Metchen

Så så man lige mig - igen

23 posts in this topic

Hej alle jer der er så svimlende gode til det her bryllupsklar...

Jeg er ny herinde - dog er det anden gang jeg skal giftes - men det ødelægger bestemt ikke noget af hverken spænding, begejstring og/eller bryllupskuller :tunge:

Jeg er spændt på at følge med i hvad der sker på bryllupsområdet anno 2015 - og Nej jeg er ikke 100 år eller særlig umoderne, men der er bare sket lidt siden sidste gang tror jeg ... :help:

Måske vil nogle hjælpe mig med at blive lidt fortrolig med dette forum?

I hvert fald er jeg på rundkig - så hvis der er nogle anbefalelsesværdige tråde jeg skal hoppe på - må I meget gerne sige til :loveshower:

Hej fra mig

0

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med brylluppet

Jeg er heller ikke første gangs brud, men som du selv siger så gør det ikke det mindre spændende eller bryllupskulleret

1

Velkommen til!

Her er mange gode steder at læse og følge med - mest af alt skal man vist bare kigge sig omkring og nyde de mange timer af ens liv, det kommer til at opsluge ;) Der er dog især et par planlægningstråde, jeg troligt følger med i og læser alt af, det er dem der tilhører Mus84 og Cricht. Jeg prøver også selv at få skrevet om vores planlægning i min tråd, der er du velkommen til at læse med :)

Jeg er mest opdateret ud fra funktionen "Nyeste emner og besvarelse", der er knap til det lige ved siden af søgefeltet. Nyd det!

1

Annonce ♥

Tak, hvor er I søde... Jeg vil helt klart benytte mig lidt af jeres fælles råd og være med på en 'følger'/'lytter'

Miss-Lena... Sikke nogle skønne hårspænder/klemmer/prydninger du har billeder af! Hvor er de fra og er de til at betale?

Synes ikke jeg har lyst til slør... Så dydig er jeg jo ikke ligefrem længer

0

Dem i signaturen er nogle jeg laver. De kan købes på Etsy - og med lidt rabat direkte ved mig. Hmmm om de er dyre, det synes jeg egentlig ikke når man tænker på alle de timers arbejde der ligger i dem (i hvert fald når jeg sammenligner med nogle fabriksfremstillede fra fx Lilly)

0

Annonce ♥

Velkommen til!

Her er mange gode steder at læse og følge med - mest af alt skal man vist bare kigge sig omkring og nyde de mange timer af ens liv, det kommer til at opsluge ;) Der er dog især et par planlægningstråde, jeg troligt følger med i og læser alt af, det er dem der tilhører Mus84 og Cricht. Jeg prøver også selv at få skrevet om vores planlægning i min tråd, der er du velkommen til at læse med :)

Jeg er mest opdateret ud fra funktionen "Nyeste emner og besvarelse", der er knap til det lige ved siden af søgefeltet. Nyd det!

Hvor er du sød AK 😘

0

Hmm... Jamen så lad historien begynde...💖

Min kæreste og jeg er begge over 40 og har været sammen i 3 år nu. For ti år siden kendte vi også hinanden (jeg var veninde med hans kæreste) men vores veje skiltes og vi havde ingen kontakt.

For tre et halvt år siden fik Karsten og jeg så igen kontakt med hinanden, og et gammelt venskab udviklede sig til romantik og på Valentins dag i år, friede han så...

Han havde inviteret på forlænget weekend i Sverige (the lodge) og det var der - i den skånske idyl - han faldt på knæ.

Vi skal giftes den 3/10 i Humlebæk kirke og min kjole ER allerede købt og hænger blot i skabet og venter (lidt ligesom jeg) bortset fra at jeg intet har at lave i et skab...😉

Der er lagt op til en meget stille og rolig bryllupsdag, hvor vi kun inviterer de absolut nærmeste til middagen. Tror vi bliver 22 personer, som det ser ud lige nu.

Middagen skal vi holde på Gentofte Hotel, hvor alle har mulighed for at overnatte, så vi kan fortsætte vores bryllup om søndagen i godt og nærværende selskab. 😘

0

Annonce ♥

Velkommen til!

Hvor er du skøn :kiss: Jeg er vist også fast inventar i din tråd og suger til mig ligesom så mange andre :thumbsupsmileyanim:

Jeg følger med i maaaange tråde herinde, nogle mere end andre, hvis man liiige finder en stil eller lign. der minder om ens egen så hop endelig med på den tråd osv. Der er SÅ meget fantastisk inspiration at hente i næsten ALLE planlægningstråde, så slå dig løs selvom det nok kræver en del tid i begyndelsen af komme igennem trådene. Nogle af os kan ikke begrænse os og spammer løs med billeder m.m. i tide og utide :floejt:

1

Annonce ♥

Velkommen til :-)

Troede lige at du skulle giftes i Kirken lige ved siden af mig, Hvidovre Kirke, men det kan jeg godt se nu at du ikke skal :-)

Lyder til at blive en skøn dag - og jeg er ret vild med dine inspirationsbilleder (et af dem ligger også i min inspirationsmappe ;-) )

Vi har også valgt at holde festen på hotel med mulighed for overnatning, synes også det lyder fantastisk når brylluppet strækker sig over to dage.

Jeg bruger siden her til at klikke rundt i planlægningtråde og blive inspireret - lidt en tidsrøver, men hyggeligt.

1

Stort velkommen til og tillykke med din tråd. :balloons:

Hvor er det bare en SMUK kjole (den bare ryg er TO DIE FOR) og hårinspiration som passer til kjolens romantiske look. :thumbsupsmileyanim:

Sød historie som hvordan i mødte hinanden.

Kan se at min ynglingstråd allerede er nævnt herinde ( :heart: AK :heart: ) og de andre pigers er også bare super gode. Der er mega meget inspiration at hente rundt omkring.

Hvad slags fest er i ude i? Have/slot/festlokale ???? Mulighederne er jo uendelige :heart: Og er du endnu en af de der fantastiske "DIY"-brude, så har du MASSER af gode tråde herinde, du skal kigge på. :biggrin:

1

Uha altså hvor er I søde til at bakke op... Tusind tak for komplimentere vedr. Kjolen... Den er nu købt og skal rettes til om et par måneder... Jeg glæder mig helt vildt til at få lov til at nyde vores dag i den.

Jeg er så småt ved at shoppe div. Til dagen (duge, pynt til receptionen, champagneglas... Mm) vi skal til kage smagning i Køge Companies i juni og vælge kage, så det skulle der også være styr på... Måske noget i retning af den her?

post-79145-0-92951900-1431278103_thumb.j

0

Annonce ♥

Jeg ønsker meget at have en kage hvor der er en frisk smag af bær i fin harmoni med hvid chokolade og måske marcipan? Jeg forestiller mig at selve kagen er lavet af vanille, så den får en lys farve med røde nuancer...

Det er ikke noget vi har talt så meget om endnu, så måske bliver vi overraskede? Der er jo altid plads til ændringer...

Er der mon nogen der har gode erfaringer med køb af pynt, champagneglas og og hvad der ellers måtte tilkomme af gode indslag?

0