Nordstjerne

M&N, for vildt at vi skal giftes! <3 OPGØR!

136 indlæg i dette emne

Kære alle,

Har læst med et stykke tid på sidelinien (har været forlovet siden oktober 2012 så læs: LÆNGE), og nu tror jeg at jeg "tør" kaste mig ud i en planlægningstråd!

Vi skal giftes til næste år, men har ikke valgt den endelige dato endnu - det bliver et sted mellem Maj og September :lol:

Så her er vi altså lige nu. Vi har ikke en dato, eller et sted - men jeg har en kjole og en masse ideer som nok aldrig bliver til noget. Typisk :lol:

Skal nok lægge lidt billeder op af det hele, vil lige bruge lidt tid på at skrive en to-do liste (som vist er rimelig lang....)

TO-DO liste:

Finde dato (giver sig selv, ellers intet bryllup :wink: )

Bestille kirken

Finde et feststed inden for budget og ønsker (gerne samme dato som kirken :lol: )

Lave gæsteliste - er stort set på plads?!

Sende invitationer ud - tænker omkring nytår? Medmindre vi skal have save the date kort, så lidt senere?

Hertil kommer outfits, blomster, fotograf, musik, transport, deko og....?

OM OS: http://www.bryllupsklar.dk/forum/90158/m-n-for-vildt-at-vi-skal-giftes-3.html/?p=1507469

RINGEN: http://www.bryllupsklar.dk/forum/90158/m-n-for-vildt-at-vi-skal-giftes-3.html/?p=1507470

KJOLEN: http://www.bryllupsklar.dk/forum/90158/m-n-for-vildt-at-vi-skal-giftes-3.html/?p=1507363

SKO-INSPIRATION: http://www.bryllupsklar.dk/forum/90158/m-n-for-vildt-at-vi-skal-giftes-3.html/?p=1507394

BUKET-INSPIRATION: http://www.bryllupsklar.dk/forum/90158/m-n-for-vildt-at-vi-skal-giftes-3.html/?p=1507401

HÅR-INSPIRATION: http://www.bryllupsklar.dk/forum/90158/m-n-for-vildt-at-vi-skal-giftes-3.html/?p=1507413

MÅ-GERNE-BLIVE-MIN-VIELSESRING: http://www.bryllupsklar.dk/forum/90158/m-n-for-vildt-at-vi-skal-giftes-3.html/?p=1507449

KIRKEN: http://www.bryllupsklar.dk/forum/90158/m-n-for-vildt-at-vi-skal-giftes-3.html/?p=1507480


Redigeret af Nordstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :cheerleader3: Dejlig historie om jer med at falde pladask og en ring midt i frikadellerne. Glæder mig til at følge med her inde hos dig.. Skal vi ikke se din kjole? :tunge:

Jo, det kan du tro i må - men jeg har kun modelbilleder af den. Og skal lige se om jeg kan finde ud af at lægge dem ind :blink::biggrin:

Og tusind tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EDIT: det virkede, hvor fedt - så er der billede spam de næste 365+ dage :griner:-

Her er min kjole (fra Alfred Angelo), vintage blonder - 2 forskellige - med en fed silke underkjole inderst og perler/krystaller ved ærmer og udskæringer:

EDIT: Sælges, se salgstråden herinde :)

Redigeret af Nordstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er smuk, hold da helt op!! og haha - ser så meget frem til billedspam - bring it on!! :biggrin:

Yeah, we love it! Intet bryllupsklar uden billeder, tænker altid når jeg læser en tråd uden kjole-billeder: ej, come on - show us the good stuff! Det er jo det alle alligevel venter på ikke, haha :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er smuk, hold da helt op!! og haha - ser så meget frem til billedspam - bring it on!! :biggrin:

Yeah, we love it! Intet bryllupsklar uden billeder, tænker altid når jeg læser en tråd uden kjole-billeder: ej, come on - show us the good stuff! Det er jo det alle alligevel venter på ikke, haha :lol:

Haha JO totalt! Vi er så meget på samme side der :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er smuk, hold da helt op!! og haha - ser så meget frem til billedspam - bring it on!! :biggrin:

Yeah, we love it! Intet bryllupsklar uden billeder, tænker altid når jeg læser en tråd uden kjole-billeder: ej, come on - show us the good stuff! Det er jo det alle alligevel venter på ikke, haha :lol:

Haha JO totalt! Vi er så meget på samme side der :lol:

Nogen gange tænker jeg lidt "jaja, blah blah - HVOR er kjolen?!".. Nå, men fik lige set i din planlægningstråd, må sige at din kjole er fuldstændig vidunderlig. Skulle du ikke lige hoppe i den? :happy:

Redigeret af Nordstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er smuk, hold da helt op!! og haha - ser så meget frem til billedspam - bring it on!! :biggrin:

Yeah, we love it! Intet bryllupsklar uden billeder, tænker altid når jeg læser en tråd uden kjole-billeder: ej, come on - show us the good stuff! Det er jo det alle alligevel venter på ikke, haha :lol:

Haha JO totalt! Vi er så meget på samme side der :lol:

Nogen gange tænker jeg lidt "jaja, bla bla - HVOR er kjolen?!".. Nå, men fik lige set i din planlægningstråd, må sige at din kjole er fuldstændig vidunderlig. Skulle du ikke lige hoppe i den? :happy:

ha ha ja så var jeg heldig at jeg liiige akkurat har flashet kjole! Jeg skal SÅ meget hoppe i den - men jeg har ikke modtaget den endnu!! Den er på vej over havet til mig med ekspress-levering :loveflag: Og mange tak - håber den er ligeså fin i virkeligheden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er smuk, hold da helt op!! og haha - ser så meget frem til billedspam - bring it on!! :biggrin:

Yeah, we love it! Intet bryllupsklar uden billeder, tænker altid når jeg læser en tråd uden kjole-billeder: ej, come on - show us the good stuff! Det er jo det alle alligevel venter på ikke, haha :lol:

Haha JO totalt! Vi er så meget på samme side der :lol:

Nogen gange tænker jeg lidt "jaja, bla bla - HVOR er kjolen?!".. Nå, men fik lige set i din planlægningstråd, må sige at din kjole er fuldstændig vidunderlig. Skulle du ikke lige hoppe i den? :happy:

ha ha ja så var jeg heldig at jeg liiige akkurat har flashet kjole! Jeg skal SÅ meget hoppe i den - men jeg har ikke modtaget den endnu!! Den er på vej over havet til mig med ekspress-levering :loveflag: Og mange tak - håber den er ligeså fin i virkeligheden.

Dvs du har ikke prøvet den endnu? Wauw, det glæder jeg mig til at følge med i - spændende spændende!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er smuk, hold da helt op!! og haha - ser så meget frem til billedspam - bring it on!! :biggrin:

Yeah, we love it! Intet bryllupsklar uden billeder, tænker altid når jeg læser en tråd uden kjole-billeder: ej, come on - show us the good stuff! Det er jo det alle alligevel venter på ikke, haha :lol:

Haha JO totalt! Vi er så meget på samme side der :lol:

Nogen gange tænker jeg lidt "jaja, bla bla - HVOR er kjolen?!".. Nå, men fik lige set i din planlægningstråd, må sige at din kjole er fuldstændig vidunderlig. Skulle du ikke lige hoppe i den? :happy:

ha ha ja så var jeg heldig at jeg liiige akkurat har flashet kjole! Jeg skal SÅ meget hoppe i den - men jeg har ikke modtaget den endnu!! Den er på vej over havet til mig med ekspress-levering :loveflag: Og mange tak - håber den er ligeså fin i virkeligheden.

Dvs du har ikke prøvet den endnu? Wauw, det glæder jeg mig til at følge med i - spændende spændende!

Niks! Det er virkeligt et sats.. Men den var på halvpris og kun tilbage i min størrelse, så jeg tog det som et tegn. Men det er jo ikke værre end at jeg bare sender den tilbage, hvis den ikke passer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så glæder jeg mig til du får skrevet hele den laaaange historie om din kjole! Det er da ret godt gået at have den helt klar, men ingen dato, lokale eller lignende. :BKSTREET: for at have prioriteterne i orden! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er smuk, hold da helt op!! og haha - ser så meget frem til billedspam - bring it on!! :biggrin:

Yeah, we love it! Intet bryllupsklar uden billeder, tænker altid når jeg læser en tråd uden kjole-billeder: ej, come on - show us the good stuff! Det er jo det alle alligevel venter på ikke, haha :lol:

Haha JO totalt! Vi er så meget på samme side der :lol:

Nogen gange tænker jeg lidt "jaja, bla bla - HVOR er kjolen?!".. Nå, men fik lige set i din planlægningstråd, må sige at din kjole er fuldstændig vidunderlig. Skulle du ikke lige hoppe i den? :happy:

ha ha ja så var jeg heldig at jeg liiige akkurat har flashet kjole! Jeg skal SÅ meget hoppe i den - men jeg har ikke modtaget den endnu!! Den er på vej over havet til mig med ekspress-levering :loveflag: Og mange tak - håber den er ligeså fin i virkeligheden.

Dvs du har ikke prøvet den endnu? Wauw, det glæder jeg mig til at følge med i - spændende spændende!

Niks! Det er virkeligt et sats.. Men den var på halvpris og kun tilbage i min størrelse, så jeg tog det som et tegn. Men det er jo ikke værre end at jeg bare sender den tilbage, hvis den ikke passer.

Og så glæder jeg mig til du får skrevet hele den laaaange historie om din kjole! Det er da ret godt gået at have den helt klar, men ingen dato, lokale eller lignende. :BKSTREET: for at have prioriteterne i orden! :biggrin:

Jeg glæder mig til at se bilederne! Den er sikkert perfekt!

Og tak for credit, føler det er den helt rigtige rækkefølge :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til. ;)

Superflot kjole du har købt dig, den glæder jeg mig også til at se at du hopper i, når den lander i Kbh. ;)

Skoene er også ret flotte, så spændende at læse, om det er dem du ender ud med... Og forøvrigt tillykke med det kommende bryllup - glæder mig til at følge dig hvis ikke hele vejen, så i hvert fald noget af den ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt buket inspiration:

Hælder til en mindre buket, med stilkene pakket ind i blonde og med en medallion med et billede af min far, som desværre døde i 2010 - men han skal være med på min bryllupsdag!

29uzwom.jpg

s5vd6a.jpg

2j5bmo.jpg

vfkr4o.jpg

2zzp7a0.jpg

Redigeret af Nordstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa og velkommen til. ;)

Superflot kjole du har købt dig, den glæder jeg mig også til at se at du hopper i, når den lander i Kbh. ;)

Skoene er også ret flotte, så spændende at læse, om det er dem du ender ud med... Og forøvrigt tillykke med det kommende bryllup - glæder mig til at følge dig hvis ikke hele vejen, så i hvert fald noget af den ;)

Tusind tak! Min kjole er nu landet, den hænger i mit skab og vil meget gerne ud :lol:

Men det er vist OngoBongo du tænker på, hun venter i spænding på sin kjole med express! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har prøvet dette par fra Fiarucci Bridal i dag, da jeg hentede min kjole - SÅ behagelige trods højden, og til en pris der var lidt ( MEGET) mere medgørlig end de Choos jeg drømmer om:

16iz6ma.jpg

Men jeg ved ikke om de bliver lidt for kedelige, den lukkede snude var rigtig god til kjolen - men tror ikke de er romantiske nok..?

Fra samme designer, og lidt mere vintage-agtige:

2qnmelh.jpg

lzjbn.jpg

Redigeret af Nordstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer