Amaliedb

A og D drømme bryllup 11.06 2016. Polterabend og opfølgning!

471 posts in this topic

Annonce ♥

Monogram :loveshower:

Nu hvor farverne er på plads og vi begge er glade og tilfredse (det er trods alt det vigtigste) er det lidt nemmere at komme igang med alt det sjove. Jeg er begyndt at lege lidt med vores monogram, og har lavet en masse forskellige bare for sjov og for at se lidt forskellige muligheder. :)

Planen er, at monogrammet skal trykkes på en masse vandflasker, personlig chokolade samt selvfølgelig bruges på både invitationer, kirkehæfter og menuhæfter til bordene så der er en rød tråd. Og mon ikke vi finder på flere steder, at bruge dem.

Men her er et lille udvalg, af de monogrammer jeg har forsøgt mig med i dag. Vil meget gerne høre jeres meninger :help:

Det er bevidst at de i første omgang er lavet i samme farver og der er lidt fejl med linjerne der ikke er helt lige, men de småting bliver rettet på det endelige monogram.

1 forsøg på monogram:

post-78894-0-79377500-1447410873_thumb.j

2 forsøg på monogram:

post-78894-0-24657300-1447410884_thumb.j

3 forsøg på monogram:

post-78894-0-23339000-1447410889_thumb.j

4 forsøg på monogram:

post-78894-0-28038400-1447410897_thumb.j

Edited by Amaliedb
0

Navy og Blush er så fede farver sammen :loveshower: og det ser vildt godt ud med det rustikke look :wink: glæder mig til at se jeres indbydelser mv

Ja det er nemlig to fantastiske farver sammen og samtidigt fine og romantiske :loveshower: Jeg glæder mig til snart at komme igang og så skal i nok få masser af billeder!

0

Navy og Blush er så fede farver sammen :loveshower: og det ser vildt godt ud med det rustikke look :wink: glæder mig til at se jeres indbydelser mv

Ja det er nemlig to fantastiske farver sammen og samtidigt fine og romantiske :loveshower: Jeg glæder mig til snart at komme igang og så skal i nok få masser af billeder!

lige præcis og jaarh vi elsker jo billeder herinde :cheerleader3: kan rigtig godt lide det første monogram

0

Annonce ♥

Sikke farver i er kommet frem til, jeg er også mest til det første monogram :)

Fine farver Mest til 3. monogram.

Rigtig fine farver sammen, er vildt med dem, :-) jeg vil også sige nr 1, må jeg spørger hvilken program du laver dem i?

Tak for det. Jeg hælder også mest til det første :-)

De er lavet i et program på en hjemmeside jeg ikke husker, skal finde den til dig senere! :-)

Edited by Amaliedb
0

Blomster :loveshower:

D og jeg er endelig blevet enige om blomster og skal ned og snakke med dem i butikken imorgen. Er spændt på om vi kan holde os inde for budget!
Vi har aftalt at pynte kirken med brudeslør og en navy farve sløjfe. Min brudebuket skal være fyldt med min yndlings blomst, pæoner. Buketten bliver holdt i farven "blush", med brudeslør og lidt blå nuancer. (Se billede inspiration, billede 1). Daniel, forlover og min kære far skal have knaphuls blomster med samme pæon og brudeslør.
Dekorationen på bordet bliver brudeslør og igen samme pæoner så der dannes en rød tråd igennem blomsterne på dagen!
I får lige lidt inspirations billeder. Buketterne er de farver vi vil have pæoner i, de andre billeder er inspiration :a1221:

post-78894-0-29402800-1447709821_thumb.j

post-78894-0-21250300-1447709839_thumb.j

post-78894-0-89648800-1447709877_thumb.j

post-78894-0-03087600-1447709954_thumb.j

post-78894-0-40628400-1447709968_thumb.j

post-78894-0-40293600-1447709979_thumb.j

post-78894-0-39116200-1447709995_thumb.j

Edited by Amaliedb
0

Annonce ♥

Flere nye indkøb :loveshower:

Jeg var et smut i søstrene grene igår og faldt over et fint navy blåt satin bånd, som skal bruges til dekoration i kirken og til borddekorationerne. Derudover havde de fået et nyt parti hjem af de fine træ gafler, så de røg altså lige i kurven også! De skal bruges når vi skal have bryllupskage efter vielsen. Tanken var, at male bunden på gaflerne i henholdsvis navy og blush, så de ikke bare er træ farvede.
Derudover har vi forsøgt selv at lave træstubbene til borddekorationerne, men det lykkedes aldrig rigtig. De bliver for skæve i bunden og så står de ikke pænt på bordet. Men igår så jeg så, at de havde nogle fine i Bahne, så nu har jeg simpelthen ofret penge på nogle færdiglavede i stedet for at vi skal skal kæmpe med det. SKØNT! Vi har købt 10 store (ø30) som skal bruges som centerpieces og 4 små (ø20) som skal bruges til dekoration andre steder i lokalet. Så der blev da også lige brugt lidt penge på det

post-78894-0-44575900-1447845080_thumb.j

Edited by Amaliedb
0

Flere nye indløb :loveshower:

Jeg var et smut i søstrene grene igår og faldt over et fint navy blåt satin bånd, som skal bruges til dekoration i kirken og til borddekorationerne. Derudover havde de fået et nyt parti hjem af de fine træ gafler, så de røg altså lige i kurven også! De skal bruges når vi skal have bryllupskage efter vielsen. Tanken var, at male bunden på gaflerne i henholdsvis navy og blush, så de ikke bare er træ farvede.

Derudover har vi forsøgt selv at lave træstubbene til borddekorationerne, men det lykkedes aldrig rigtig. De bliver for skæve i bunden og så står de ikke pænt på bordet. Men igår så jeg så, at de havde nogle fine i Bahne, så nu har jeg simpelthen ofret penge på nogle færdiglavede i stedet for at vi skal skal kæmpe med det. SKØNT! Vi har købt 10 store (ø30) som skal bruges som centerpieces og 4 små (ø20) som skal bruges til dekoration andre steder i lokalet. Så der blev da også lige brugt lidt penge på det

hvor meget måtte du give for de der træ tam tam.. de er sindsyg flotte :)

Nu hvor farverne er på plads og vi begge er glade og tilfredse (det er trods alt det vigtigste) er det lidt nemmere at komme igang med alt det sjove. Jeg er begyndt at lege lidt med vores monogram, og har lavet en masse forskellige bare for sjov og for at se lidt forskellige muligheder. :)

Planen er, at monogrammet skal trykkes på en masse vandflasker, personlig chokolade samt selvfølgelig bruges på både invitationer, kirkehæfter og menuhæfter til bordene så der er en rød tråd. Og mon ikke vi finder på flere steder, at bruge dem.

Men her er et lille udvalg, af de monogrammer jeg har forsøgt mig med i dag. Vil meget gerne høre jeres meninger :help:

Det er bevidst at de i første omgang er lavet i samme farver og der er lidt fejl med linjerne der ikke er helt lige, men de småting bliver rettet på det endelige monogram.

1 forsøg på monogram:

attachicon.giforiginal-monograms-2015-Nov-6923-8982973.jpg

2 forsøg på monogram:

attachicon.giforiginal-monograms-2015-Nov-4034-8983176.jpg

3 forsøg på monogram:

attachicon.giforiginal-monograms-2015-Nov-8575-8983235.jpg

4 forsøg på monogram:

attachicon.giforiginal-monograms-2015-Nov-7625-8983597.jpg

jeg er nok mest til nr 1 forsøg,. det giver ro i øjne med den linge du har lavet.

og stort tillykke med jeres kommende bryllup !! så smukke tanker og ideer du har :D

0

Annonce ♥

Flere nye indløb :loveshower:

hvor meget måtte du give for de der træ tam tam.. de er sindsyg flotte :)

1 forsøg på monogram:

attachicon.giforiginal-monograms-2015-Nov-6923-8982973.jpg

2 forsøg på monogram:

attachicon.giforiginal-monograms-2015-Nov-4034-8983176.jpg

3 forsøg på monogram:

attachicon.giforiginal-monograms-2015-Nov-8575-8983235.jpg

4 forsøg på monogram:

attachicon.giforiginal-monograms-2015-Nov-7625-8983597.jpg

jeg er nok mest til nr 1 forsøg,. det giver ro i øjne med den linge du har lavet.

og stort tillykke med jeres kommende bryllup !! så smukke tanker og ideer du har :D

Jeg har givet 1699,- for alle 14 stk. Så en dyr fornøjelse, men så er de også smukke og ikke mindst lige, så de ikke står og rokker på bordet :a1221:

Tak for det, det er jeg glad for du synes!

0

Kjolen er kommet hjem! :a1221:

Jeg var jo ude og prøve kjoler for godt en måned siden, og vi fik afvide, at

leveringstiden var på 4-6 måneder.. ØV tænkte jeg, så går der endnu længere tid end først antaget indtil jeg får set og prøvet min kjole igen. MEN kjolen er lige landet i Casa Lezar og jeg kan allerede hente den. Jubiii! Glæder mig så meget til at komme i min skønne kjole igen.

Jeg leder på livet løs efter en dygtig skrædder der kan tilrette min kjole, gerne syd- eller Midtsjælland så jeg ikke skal til Kbh hele tiden.

post-78894-0-50975900-1448088472_thumb.j

Edited by Amaliedb
2

Annonce ♥

Så har jeg brugt en formue på fransk karton så vi kan komme igang med invitationer meget snart! Det bliver så godt :) Invitationerne holdes i farverne navy blå og blush. Vi har købt dette karton:

post-78894-0-05586400-1448471609_thumb.j

post-78894-0-97966500-1448471620_thumb.j

Samtidigt har jeg fået resten af vores "træstubbe" stykker hjem, så nu kan der også sættes kryds ved denne post. Det er dejligt :a1221:

post-78894-0-56918800-1448471941_thumb.j

0

Annonce ♥

Sikke en smuk kjole :) jeg har også prøvet kjoler i Casa Lezar, sikke et dejligt sted de har.

Jeg har også købt små træstykker til vores borde, jeg fandt nogle i Søstrene Grene til knap 8 kr stykket.

Tak for det, jeg er også rigtig glad for mit valg! Ja de har rigtig mange smukke kjoler, synes dog at prøverummene var for små, de var gennemsigtige osv. Men det vigtigeste er jo deres kjoler, og dem var der mange smukke af! :)

Ja jeg har godt haft set dem i søstrene grene, men de var for små til vores projekt. De her er en del større :)

Edited by Amaliedb
0

vi bruger også fransk karton :cheerleader3: det giver bare lidt ekstra synes jeg

Ja fransk karton er bare lidt mere elegant og giver en lidt finere helhed i mine øjne. Glæder mig bare til det kommer, så vi kan komme igang!! :)
0

vi bruger også fransk karton :cheerleader3: det giver bare lidt ekstra synes jeg

Ja fransk karton er bare lidt mere elegant og giver en lidt finere helhed i mine øjne. Glæder mig bare til det kommer, så vi kan komme igang!! :)
0

Jeg har også købt små træstykker til vores borde, jeg fandt nogle i Søstrene Grene til knap 8 kr stykket.

Det lyder lidt til at være de samme som jeg har købt. Vi har brugt dem til bordnumre.

0