sarahb

Tryk på tøj (H2B undertøj)

11 indlæg i dette emne

Kære :c166:

Kan se at flere af jer har fået lavet - specielt undertøj med tryk på - ala "tilhører fru XXX" osv.

Hvor har i fået dem lavet og hvad syntes i om kvaliteten på standarten vs. specialtryk?

Håber i vil hjælpe da jeg også syntes det er et sjovt indslag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv fået det lavet, men jeg har en kollega, der lavet tekstiltryk m.m. Jeg vil lige sige, at jeg ikke kender kvaliteten af det ,men han virker nu ganske pålidelig og jeg vil bestemt tro, at det er ganske fint, det han laver. Jeg kan desværre ikke gå på FB fra denne pc, men prøv at se på facebook.com/signshoppen - det burde være hans hjemmeside.

(og så håber jeg, det er i orden at jeg skriver det her - ellers må admin. selvfølgelig gerne slette adressen igen). ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv fået det lavet, men jeg har en kollega, der lavet tekstiltryk m.m. Jeg vil lige sige, at jeg ikke kender kvaliteten af det ,men han virker nu ganske pålidelig og jeg vil bestemt tro, at det er ganske fint, det han laver. Jeg kan desværre ikke gå på FB fra denne pc, men prøv at se på facebook.com/signshoppen - det burde være hans hjemmeside.

(og så håber jeg, det er i orden at jeg skriver det her - ellers må admin. selvfølgelig gerne slette adressen igen). ;)

Muldebeerg, jeg kan desværre ikke finde den på Fjæsen :happy: mon du kan linke til den når du er ved en pc der kan?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer