Nordstjerne

Nogen med gode forslag? Feststed i nærheden af København

29 indlæg i dette emne

.. Med en kuvertpris på max 850-950 kr pp? Er det virkelig ikke muligt? Det behøver ikke være noget luksus sted, men det skal være hyggeligt og muligt at lave lidt individuelle aftaler inden for rimelighedens grænser.

Det skal være helst være et 8-9 timers arrangement -bedst med fri lukketid - Behøver ikke være en traditionel 3-retters menu..?

Vi bor på Østerbro, kirken er på Østerbro og det skal ikke være et sted for langt herfra (dvs ikke noget ufremkommeligt sted eller 1 times kørsel) :)

Har kigget og kigget, er åben for alt muligt

Mangler input og erfaringer :balloons:

Redigeret af Nordstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi var ude og kigge på oceans club i som tid. Mener de har en kuvert pris deromkring, for det var også vores maks. Arbejdermuseet har vist også priser deromkring og en rigtig flot festsal (lidt Gatsby-agtig måske, hvor ocean club er sådan lidt mere club fancy:) Der er også noget ude på Refshaleøen der hedder first booking. Ved ikke rigtig noget om priser, men det lader til man kan nøjes med lokalet eller for dem til det hele. Der er nogle ret fine muligheder for at være udendørs også.

Der er også Bellahøj - de har også kuvertpriser deromkring.

Vi bor også på Østerbro og blev gift i kirke på Østerbro, men endte med at holde festen på Sonnerupgård gods's lade i Hvalsø. Så det var en va 45 min køretur. Tilgengæld blev alle og sov (for egen regning, men værelserne er til ok pris) så vi fik lidt mere ud af det i den anden ende, hvor vi kunne spise brunch med alle vores gæster. Man lejer egentlig bare lokalet, så i princippet skal man gøre alt selv, men vi havde først lokalet fra kl 14 på dagen (og blev viet i kirken kl 13!), så vi havde bryllupsarrangør Sofie Brink til at hjælpe os: hun gjorde lokalet klar så alt stod som ønsket Kl 16! Næste dag skal borde og stole sættes på plads og gulvet fejes (gulvvask og toilet rengøring står de selv for).. Der kunne jeg måske godt ønske vi lige havde betalt os fra det. Men en del af gæsterne blev og hjalp og så var det rimelig hurtigt overstået.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for svar, men både Sonnerupgård og Café Le Rouge er ikke aktuelle (første siger min kæreste nej til pga beliggenheden, den anden kommer vi på ugentligt til folkekøkken så vil gerne noget lidt andet) ;o)

Belis Bar vil jeg lige kigge på, og First Booking!

Tak :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om tårnby selskabslokaler er for langt væk. Har også nævnt det i en anden tråd, men der var vi til et rigtig fint bryllup med lækker med, med en kuvertpris på 700-800 med fri bar og dj osv. :)

Redigeret af KiBi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det ikke nødvendigvis skal være lyse lokaliteter, naturområder med god udsigt eller et sted med rustikke rammer men godt må være "lidt" slidt og mørkt i det. Kunne I kigge på Cirkelordenens Festlokaler på Falkoner Allé. Mere centralt kan det næsten ikke blive .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du sige lidt mere om hvad i leder efter/hvad i ikke kan lide ved de steder, i har kigget på? :)

Som jeg læser det ud af dit oprindelige indlæg var der kun "krav" om pris på maks 950kr, 8-9 timers arrangement og tæt på Østerbro/København..

Hmm, kan ikke huske om jeg nævnte ocean club sidst. Faldt også for nyligt over nogen i Hvidovre, der vist nok hedder Dansk Vincenter. De har et ret flot (på billeder i hvert fald;) drivhus med vinranker hvor der kan dækkes op med borde og bænke. Så står de for nogen vinsmagning med maden får man udefra - så kan man jo have lidt indflydelse på prisen på den led.

Andre steder vi var ude og kigge i sin tid: National museet og hotel admiralen - begge fravalgte vi fordi det blev for dyrt og vores maks var 1000kr/prs, men de var meget søde og service mindede begge steder og man ville kunne sejle dertil i kanalrundfart (som vi overvejede at holde reception på). Vi var også ude at se på bygning 55 i Kødbyen, som tilhører DGI - rigtig fedt lokale, men også for dyrt. Der er også et andet rigtig fedt lokale/forsamlingshus i Kødbyen som hedder e5, men der lejer man bare lokalet og står for alt selv og der er maks på 50 pers.... Men der er i hvert fald ikke noget lukke-tidspunkt. Mener ikke selv vi faldt over nogle andre steder i Kbh hvor man måtte blive ved til længere end kl 3.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan du sige lidt mere om hvad i leder efter/hvad i ikke kan lide ved de steder, i har kigget på? :)

Som jeg læser det ud af dit oprindelige indlæg var der kun "krav" om pris på maks 950kr, 8-9 timers arrangement og tæt på Østerbro/København..

Hmm, kan ikke huske om jeg nævnte ocean club sidst. Faldt også for nyligt over nogen i Hvidovre, der vist nok hedder Dansk Vincenter. De har et ret flot (på billeder i hvert fald;) drivhus med vinranker hvor der kan dækkes op med borde og bænke. Så står de for nogen vinsmagning med maden får man udefra - så kan man jo have lidt indflydelse på prisen på den led.

Andre steder vi var ude og kigge i sin tid: National museet og hotel admiralen - begge fravalgte vi fordi det blev for dyrt og vores maks var 1000kr/prs, men de var meget søde og service mindede begge steder og man ville kunne sejle dertil i kanalrundfart (som vi overvejede at holde reception på). Vi var også ude at se på bygning 55 i Kødbyen, som tilhører DGI - rigtig fedt lokale, men også for dyrt. Der er også et andet rigtig fedt lokale/forsamlingshus i Kødbyen som hedder e5, men der lejer man bare lokalet og står for alt selv og der er maks på 50 pers.... Men der er i hvert fald ikke noget lukke-tidspunkt. Mener ikke selv vi faldt over nogle andre steder i Kbh hvor man måtte blive ved til længere end kl 3.

Tusind tak for dit svar :loveshower:

Har kigget lidt på 5e, men det blev i første gang sorteret fra da der ikke er køkken.. Men kunne måske ringe og høre ad, hvad der kan lade sig gøre. Ocean club vil min kæreste ikke, tror også det bliver lidt for "modern-fancy" for os.

De andre du nævner tror jeg ryger over vores max pris, men vil lige se på det - tak :)

Kan se du nævnte Arbejdermuseet og deres festsal, det fik jeg vist aldrig undersøgt!

EDIT: kan se der er minimum på 50 pers., så det er ude - øv, var ellers en meget smuk sal!

Redigeret af Nordstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan du sige lidt mere om hvad i leder efter/hvad i ikke kan lide ved de steder, i har kigget på? :)

Som jeg læser det ud af dit oprindelige indlæg var der kun "krav" om pris på maks 950kr, 8-9 timers arrangement og tæt på Østerbro/København..

Hmm, kan ikke huske om jeg nævnte ocean club sidst. Faldt også for nyligt over nogen i Hvidovre, der vist nok hedder Dansk Vincenter. De har et ret flot (på billeder i hvert fald;) drivhus med vinranker hvor der kan dækkes op med borde og bænke. Så står de for nogen vinsmagning med maden får man udefra - så kan man jo have lidt indflydelse på prisen på den led.

Andre steder vi var ude og kigge i sin tid: National museet og hotel admiralen - begge fravalgte vi fordi det blev for dyrt og vores maks var 1000kr/prs, men de var meget søde og service mindede begge steder og man ville kunne sejle dertil i kanalrundfart (som vi overvejede at holde reception på). Vi var også ude at se på bygning 55 i Kødbyen, som tilhører DGI - rigtig fedt lokale, men også for dyrt. Der er også et andet rigtig fedt lokale/forsamlingshus i Kødbyen som hedder e5, men der lejer man bare lokalet og står for alt selv og der er maks på 50 pers.... Men der er i hvert fald ikke noget lukke-tidspunkt. Mener ikke selv vi faldt over nogle andre steder i Kbh hvor man måtte blive ved til længere end kl 3.

Tusind tak for dit svar :loveshower:

Har kigget lidt på 5e, men det blev i første gang sorteret fra da der ikke er køkken.. Men kunne måske ringe og høre ad, hvad der kan lade sig gøre. Ocean club vil min kæreste ikke, tror også det bliver lidt for "modern-fancy" for os.

De andre du nævner tror jeg ryger over vores max pris, men vil lige se på det - tak :)

Kan se du nævnte Arbejdermuseet og deres festsal, det fik jeg vist aldrig undersøgt!

EDIT: kan se der er minimum på 50 pers., så det er ude - øv, var ellers en meget smuk sal!

Har Arbejdermuseet et maks på 50?? Det forstår jeg ikke, det ser da stort ud! Og vi var 85, så det må jeg da have overset, siden vi overvejede det!

Men 5e har maks på 50, derfor fravalgte vi det :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spillet på arbejdermuseet. Godt nok mange år siden men umiddelbart husker jeg det ikke som værende specielt egnet til bryllupsfester. Hvorfor kan jeg egentlig ikke huske. Men der er flere steder i København hvor man har kunnet fortsætte til udover kl. 3 men de fleste steder er enten bare lokaler man lejer eller feststeder hvor der så skal betales for ekstratimer. Derudover kan der være restriktioner på lydforhold, som eksempelvis at alle vinduer skal holdes lukket mv. men det er meget normalt i storbyerne.

Jeg spillede på Boncat.dk forrige lørdag og det kan klart anbefales (det er så til kl. 3)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med aldershvile slotspavillon hvis I er ok med at skulle lidt uden for Østerbro? Jeg mener de havde en kuvertpris omkring 950

Der er så smukt, det bliver desværre lidt over budget derude - hvis vi vil have den løsning, som vi sigter efter - men det er så smukt, så det er med i overvejelserne hvis vi ikke kan finde andet. Hvilket vi pt ikke kan.

Nogen med gode forslag til LOKALER bare?? :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er også MUHZ på Østerbro.. Ved ikke om du kender det. Det er et galleri, som jeg er ret sikker på man kan leje. Men tror i skal dukke op på stedet, for at få nogen i tale. Det er sådan lidt kødby/slagter-råt og med en rigtig hyggelig gårdhave.

Man kan vist også leje et lidt "lade-agtigt" lokale ved krudttønden.. Ved ikke hvordan og hvorledes, og der er vist en scene i lokalet, som måske gør det knap så velegnet.

Har du kigget på Kbh kommunes forskellige lokaler? Nogen af dem er helt ok.

Føler med jer - vi var igennem nogen lunde det samme i vores jagt på det rigtige lokale. Det blev så stressende til sidst!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også MUHZ på Østerbro.. Ved ikke om du kender det. Det er et galleri, som jeg er ret sikker på man kan leje. Men tror i skal dukke op på stedet, for at få nogen i tale. Det er sådan lidt kødby/slagter-råt og med en rigtig hyggelig gårdhave.

Man kan vist også leje et lidt "lade-agtigt" lokale ved krudttønden.. Ved ikke hvordan og hvorledes, og der er vist en scene i lokalet, som måske gør det knap så velegnet.

Har du kigget på Kbh kommunes forskellige lokaler? Nogen af dem er helt ok.

Føler med jer - vi var igennem nogen lunde det samme i vores jagt på det rigtige lokale. Det blev så stressende til sidst!

Hvor er du bare sød, at komme med forslag på forslag - tusind tak! :loveflag: Scene i lokalet er HELT perfekt, musiker-familie :wink:

Ved du hvad lokalet hedder? Vi bor lige ved Krudttønden og Fælledparken, jeg ved bare ikke hvad det er for et sted du tænker på?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores projekt bryllup gik lidt i stå, fordi det bare er SÅ svært at finde et lokale, som BARE er et lokale. Tag et kig på Nationalmuseets hjemmeside også. Der udlejes forskellige lokaler i København og omegn. Selv skal vi holde fest på Frilandsmuseet. Deres lokale på den store herregård derude faldt lige i vores smag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er også MUHZ på Østerbro.. Ved ikke om du kender det. Det er et galleri, som jeg er ret sikker på man kan leje. Men tror i skal dukke op på stedet, for at få nogen i tale. Det er sådan lidt kødby/slagter-råt og med en rigtig hyggelig gårdhave.

Man kan vist også leje et lidt "lade-agtigt" lokale ved krudttønden.. Ved ikke hvordan og hvorledes, og der er vist en scene i lokalet, som måske gør det knap så velegnet.

Har du kigget på Kbh kommunes forskellige lokaler? Nogen af dem er helt ok.

Føler med jer - vi var igennem nogen lunde det samme i vores jagt på det rigtige lokale. Det blev så stressende til sidst!

Hvor er du bare sød, at komme med forslag på forslag - tusind tak! :loveflag: Scene i lokalet er HELT perfekt, musiker-familie :wink:

Ved du hvad lokalet hedder? Vi bor lige ved Krudttønden og Fælledparken, jeg ved bare ikke hvad det er for et sted du tænker på?

Så bor vi vidst meget tæt på hinanden ;) Har prøvet at Google det, men ved simpelthen ikke lige, hvordan jeg kom ind på det... :( Skal nok lige skrive, hvis jeg støder på det! Og det var så lidt :) Tror vi er mange københavnere, der har gået med de samme frustrationer (antallet af tråde, der bliver oprettet herinde at bedømme).

Der er også KFUMs lokale i midt byen, hvor i kan nøjes med at leje underetagen måske, hvis i ikke er så mange.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt det!! :cheerleader3:

Her: http://www.krudttonden.dk/26181/Galleri

Og stødte også lige på: http://www.wegenersgaard.dk/Hvis I ikke allerede har kigget på det...

Hvor er du mega sej!

Det er HELT perfekt, jeg ringer fluks næste uge og beder til det ikke koster en formue (altså

Stalden) - det er så fint!

Tak!! 😊😊😘

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer