niri11ac

Hjælp til eksamensopgave

12 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes lige om lidt – og er så heldig, at jeg samtidig arbejder på en eksamensopgave på mit HD-studie om vielsesringe.

Jeg har lavet en markedsundersøgelse, som jeg håber, det er tilladt at bede om hjælp til her, ellers sig endelig til. Deltagelse er helt anonym, og det tager kun ca. 2 minutter at deltage.

Hvis du har lyst til at svare, ligger spørgsmålene her:

https://da.surveymonkey.com/s/vielsesringe

På forhånd tak – og tillykke til alle kommende brude :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har det på præcist samme måde de damer!
Vi har så valgt at ligge brylluppet efter jeg har afsluttet studiet helt, men han friede da til mig i sommeren mellem 1. delen og 2. delen!

Jeg troede dog jeg var helt alene herinde!

Det burde ændre navn til "bryllupsstudiet" for jeg har flere i min klasse der også er blevet gift, eller friet til undervejs :a1221:

Redigeret af RiivaB
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiii piger, jeg troede også, at jeg var ene og alene! Hold nu fest hvor har det været hårdt. Jeg har lige afleveret speciale på 2. Del, så forhåbentlig får jeg lov at nyde den store dag, uden at skulle tænke på studie:D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er skriftlig eksamen i samfundsøkonomi d. 26. maj, men en af de første tre dage i juni, skal jeg så forsvare en opgave, jeg afleverede i erhvervsøkonomi i mandags. Og så er der bryllup :)

7 Døgns casen korrekt? :) Men du har det da sørme også liggende lige oveni hinanden! :goodluck

Jeg har eksamen på tirsdag i Strategisk Markedsledelse, innovation og produktudvikling (Marketing Management) i 6 timer!!!

Og så 2. juni i International Kommunikation og Branding, dog kun i 4 timer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eiii piger, jeg troede også, at jeg var ene og alene! Hold nu fest hvor har det været hårdt. Jeg har lige afleveret speciale på 2. Del, så forhåbentlig får jeg lov at nyde den store dag, uden at skulle tænke på studie:D

Hvor længe har du så haft til planlægningen af brylluppet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Manden friede i maj 2013, men grundet studiet ville jeg egentlig gerne vente med brylluppet til 2016, så jeg ville have et år til planlægningen, uden at skulle tænke på studie. Min svigermor havde desværre kræft, så vi besluttede at det skulle være i 2015 (i håbet om at hun ville overleve), så tror jeg havde de store ting som location, musik og fotograf på plads et års tid inden. Det er så først nu, at jeg er begyndt at tænke på alt det andet. Så der er nok meget jeg har glemt;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer