Rønnebær

Drinksdispenser - blade/pynt i

36 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har anskaffet mig sådan en 8 liters drinksdispenser hvor vi påtænker at have noget lækker punch i hvor der også skal være citronskiver og nogle blade (f.eks. mynte eller lign).

Vil sådan noget sætte sig fast i hanen så den stopper til? Eller er der nogle der har gjort sig nogle erfaringer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har dispensere med drinks og saft både til reception og som velkomstdrink. Min erfaring er, at når man gerne vil have pynt i dem, så gælder "less is more" IKKE! Meget mynte, mange citroner, mange blomster (spiselige, selvfølgelig), meget is. Så synes jeg i hvert fald vores plejer at se flotte ud :) Hvis der er flere forskellige slags, kan det også godt svare sig at have forskelligt pynt i dem, så ser det tydeligere ud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har dispensere med drinks og saft både til reception og som velkomstdrink. Min erfaring er, at når man gerne vil have pynt i dem, så gælder "less is more" IKKE! Meget mynte, mange citroner, mange blomster (spiselige, selvfølgelig), meget is. Så synes jeg i hvert fald vores plejer at se flotte ud :) Hvis der er flere forskellige slags, kan det også godt svare sig at have forskelligt pynt i dem, så ser det tydeligere ud :)

FEDT - det vil jeg sige til min H2B. Han går ind for enkelthed og rene linjer, så nu kan jeg fortælle ham, at jeg ikke er ene om at sige at der skal farver/ting i den dispenser!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har dispensere med drinks og saft både til reception og som velkomstdrink. Min erfaring er, at når man gerne vil have pynt i dem, så gælder "less is more" IKKE! Meget mynte, mange citroner, mange blomster (spiselige, selvfølgelig), meget is. Så synes jeg i hvert fald vores plejer at se flotte ud :) Hvis der er flere forskellige slags, kan det også godt svare sig at have forskelligt pynt i dem, så ser det tydeligere ud :)

FEDT - det vil jeg sige til min H2B. Han går ind for enkelthed og rene linjer, så nu kan jeg fortælle ham, at jeg ikke er ene om at sige at der skal farver/ting i den dispenser!!

Du er slet ikke alene! Når det gælder mad og drikke, så er det altså bare lækrest, hvis der er godt med farver på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

http://godedrinks.dk/artikler/sommerbowle-s-dan-f-r-du-succes

Jeg har set på denne hjemmeside men har ej prøvet nogle af endnu. Jeg ved dog, at vi holder mængden af alkohol meget begrænset - vores gæster skal nok få rigeligt med alkohol senere!!

Vi overvejer at have en dispenser til receptionen med alkoholfri-lemonade og en til festen hvor velkomstdrinken er i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://godedrinks.dk/artikler/sommerbowle-s-dan-f-r-du-succes

Jeg har set på denne hjemmeside men har ej prøvet nogle af endnu. Jeg ved dog, at vi holder mængden af alkohol meget begrænset - vores gæster skal nok få rigeligt med alkohol senere!!

Vi overvejer at have en dispenser til receptionen med alkoholfri-lemonade og en til festen hvor velkomstdrinken er i.

Vi skal også have det til receptionen, men uden alkohol tror jeg 😊 en med hyldeblomstsaft og en lemonade af en art tror jeg - men jeg mangler bare en opskrift på en god hjemmelavet en af slagsen 😉

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Læskende Lemonade

1 portion ca 1 liter alt efter størrelsen på citronerne (ganges bare op til passende mængde)

Saft af 8 citroner

Saft af 4 lime

2 dl sukker

5 dl iskoldt vand

Jeg lavede koncentratet på forhånd og smed det i fryseren og på dagen smed de unge damer koncentrat-klump og vand i drinksdispenseren og rørte rundt med en ske da det var smeltet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læskende Lemonade

1 portion ca 1 liter alt efter størrelsen på citronerne (ganges bare op til passende mængde)

Saft af 8 citroner

Saft af 4 lime

2 dl sukker

5 dl iskoldt vand

Jeg lavede koncentratet på forhånd og smed det i fryseren og på dagen smed de unge damer koncentrat-klump og vand i drinksdispenseren og rørte rundt med en ske da det var smeltet

Tusind tak, den må jeg prøve 😊

Måske et dumt spørgsmål, men hvordan laver du det? Blander du bare i en gryde under omrøring, eller hvordan? Og er der et blandingsforhold, eller handler det bare om at smage sig frem? 😊

Forresten hvor meget saft lavede i til receptionen Camilla, og blev det drukket? 😄

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Læskende Lemonade

1 portion ca 1 liter alt efter størrelsen på citronerne (ganges bare op til passende mængde)

Saft af 8 citroner

Saft af 4 lime

2 dl sukker

5 dl iskoldt vand

Jeg lavede koncentratet på forhånd og smed det i fryseren og på dagen smed de unge damer koncentrat-klump og vand i drinksdispenseren og rørte rundt med en ske da det var smeltet

Tusind tak, den må jeg prøve

Måske et dumt spørgsmål, men hvordan laver du det? Blander du bare i en gryde under omrøring, eller hvordan? Og er der et blandingsforhold, eller handler det bare om at smage sig frem?

Forresten hvor meget saft lavede i til receptionen Camilla, og blev det drukket?

Det skal ikke opvarmes, du presser bare citrusfrugterne og opløser sukkeret i saften og så blandes det med vandet (der skal ikke yderligere vand i end det der står i opskriften) jeg lavede som sagt koncentratet (citrussaft og sukker) smed det i fryseren og så tilsatte vi først vand på dagen, simpelthen for at undgå at stå og presse mange mange mange citroner og lime dagen før, det smagte helt som det plejer selvom det havde været frosset ned i omkring en måned eller halvanden....

Jeg lavede rigtig rigtig meget (jeg tror der står hvor meget i min planlægningstråd) og efter receptionen var der omkring 2 liter tilbage som de unge damer tog med hjem, det samme med hyldeblomstsaften til gengæld blev der næsten ikke drukket noget sodavand, det gad folk ikke når de kunne vælge det andet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer