Christina2750

Kan ofte ikke se billeder i emnerne

22 indlæg i dette emne

Hej!
Jeg ved ikke om det kun er mig, men det er ofte at jeg ikke kan se billeder i div. tråde. Tænkte at det måske først var fordi ´jeg ikke havde en opdateret Java - men det har desværre ikke hjulpet mig. Kan se at der er kommentarer til billederne af andre brugere, så undre mig en del :(
Noget galt - eller noget jeg gør galt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Christina

Det er et eller andet på din pc, når du skriver ofte så går jeg ud fra, at du nogen gange kan se dem?

Hm ved ikke om det er hastigheden, hvis det er meget store billeder du ikke kan se kunne det måske godt skyldes det, som Bent skriver.

Jeg tester lige to forskellige størrelser billeder og lægger i hver sin tråd herunder sig om du kan se dem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)
Skulle måske forklarer mig bedre - kan godt se dine ovenstående billeder men f.eks. dem der er lagt ind på denne tråd http://www.bryllupsklar.dk/forum/74680/guide-til-planlaegningstraad.html/, der kan jeg ikke se andet end ikonerne i den første besvarelse (og har aldrig kunne det) Når jeg klikker på dem, så sker der intet. :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan Martin (BK) formentlig svare på men mit første spørgsmål vil være om det også gælder andre hjemmesider/sites for så kunne det være noget med internet-hastighed og loade tid.

Ingen problemer med andre sider :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Christina

Det er et eller andet på din pc, når du skriver ofte så går jeg ud fra, at du nogen gange kan se dem?

Hm ved ikke om det er hastigheden, hvis det er meget store billeder du ikke kan se kunne det måske godt skyldes det, som Bent skriver.

Jeg tester lige to forskellige størrelser billeder og lægger i hver sin tråd herunder sig om du kan se dem

Hastigheden bør absolut ikke være et problem - da vi har 1.000 mbit/s upload og download forbindelse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okey - Det kan jeg så heller ikke. Det handler formentlig om at linket til billederne er blevet ændret efter en opdatering eller at billederne er blevet slettet af KI eller Martin, bevidst eller ubevidst.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg oplever det meget når jeg har BK åbent på min mobil i browseren der. Jeg kan fx også godt se Ki's tests men kan ikke se billederne i den tråd Christina2750 har linket til.

Tilføjer lige at jeg er i samme situation som Louise både på mobil og min pc

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg kan fx ikke se Kimsebimse billede af hendes invitation ? og andre billeder på hendes tråd.

Kan du give mig et link til den tråd du nævner her - tak :)

http://www.bryllupsklar.dk/forum/84430/k-c-3-overvejer-sletning-af-traad-nogen-der-stadig-lcser-den.html/page-28#entry1442453

også er det fx hendes invitationer jeg ikke kan se billeder af :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er desværre forsvundet nogle mapper med billeder i forbindelse med en flytning af serveren. Det er lykkedes at genskabe nogen af dem, men desværre ikke dem alle.

Så derfor vil der stadig i enkelte tråde mangle billeder, det er vi selvfølgelig kede af, men heldigvis er det kun et lille antal tabte billeder ud af det store hele vi snakker om.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer