Amaliedb

Brudekjole erfaring - Hvem og hvordan I kbh.

18 indlæg i dette emne

Brudekjole...

Jeg skal giftes den 11.06.16 og påtænker, at jeg i løbet af sommeren vil påbegynde at prøve kjoler. Jeg er ret kræsen på dette punkt, og har en klar ide om hvordan den skal se ud og helt bestemt også hvordan den ikke skal se ud! Derfor tænker jeg, at begynde i god tid så man ikke skal stresse over det til sidst, eller måske tage en forkert beslutning og måske fortryde købet.

Jeg er på ingen måde en tyl pige men derimod elsker jeg vintage kjole med en masse fine blonder og en langt fint slæb. Jeg har tænkt at skulle prøve kjoler i: Nikolai brudekjoler, CPH Bridal, Casa Lezar og Lykke brudekjoler. Det er dem hvor jeg synes de har en udvalg, der måske kunne matche mine ønsker.

MEN mit spørgsmål er så, hvad er jeres erfaringer med disse butikker? og hvordan var servicen? Hvor prøvede i kjoler og hvor endte i med at finde KJOLEN? Evt. andre steder jeg bare må se deres kjoler?

Kom med en masse erfaringer og gode råd, til en 2016 brud der gerne vil igang i god tid :help:

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en rigtig god behandling og service i Casa Lezar. Købte ikke noget, men ikke deres skyld.

Hvis du er lidt kræsen, vil jeg 100 % anbefale dig Karim Design. Det ser ikke ud af så meget på deres hjemmeside desværre. Men hvilken service! De syer alle deres kjoler selv, så du kan ændre stort set lige hvad du vil, for meget få penge. Men skal nemlig ikke betale for tilretning, da det er en del af prisen. Men det er bare så smart i forhold til de andre butikker, hvor du intet kan ændre før du kommer til en skrædder, hvor du også skal betale MANGE penge, for at få det du vil have. Og de er super søde.

Alt held og lykke med kjolen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, men jeg fik syet min kjole hos Rikke Gudnitz for ca 16.000 og den er lidt samme stil som det du viser. Du kan se billeder i min planlægningstråd, hvor der også er beretning til sidst:) Men ellers vil jeg også anbefale Celina Christensen i Roskilde. Hun er virkelig sød og har nogle lidt anderledes kjoler/fører lidt andre mærker end man ser alle andre steder. Tror ikke hendes hjemmeside er særlig godt opdateret. Følger hende på instagram, og der ser ud som om hun har fået en masse nyt spændende. Meget af det i den stil du viser. Held og lykke med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik en rigtig god behandling og service i Casa Lezar. Købte ikke noget, men ikke deres skyld.

Hvis du er lidt kræsen, vil jeg 100 % anbefale dig Karim Design. Det ser ikke ud af så meget på deres hjemmeside desværre. Men hvilken service! De syer alle deres kjoler selv, så du kan ændre stort set lige hvad du vil, for meget få penge. Men skal nemlig ikke betale for tilretning, da det er en del af prisen. Men det er bare så smart i forhold til de andre butikker, hvor du intet kan ændre før du kommer til en skrædder, hvor du også skal betale MANGE penge, for at få det du vil have. Og de er super søde.

Alt held og lykke med kjolen :cheerleader3:

Super fedt at de syer og tilretter selv, de er helt klart et kig værd! Tak for tippet :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan også anbefale Rikke Gudnitz, lidt udenfor KBH dog. De har også hendes kjoler hos Casa Lezar, som virkelig også kan anbefales.

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, men jeg fik syet min kjole hos Rikke Gudnitz for ca 16.000 og den er lidt samme stil som det du viser. Du kan se billeder i min planlægningstråd, hvor der også er beretning til sidst:) Men ellers vil jeg også anbefale Celina Christensen i Roskilde. Hun er virkelig sød og har nogle lidt anderledes kjoler/fører lidt andre mærker end man ser alle andre steder. Tror ikke hendes hjemmeside er særlig godt opdateret. Følger hende på instagram, og der ser ud som om hun har fået en masse nyt spændende. Meget af det i den stil du viser. Held og lykke med det :)

Jeg har faktisk også kigget på Rikke gudnitz kjoler, super fine! hende må jeg nok forbi og prøve kjoler. Tak for at dele jeres erfaringer! :-)

Celina Christensen har jeg også hørt godt om, og er vild med at hun har lidt anderledes kjoler. Jeg må ind og lure på Instagram :-) tak for det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hos Lykke Brudekjoler og det var da nok den værste oplevelse ever!! Ville absolut ikke anbefale stedet.. Havde også kigget på deres hjemmeside og set en masse fine kjoler, men de har jo nærmest ikke nogen af dem hjemme, da stedet er så småt.. :/

De prøvede at sælge mig noget jeg slet ikke var til, da de åbenbart ikke havde noget hjemme i den stil jeg søgte overhovedet.. Og det var også noget der sad lidt til og så med lidt slæb! :/ mega skuffelse.. Men er helt sikker på, at der er andre der jo selvfølgelig har været glade og tilfredse :) sådan er det jo altid!

Var også i Nicolai og der fik jeg bare den bedste service!! Blev betjent af Karina som virkelig forstod hvad jeg ønskede og fandt de mest fantastiske kjoler frem.. Hun endte med at finde KJOLEN!! Og hun sagde også det var den helt rigtige, på trods af, at det var den næst billigste kjole hun havde vist mig.. Både min mor og veninde som var med, var meget imponerede over den gode service :) de har afsindigt mange kjoler i butikken, og også mange forskellige størrelser, så det er nemt at se for sig hvordan den kommer til at sidde!

De to andre butikker har jeg desværre ikke erfaring med

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt min kjole hos House of Brides i Taastrup.. Fantastisk service! Hanne lytter virkelig til dine ønsker, dit budget og hiver lidt forskelligt frem.. Jeg ved ikke om hun har de typer kjoler, du ønsker da det ikke var sådan nogle jeg var på udkig efter.. Jeg prøvede en blonde kjole (kan ikke huske om der var "rigtigt" slæb på, jeg er så lav, at der ville komme slæb på hvad som helst :lol:) Hun er fantastisk god til at finde frem til "dig"

2dkilgi.jpg

Det var den smukke og behagelige kjole jeg prøvede hos House of Brides og blev SÅ meget i tvivl om jeg skulle droppe min store kjoledrøm om tyl osv.

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bedste råd er nok, køb ikke for tidligt , for selvom du allerede har købe kjolen vil du blive ved med at kigge efter andre kjoler og du vil ende med at fortryde dit valg.

En anden ting. Du føler du ved præcis hvad du gå efter, men blive nu ikke forbavset hvis du vælger noget helt andet...

God jagt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bedste råd er nok, køb ikke for tidligt , for selvom du allerede har købe kjolen vil du blive ved med at kigge efter andre kjoler og du vil ende med at fortryde dit valg.

En anden ting. Du føler du ved præcis hvad du gå efter, men blive nu ikke forbavset hvis du vælger noget helt andet...

God jagt :-)

Det er heller ikke fordi jeg vil købe kjolen her og nu. Men jeg ved, at jeg ikke så nemt vil finde en kjole jeg er tilfreds med. Så tænker heller være i god tid og have tiden til at lede efter drømme kjolen i stedet for at skulle træffe en hurtig beslutning og finde en nødløsning i sidste ende :-)

Men forstår udmærket hvad du mener, jeg er dog ret sikker på stilen. Ikke 100% men jeg ved hvad jeg kan lide og hvad der er pænt til min krop. Jeg er dog fast besluttet på stadig at skulle prøve andre designs også, for at være sikker :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage forbi Maria Fekih. Hun har i øvrigt sample sale den 28. Hun har mange dyre kjoler, men måske er du heldig at finde noget helt fantastisk til en god pris.

Der er et par af de her kjoler der er lige SoBridelicious i stilen

post-36326-0-00662000-1431011268_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Prøv evt. BrideFashion i Virum/Lyngby.

Rigtig god service og mange fine kjoler.

Der har jeg rigtig god erfaring.

Har faktisk lige købt min kjole i Bride Fashion i Virum, så søde ekspedienter - jeg fik rabat på kjolen, da det var den sidste de havde. Super service.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet ved Nikolai (Kbh), Luccabride (Kbh) og Bridefashion I Virum - de var alle søde. I Virum fik jeg sådan en "banegårdsplads" så det var ikke særlig fedt, men ekspedienten var sød.

Jeg endte dog med at købe min brudekjole ved Fuhrmanns I Køge. Det var intet af, hvad jeg troede jeg skulle have og heller ikke efter prøvning de ovenstående steder. Men kjolen gav mig tare I øjnene - så der var jo ingen tvivl!! :a1221:

Havde jeg ikke fundet kjolen der, så var det blevet ved Karim design. Nu ender min kæreste med at få skrædesyet sit jakkesæt derinde I stedet. Det bliver SÅ fedt og vi oplevede den bedste service :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, Jeg har også været meget på udkig efter kjoler i samme stil som de billeder du har lagt op, og jeg er faldet over nogle modeller fra Jenny Packham. Maria Fekih på gammel kongevej i Kbh har mange Jenny Packham kjoler, så hende vil jeg klart anbefale, og også god service. Men tjek evt. modellerne ud inden og ring og hør om hun har dem hjemme i din størrelse :happy:

Held og lykke med at finde KJOLEN :c166::goodluck:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer