lottejan

Dagen inden brylluppet

6 posts in this topic

Dagen inden brylluppet kommer der en del der skal lave ærtesport og hjælpe med borddækning, så man har gerne noget til dem, jeg har tænkt lidt på enten mini pizza og andet småt eller bage en kage og servere kaffe.

Hvad ville i servere?

0

Annonce ♥

Hvis vejret er godt (kan se det er et sommerbryllup) kan i jo også tænde op i grillen - en pølse eller en burger er nemt og hurtigt :biggrin: og en grill kan jo holde sig varm i et godt stykke tid, så hvis alle ikke skal have mad på samme tid er det helt perfekt - så kan folk bare lige smide en pølse eller burger på grillen når de er sultne :)

0

Det har jeg ikke skænket en tanke.. Hhmmm... ved da slet ikke om der er nogen der laver æresport hos os, bum bum. Det lyder da fint med minipizza, synes jeg. Forslaget med grillen er også god, om end lidt mere omstændigt. I mit hoved er det med æresport noget der sker i "al hemmelighed" - men måske er det blot fordi det er mange år siden jeg sidst har været med til sådan noget.. ;)

0

Det gør det i princippet også men vi holder festen i vores have så vi kommer til at rende rundt i haven i mens de andre ordner æresport så vi ser den først når de er færdig, og derfor tænkte jeg det ville være godt at have noget til den lille sult når man er færdig.

0

Annonce ♥

Her kommer der nogen og laver æresport aftenen før. Og hos os er det tradition, at de får aftensmad. Menuen vil jeg dog overlade til H2B :)

0

Det bliver nok mig der skal sørger for menuen.

0