Sasine

Morgengave

17 indlæg i dette emne

Halløj :)

indtil nu har jeg kunnet finde masser af inspiration i andres indlæg og dertil hørende svar, men nu må jeg oprette min første tråd; jeg er SÅ meget på røveren mht morgengaven til min kommende mand :(

Vi skal giftes d 6/6, og min mand er håndværker med stort H. Han er ikke til smykker, vi har et skønt billede af mig og vores drenge hængende, han har ALT i værktøj og dimserier og jeg ved da virkelig ikke hvad jeg skal finde på.

Det eneste jeg roder lidt med, er et stykke lækkert værktøj med vores bryllupsdato indgraveret på (han skal nemlig ikke have en vielsesring, og så har han da NOGET med vores dato :D ) MEN; hvad er et lækkert stykke værktøj?? Det ved jeg da virkelig ikke noget om haha :)

Har i gode ideer til en morgengave til sådan en rigtig håndværker mand?

De bedste hilsner,

Katrine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er murer og han gik længe og snakkede om en mahogni loddestok på to meter, som han syntes var simpelthen så flot. Det er lidt en til pynt-agtig ting, men han har også brugt den lidt. De solgte ud af den i det lokale byggemarked, og så så han sit snit til at købe den. Mener, han gav 799 kr. eller også var det før-prisen.. Men rigtig fint stykke værktøj med fine messingdetaljer. Måske det var noget? Du kunne jo få sat et skilt på med en dato indgraveret.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh er totalt i samme båd!! Jeg har så bare en kæreste med ti tommelfingre 😅 men er helt blank! Han skal heller ikke have ring, er ikke til smykker osv :(

Hop da ned i det lokale byggemarked og spørg efter DIMSEN man ikk kan undvære som mand :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan aldrig få for mange skruetrækkere, svensknøgler og himster gimser! Og bare ideen om at han har en svensk nøgle med jeres dato indgraveret synes jeg faktisk er ret cool! Mon ikke også det så vil blive hans nye ynglings værktøj ;) ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har egentlig aftalt at spare morgengaven væk, men jeg har købt et sæt manchetknapper, hvor der står "groom", som han får - og så fik jeg best man til at sørge for, han ikke kom i tanker om manchetknapper, da de var ude at købe tøj. Det er lidt kitch, men jeg ved, min mand vil synes, det er sjovt - og så er det en mulighed for at skrive et sødt brev til ham, som han læser om morgenen :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ville også foreslå en god oplevelsesting.... Faldskærm, køretur i en eller anden bil, eller måske en billet til en sportsbegivenhed som han elsker. Ellers er der også den personlige pung hvor du kan få graveret navn og dato i. Eller et af de der populære "gør det selv-" sæt indenfor gammeldaws barbering. Eller det personlige stykke værktøj.. jeg mener.. hvilken mænd vil nogensinde mene at de har ALT værktøj? Ligesom vi kvinder tit kan finde grunde til nye sko, tøj, tasker osv........ Eller hvis han er en mand der kan lide at gå på jagt, så er det jo tit koldt at man skal jo have en lille en at varme sig på, så en lille personlig lommelærke er da også et hit. Eller en tshirt med teksten "my mr right" foran og bagpå "from mrs always right" (Den synes jeg personligt er mega humor, men desværre er min Hubby en stor mand, så han er ikke lige at købe tshirts til da de skal være speciallavet pga bredde og højde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, det var også nogle gode ideer. Jeg har dog købt en helt almindelig svensknøgle magen til den han ALTID har på sig, og den får jeg så graveret mit navn og vores bryllupsdag på - han skal ikke ha vielsesring, så på denne måde, har han også altid noget på sig med vores dato på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har han en hobby eller lignende som du kunne udnytte? Elsker han tegneserier så du kunne finde er særnummer, der fx kun er udgivet i begrænset oplag eller noget i den stil som han ville synes var helt specielt at have?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer