Sign in to follow this  
Followers 0
Sheshe

Ny herinde

12 posts in this topic

Hejsa.

Jeg har læst med herinde i nogle dage, da jeg håber og tror, at vi snart har et bryllup på vej. Der er dog ikke friet endnu, men vi har nu alligevel snakket lidt om hvordan det skal foregå.

Og faktisk hører vi nok ikke til herinde, da det i første omgang nok bliver et hemmeligt bryllup. Men jeg bliver alligevel helt varm ved tanken om, at vi skal være hinandens - også selvom det i første omgang bliver uden fest og fejring.

Dog er der jo nogle ting, vi under alle omstændigheder skal have fastlagt. Ringe, tøj, rejse osv. Og så kan man jo godt i hemmelighed gå at planlægge den store fest, som forhåbentlig kommer om nogle år :D

Vi er S 29 år og mig D på 37 år. Vi har været sammen i 2 år.

0

Annonce ♥

Jeg kigger på ringe. Vi er begge kvinder så jeg kan jo ikke købe de der almindelige forlovelsesringe-sæt, da der jo kun er en damering i dem. Og jeg tror ikke helt vi bliver enige om, hvem der i givet fald skal være manden...

0

Tillykke med det måske snart kommende bryllup.. ;) Selvom det skal være hemmeligt, passer I da stadig ind herinde, for I glæder Jer jo garanteret vanvittigt meget alligevel og har så bare nogle andre ting der skal planlægges, ikke sandt..

Håber I finder nogle smukke ringe.

0

Det endte med, at jeg slet ikke behøver finde ringe, for hun friede til mig i fredags :) Og hun har købt de fineste ringe <3

1

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :-)

0

Velkommen herinde og stort tillykke med at hun friede i fredags :loveshower:

Selvfølgelig hører i til herinde, selvom jeres bryllup skal være hemmeligt. :cheerleader3: Skal det være en overraskelse for gæsterne eller er det bare helt hemmeligt så det kun er jer to og nogle vidner eller hvordan?

Må vi ikke se ringene?

Det første i skal gøre er jo selvfølgelig at finde datoen..... :a1221:

0

Selvfølgelig må I se ringene.

post-79334-0-01271000-1431933750_thumb.j

0

ÅÅrrrhhhh de er fine :loveshower:

0

Annonce ♥

Det er ikke så tydeligt, men det er oxideret sølv med sten i hver anden "dut".

Hun overraskede mig totalt med stort hjerte af stearinlys med blomsterblade indeni og en stor buket blomster og så denne ring.

Men altså det er jo så nyt, at vi ikke har fået planlagt noget. Men jeg tror det bliver noget med, at vi i første omgang gør det på rådhus, med vores børn og evt vidner. Og så bliver det nok først i 2017, at vi reelt holder bryllup, og først der, får folk at vide, at vi allerede er gift.

Jeg tror dog hun har lyst til at dele det med alle allerede nu, hvor jeg bare er mere privat, og har lyst til at det i første omgang bare er hende og mig...

0

Hun sendte dette billede til mig

post-79334-0-52614200-1431934151_thumb.j

0

Tillykke igen! Flotte ringe og hvor ser det bare romantisk ud! Jubiii! :-)

0

Åårrhhh hvor er det romantisk... Så fint...

PÅ en måde kan jeg godt forstå hende at hun bare gerne vil sige det til alle. Sådan havde jeg det også.. men gjorde det ikke før Hubby var helt klar til det. Men det er fandenme svært at holde tand for tunge...

Du burde oprette en beretning så vi kan følge lidt med i hvad der sker... uanset hvad i planlægger, så elsker de fleste af os at læse om hinanden.. det giver god inspiration og herinde kan man drømme ALT det man vil...

0

Annonce ♥