Brud Pia

Brudekjolen er for lille....

13 posts in this topic

Hej,

Har lige brug for lidt opbakning, råd.

Den 4/1 var jeg ude at prøve brudekjoler, prøver 5 og køber den ene. Den jeg vælger prøver jeg i en størrelse som tydeligt er for lille. Dog kan den bestilles hjem en str. større. Inden jeg går ud af døren, finder hun dog den ønskede størrelse (den største som kjolen laves i (str. 42) - med snørreryg. Den passer i livet - den passer ved barmen(hjerteudskæring) - men bag på ryggen(øverst)når den ikke sammen og min ryg buler ud foroven. Ekspedienten siger, det skal nok gå- bagstykket bag snørren kan rykkes ved skrædderen. Og jeg sagde jeg skulle tabe 10kg - så mon ikke det gik?!

Her slut marts kom den hjem, jeg tog ned i butikken. Trods 12 kg tabt, når den stadig ikke sammen på ryggen ?! :-(

I går var jeg så til skrædderen. Den passer i taljen, er nu for stor i barmen- hvorfor hun syer hjerteudskæringen lidt ind. Men altså ryggen duer stadig ikke... puha...

Vi har aftalt at hun vrider den så meget som hun kan, således den bliver større bagpå - men ikke foran (da den jo allerede er for stor der). jeg er lidt usikker på hvordan det bliver...

Nogle der har prøvet noget ligende? det jeg for alt i verden vil undgå, er at den strammer så meget ind at jeg buler ud over kjolen, men samtidigt skal den jo holdes oppe og holde på barmen.

Hvad har I andre med buler på ryggen gjort? :-)

Og der der nogle der ved hvad "vrider" kjolen egentlig betyder?

Den er færdig den 11/5 - og brylluppet er den 23/5... så...

Som altid tak :-)

0

Annonce ♥

Tillykke med vægttabet - totalt sejt 😀

Kan man ikke sætte et andet bagstykke i? Det synes jeg har hørt man kan med i hvert fald Lillys modeller?

Jeg har hørt det samme, så det er da værd at forsøge?

Og stort tillykke med vægttabet. Det er godt nok beundringsværdigt!

0

Annonce ♥

Supersmuk kjole, men æv med ændringerne. Håber skrædderen kan ordne det for dig, så den bare bliver superbehagelig og flot at have på. Jeg har desværre ingen gode råd. Til gengæld vil jeg også sige tillykke med de 12 tabte kg., det er knagme da godt gået fra januar og til nu, supersejt!

0

Annonce ♥

Det gik super! Hun havde trukket den så langt ud som muligt- og den passede...

Vi valgte på dagen ikke at spænde den så meget ind, så jeg kunne trække vejret og dette betød at jeg ikke bulede ud over kjolen bag på. Vi har ingen billeder endnu, vi rejste til Paris efter brylluppet og er lige kommet hjem!

Det kan klart anbefales at tabe de ekstra kilo inden dagen, der gjorde at jeg følte mig helt perfekt. Det havde jeg nok ikke gjort hvis jeg ikke havde tabt mig. Nu må jeg lige tabe mig de 2 kilo som brylluppet og bryllupsrejsen kostede ;-)

0

Annonce ♥

Dejligt at kjolen kom til at passe... Ja, de der kilo - dem skal jeg også lige ha' tabt.. Mega surt at jeg havde tabt en del af dem, men nu er nogen af dem hoppet på igen. DET er da ikke i orden, vel... ;) Så op på hesten igen... Du kan jo lige hoppe med, så bryllupsrejsekiloene kan komme af.. :D Og tillykke med brylluppet, det er jeg helt i tvivl om, om jeg har sagt. Håber I havde en fantastisk dag og en fantastisk bryllupsrejse...

0