Misser88

Leje af flødebolletårn

11 posts in this topic

Hej alle,

jeg håber, I kan hjælpe mig lidt :)

Jeg skal giftes til september, og alt er på plads - næsten alt ;)

Vi besluttede os for længe siden at servere miniflødeboller i stedet for en traditionel bryllupskage. Vi så det flotte flødebolletårn hos Summerbird og blev oplyst om muligheden for at leje dette tårn. Det ville vi naturligvis gerne.

Hvad vi ikke blev oplyst om var, at tårnet kun lejes ud, hvis man samtidig køber flødeboller hos dem. Vores bryllup skal holdes på en restauration, som tilbyder hjemmelavede flødeboller uden merepris (i stedet for bryllupskage, som ellers var en del af "pakken") - og vi har selvfølgelig takket ja til at restaurationen laver flødebollerne til os. Nu kan vi så bare ikke leje flødebolletårnet :(

Er der nogen af Jer, der ved om man kan leje sådan en opsats andetsteds? Eller er der nogen, der har en fabelagtigt idé til servering af miniflødeboller??

Mvh. Sophie Misser

0

Annonce ♥

Hej Sophie

Jeg overvejer at købe et plexiglas tårn til kyskager til vores bryllup. Synes plexiglassen giver alt opmærksomheden til det, der står på, så det kan jeg bedre li' end fx hvid plastik. Hvis vi kan lave en aftale om at du køber/lejer det af mig efterfølgende, så bestiller jeg det med det samme :)

Jeg forestiller mig et tårn på 5-7 etager, og du vil nok kunne leje det for 300/overtage for omkring 500 - alt efter hvad det lige ender med at koste mig :)

Sig til hvis du er interesseret!

Kh, Anne Kathrine

31xiJnC1amL.jpg

Edited by Akoesterby
0

Hvis restauranten gerne laver flødeboller i stedet for den traditionelle kage, har de så ikke før skaffet et tårn? Eller har nogle forbindelser?

Ellers kunne en idé være at se efter cupcake-tårne - jeg havde selv kig på disse af pap, som man kan dekorere lige som man vil: http://www.cupcaketree.com/products/rnd-org-cupcaketree.php

Måske det var noget?

0

Annonce ♥

Jeg har købt det på Amazon. Jeg har modtaget det i dag, og det er superlækkert! Jeg er virkelig fuld af begejstring

Link til stativet er her: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00AZXDSFG?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

Læg mærke til at det koster cirka det dobbelte i porto.

Edited by Akoesterby
0

Annonce ♥

Jeg har givet 20 pund i porto - så det er en del, men totalt er det absolut det billigste, jeg har kunnet finde. Jeg ville gerne have at det blev sendt internt i Europa, så der ikke kom told og gebyr på - og det lykkedes :)

0

Hej Sophie

Jeg overvejer at købe et plexiglas tårn til kyskager til vores bryllup. Synes plexiglassen giver alt opmærksomheden til det, der står på, så det kan jeg bedre li' end fx hvid plastik. Hvis vi kan lave en aftale om at du køber/lejer det af mig efterfølgende, så bestiller jeg det med det samme :)

Jeg forestiller mig et tårn på 5-7 etager, og du vil nok kunne leje det for 300/overtage for omkring 500 - alt efter hvad det lige ender med at koste mig :)

Sig til hvis du er interesseret!

Kh, Anne Kathrine

31xiJnC1amL.jpg

Hej Akoesterby,

Har du fortsat et flødebolletårn som du gerne vil sælge?

Mvh Gitte

0