i disse tre bælter, det bliver svært at skulle vælge :-) hvad syntes i?

Jeg elsker detaljen med bælte til kjolen, da det tilføjer noget virkelig elegant til kjolen samtidigt med det hvide bliver brudt på en smuk måde. Jeg er hvertfald ikke i tvivl om, at jeg skal have købt et smukt et 😊

post-78894-0-43635600-1445783925_thumb.j

post-78894-0-38791300-1445783940_thumb.j

post-78894-0-64632500-1445783951_thumb.j

0

Annonce ♥

Jeg er helt forelsket i disse tre bælter, det bliver svært at skulle vælge :-) hvad syntes i?

Jeg elsker detaljen med bælte til kjolen, da det tilføjer noget virkelig elegant til kjolen samtidigt med det hvide bliver brudt på en smuk måde. Jeg er hvertfald ikke i tvivl om, at jeg skal have købt et smukt et

Jeg vil vælge det af bælterne, som er mest smal bagpå, så det stjæler mindst mulig opmærksomhed for detaljen med knapperne bagpå din kjole.
Bæltet bliver syet fast så man ikke ødelægger detaljerne ved knapperne og lign. Så det bliver ikke et problem :-) så det skal ikke bindes og der kommer ikke til at være løse snore.
0

Annonce ♥

Jeg er da helt forelsket i din kjole - og da egentligt også i jeres tema ideer.

Det kan da kun blive en dejlig dag

Tusinde tak :loveshower: Jeg er sikker på det bliver en fantastisk dag!

Lidt ligesom her :-)

Okay :)

Kan nu se på billederne med modellen i kjolen, at det er den samme model, som jeg havde :loveshower: En Sincerity model 3785. Min var bare med en champagnefarvet underkjole og ivory blondekjole. Tro da pokker, jeg godt kan li' din kjole :tunge:

Ej hvor pudsigt! Det er også en fantastisk kjole :loveshower:
0

Toastmaster :loveshower:

Så fik jeg endelig spurgt min dejlige veninde, som Daniel og jeg har "udvalgt" som toastmaster. Jeg har været så nervøs for hendes svar og har sådan håbet at hun havde lyst, da vi begge ser hende som den perfekte toastmaster.

Men jeg fik hende spurgt idag, og hun blev simpelthen så glad, smigret og rørt over at vi havde tænkt på hende. Så det var selvfølgelig et stort JA. Så det er bare fantastisk - så kan der også sættes kryds ved dette :a1221:

Dejligt at vide, at vi har fundet en som har så godt styr på tingene om som vi begge har fuldstændig tillid til og så er hun samtidigt en meget nær ven af os begge. SKØNT!

post-78894-0-73101100-1445872879_thumb.j

Edited by Amaliedb
0

DJ til festen :loveshower:

Der sker meget på bryllups fronten nu. Vi har endelig fået skrevet til en af Daniels gode venner som er DJ, han skal ikke med til festen men da han er kanon dygtig ville vi elske at han kunne spille til vores store fest. Han ville meget gerne komme og han ville give en god pris på 4-5000 for hele aftenen! Jeg er så glad, vi havde regnet med det ville blive en meget større post på budgettet! Så tak til skønne venner :loveshower:

0

Annonce ♥

1 kjoleprøvning :loveshower:

Første sted:

Nu har i allerede set min fantastiske kjole her men derfor skal i ikke snydes for billedespam af alle de andre smukke kjoler samt min oplevelse de forskellige steder.

Jeg havde min drømme "panel" med som bestod af min mor, mormor, svigerinde samt to rigtig gode veninder. Vi startede hos Celina Cristensen i Roskilde som VIRKELIG var en god oplevelse. Vi kom ind i de flotteste lokaler hvor den ene smukke kjole efter den anden hang! Vi blev pænt budt velkommen og der stod lidt snack og drikkelse klar til os. Så spurgte hun ellers ind til mine ønsker så hun kunne finde kjoler herefter. Vi aftalte af finde 4 forskellige for ligesom at "bane" os en vej frem da det var første prøvning.

Celina fandt kjolerne frem og hun havde en fantastisk rum til omklædning og så prøvede vi ellers løs. Se billeder ;-)

Desværre følte jeg ikke på noget tidspunkt at jeg fandt kjolen - men hun havde SÅ mange smukke kjoler. Celina er helt klart et besøg værd i hendes smukke lokaler med fantastiske kjoler.

post-78894-0-19672500-1445958908_thumb.j

post-78894-0-51380800-1445958914_thumb.j

post-78894-0-53069700-1445958923_thumb.j

post-78894-0-49438800-1445958933_thumb.j

Andet sted:

Ja så gik turen til Casa Lezar og det var godt noget en HELT anden oplevelse. :shooter:

Da vi ankom blev vi vist ind i et rum ved siden af selve lokalet med kjoler da alt var optager, og jeg kunne slet ikke forstå det for det er over to måneder siden jeg bestilte tid og så blev man bare placeret der... HM. Jeg blev ret frustreret og hele måden vi blev budt velkommen var SÅ tæt på af få mig til at forlade stedet. MEN min mor insisterede da hun vidste der var kjole lige i min stil.

Okay - tænkte jeg vi giver det en chance.

Vi ankommer kl. 13 og står så over blafre i 15-20 min inden der kommer en ekspedient til at hjælpe. Hun spørger ind til mine ønsker men forsår mig slet ikke! de første kjoler var bare så langt fra hvad jeg ønskede... Jeg spurgte derfor om jeg ikke selv måtte gå en runde og kigge og udvælge nogle stykke, det måtte jeg gerne. Og det passede vidst ekspedienten FINT for hun havde så travlt med at stå og sludre med de andre inde ved siden af.

Da jeg havde fundet nogle kjoler beder hun mig om at klæde af inde i det meget gennemsigtige omklædningsrum og det gør jeg selvfølgelig. Da hun kommer tilbage flår hun bare gardinet fra og så står jeg der til offentligt skue for hele butikken uden tøj på(det var lige ved en trappe jeg skulle klæde om, med mange mennesker), det var først da jeg stillede mig helt i hjørnet det ligesom gik op for hende..... :pokey: Herefter vælger hun så TO gange af lyne kjolen ind i mit maveskind så jeg har to blå mærker og ikke engang undskylde? plus jeg har rivemærker fra hendes lange negle på armen... Og ja jeg kan faktisk blive ved med dårlige oplevelser - jeg var grædefærdig og det ødelagde bare SÅ meget af dagen faktisk...

MEN jeg fandt kjolen og spurgte om jeg ikke kunne få lov at nyde den på lidt sammen med mit "panel" uden hun skulle stå der. Og det fik jeg lov til, rendte rundt i den i næsten 1 time og nød den bare - så blev dagen lige lidt bedre igen og jeg blev så meget bekræftet i, at det var den rigtige kjole. Alle var helt vilde og helt enige om at det bare skulle være DEN!

Kjolen er købt og det er fantastisk. Dog anbefaler jeg virkelig ikke Casa Lezar til andre .....

Vil lige nyde kjolen endnu en gang med jer :a1221:

post-78894-0-57833700-1445959926_thumb.j

0

Annonce ♥

Sindsygt smuk kjole du har fået dig! Stort tillykke med den!

Dejligt at du kunne finde kjolen og få en god oplevelse ud af det på trods af den dårlige oplevelse det iøvrigt var. Jeg kan desværre kun nikke genkendende til alt det du beskriver: Ventetid selvom man har bestilt tid... GENNEMSIGTIGE mikro-små prøverum hvor man er til skue for alt og alle.. Minus opmærksom fra ekspedientens side af og en følelse af at de gerne vil have en hurtigt ud af døren igen.. Kan bestemt heller ikke anbefale Casa Lezar selvom jeg også fandt en kjole som faktisk var "runner up" til min brudekjole. Fantastisk smukke kjoler men ØV at man skal igennem det andet for at prøve de smukke kjoler..

0

Tillykke med din smukke kjole og jeres kommende bryllup, det er et lækkert tema og farvevalg I har jer :)

PS: Jeg synes også det øverste bælte er flottest, kan godt lide at der er perler på.

Tusinde tak Ki :-) Jeg er nok også mest til det første af bælterne!
0

Sindsygt smuk kjole du har fået dig! Stort tillykke med den!

Dejligt at du kunne finde kjolen og få en god oplevelse ud af det på trods af den dårlige oplevelse det iøvrigt var. Jeg kan desværre kun nikke genkendende til alt det du beskriver: Ventetid selvom man har bestilt tid... GENNEMSIGTIGE mikro-små prøverum hvor man er til skue for alt og alle.. Minus opmærksom fra ekspedientens side af og en følelse af at de gerne vil have en hurtigt ud af døren igen.. Kan bestemt heller ikke anbefale Casa Lezar selvom jeg også fandt en kjole som faktisk var "runner up" til min brudekjole. Fantastisk smukke kjoler men ØV at man skal igennem det andet for at prøve de smukke kjoler..

Tusinde tak, er også meget glad for valget! :-)

Øv du har haft samme oplevelse, det er bare ikke godt nok :-( men på en måde rart at blive bekræftet i, at det ikke kun var mig der var snerpet og havde den oplevelse. Følte allermest bare for, at forlade stedet! ØV!!!!! :-(

0

Annonce ♥

Ej, hvor ser det hele bare godt ud :cheerleader3:

Din kjole er virkelig smuk! Er vild med Sincerity's kjoler! Og jeg tror, jeres tema bliver virkelig gennemført :a1221:

Tak! Jeg elsker også kjolen, og ja Sincerity's kjoler er virkelig fine :cheerleader3:

Jeg håber og tror på, at det hele nok skal blive gennemført med en rød tråd igennem det hele. Tak! :-)

0

Når man har de bedste veninder! :cheerleader3:

Min gode veninde, som også er inviteret til brylluppet, arbejder som kosmetolog. Hun kom til mig i dag, for at fortælle at hun syntes vi skulle igang med projekt "bryllups klar" - wuhu!!

Det vil sige hun har tilbudt mig en masse luksus, som vi så småt starter op på nu, for at få det bedste resultat. Planen er, at vi skal igang med at vokse armhuler og ben så de er helt perfekte og flotte til juni.

Derudover har hun tilbudt at jeg skal have lidt forskellige ansigtsbehandlinger når vi nærmer os, så min hud bare er helt perfekt. Der skal dybderenses, laves peeling, fugt osv.

MEN ikke nok med at hun tænker på mig og alt dette, så har hun sagt at D og jeg skal komme ned hos hende og få en god par massage og koble fuldstændig af, et par dage inden den store dag - så vi husker hinanden i alt stressen. Behøves jeg sige, at jeg er virkelig taknemmelig??! Skønt med gode veninder der er så betænksomme ❤️❤️

Edited by Amaliedb
0

Når man har de bedste veninder! :cheerleader3:

Min gode veninde, som også er inviteret til brylluppet, arbejder som kosmetolog. Hun kom til mig i dag, for at fortælle at hun syntes vi skulle igang med projekt "bryllups klar" - wuhu!!

Det vil sige hun har tilbudt mig en masse luksus, som vi så småt starter op på nu, for at få det bedste resultat. Planen er, at vi skal igang med at vokse armhuler og ben så de er helt perfekte og flotte til juni.

Derudover har hun tilbudt at jeg skal have lidt forskellige ansigtsbehandlinger når vi nærmer os, så min hud bare er helt perfekt. Der skal dybderenses, laves peeling, fugt osv.

MEN ikke nok med at hun tænker på mig og alt dette, så har hun sagt at D og jeg skal komme ned hos hende og få en god par massage og koble fuldstændig af, et par dage inden den store dag - så vi husker hinanden i alt stressen. Behøves jeg sige, at jeg er virkelig taknemmelig??! Skønt med gode veninder der er så betænksomme ❤️❤️

hvor fantastisk , hvem ville ikke blive glad for det :loveshower:

0

Nyt farvetema .. igen :oops:

Daniel og jeg var egentligt blevet enige om farvetema, som skrevet tidligere ville vi køre den rustikke stil med farverne mint og peach. MEN Daniel har længe gået og sagt, at han alligevel ikke var helt lun på farverne, at han synes det var for sommerfest og ikke romantisk. Jeg kan egentligt godt følge ham og alligevel slet ikke. Jeg synes det var nogen kanon fine farver sammen og kunne virkelig se muligheder - men samtidigt er det også nogen begrænsede farver og med min lettere perfektionisme, ville det blive svært at finde samme nuancer i både mint og peach. Tvivlen med farve temaet har også gjort, at vi slet ikke er kommet igang med DIY endnu, fordi vi ville være sikre, inden vi brugte penge på materialer. Så inderst inde, har det jo nok ikke været de rigtige farver vi i starten gik med.

Jeg er af den holdning af det er vigtigt at lytte og forstå hinandens ønsker, så vi var igen igen på udkig efter nyt farvetema som både kan live det rustikke op men samtidigt er romantisk. OG det er faktisk lykkedes os i fællesskab at finde et tema! :)

Vi kører nu med farverne NAVY og BLUSH samt vi stadig tilføjer en masse rustikke elementer. Som tidligere vist, som inspiration.

Jeg er faktisk ret vildt med farvere og synes det giver en god mening og en rød tråd igennem temaet. Så nu er det bare igang med at få lavet invitationer, bordkort, DIY osv osv osv. :loveshower: Jeg glæder mig til, at kunne komme ordentligt igang.

Se lidt af vores fine inspiration her

post-78894-0-25182900-1447410254_thumb.j

post-78894-0-88140900-1447410276_thumb.j

0