Brineh

S & L Bryllup - 21.05.2016 - Så er beretningen begyndt

468 posts in this topic

Annonce ♥

:loveshower: elsker ideen med goodiebag / hangover kit og er glad for vi har valgt dem :cheerleader3::cheerleader3: er sikker på det nok skal bliv et hit

Ja det er en super sød idé :)

Håber da gæsterne bliver lidt glade for en lille overraskelse :cheerleader3:

De er også hyggelige de små pringels :)

Hvordan ser jeres personlige chokoladeskabeloner ud?

Ja de er super fine :)

Jeg har lige lavet en indlæg med mine chokolader som jeg fik lavet igår, den er over denne her kommentar :cheerleader3:

Det er jeg ret sikker på at de vil blive overrasket over :wink: og hvor er dine chokolader blevet fine :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hvor er jeres personlige chokolader flotte! Får helt selv lyst til at prøve, hvis det ikke er så svært :) Hvordan satte du det op?

Det er slet ikke spor svært, jeg har en skabelon til 6 chokolader, hvor jeg satte vores monogram på.

Så printede jeg det ud på alm. hvid A4 papir, du kan også sagtens bruge andre farver papir og så klippede jeg dem ud, fjernede "coveret" på chokoladerne, dog undtagen "sølvpapiret" og så satte jeg dem rundt om og limede på bagsiden og vupti, så var de færdige :)

Jeg har en skabelon, du godt må få, så bare send mig en pb med din mail, så kan jeg sende det til dig - det er bare et word dokument :)

Hvor er dine chokolader blevet fine. Overvejer det ogsaa meget. Hvilket program har du lavet i og maalte du bare det papir du tog af?

Jeg har en skabelon, du godt må få, så bare send mig en pb med din mail, så kan jeg sende det til dig - det er bare et word dokument :)

0

:loveshower: elsker ideen med goodiebag / hangover kit og er glad for vi har valgt dem :cheerleader3::cheerleader3: er sikker på det nok skal bliv et hit

Ja det er en super sød idé :)

Håber da gæsterne bliver lidt glade for en lille overraskelse :cheerleader3:

De er også hyggelige de små pringels :)

Hvordan ser jeres personlige chokoladeskabeloner ud?

Ja de er super fine :)

Jeg har lige lavet en indlæg med mine chokolader som jeg fik lavet igår, den er over denne her kommentar :cheerleader3:

Det er jeg ret sikker på at de vil blive overrasket over :wink: og hvor er dine chokolader blevet fine :cheerleader3:

Tusind tak :biggrin:

0

De chokolader er blevet rigtig fine :loveshower:

Det sølvpapir der er under etiketterne, er det det der var i chokoladerne i forvejen?

Tusind tak, ja sølvpapiret er dem som er rundt om chokoladerne i forvejen, det er super nemt at lave et nyt "cover" til dem. :)

Edited by Brineh
0

Annonce ♥

Hvor er jeres personlige chokolader flotte! Får helt selv lyst til at prøve, hvis det ikke er så svært :) Hvordan satte du det op?

Det er slet ikke spor svært, jeg har en skabelon til 6 chokolader, hvor jeg satte vores monogram på.

Så printede jeg det ud på alm. hvid A4 papir, du kan også sagtens bruge andre farver papir og så klippede jeg dem ud, fjernede "coveret" på chokoladerne, dog undtagen "sølvpapiret" og så satte jeg dem rundt om og limede på bagsiden og vupti, så var de færdige :)

Hvor er dine chokolader blevet fine. Overvejer det ogsaa meget. Hvilket program har du lavet i og maalte du bare det papir du tog af?

Vil jeg gerne have. Mange tak. Sender dig lige en besked.

0

Annonce ♥

Personlige chokolade

________________ :heart: _______________

Jeg havde brug for et lille pusterum i mit speciale fag som jeg er igang med igår.

Så en lille hygge tjans sammen med min H2B :)

Tænk at det var så nemt, det eneste man skal bruge er alm. papir, limstift og de små chokolader!

(undskyld for det kæmpe billede)

attachicon.gifpersonlige chokolader.jpg

Super fedt! Vi er ude i noget lignende, men jeg håber til gengæld at finde det hele i Tyskland og helst til foræringspriser ;) Hvad endte du med at give for chips og chokolade?

0

2 måneder :loveshower: Milepæl

Det er jo helt vildt at tænke på at der kun er 2 måneder tilbage til den store dag :c166:

Føler vi er rigtig godt med, men nu må vi se :biggrin:

Jeg er stadig lidt i tvivl om at jeg skal købe nogle flade sko at have på, istedet for de kilehæle jeg har købt.

- er ikke vant til at gå i højhælet i så mange timer af gangen :blush:

0

Det er jo helt vildt at tænke på at der kun er 2 måneder tilbage til den store dag :c166:

Jeg er stadig lidt i tvivl om at jeg skal købe nogle flade sko at have på, istedet for de kilehæle jeg har købt.

tillykke med milepælen søde :loveshower: synes også bare tiden flyver af sted :heart: jeg ville nok købe et par flade, når du nu ikke er vant til at at ha højhælet på i mange timer, jeg står i samme situation og har valgt at købe et par flade

0

tillykke med milepælen søde :loveshower: synes også bare tiden flyver af sted :heart: jeg ville nok købe et par flade, når du nu ikke er vant til at at ha højhælet på i mange timer, jeg står i samme situation og har valgt at købe et par flade

Tror også jeg ender ud i et par flade, har set på et par i skoringen til 200 kr, de er bare ikke på lager på deres hjemmeside, så skal ind i deres butik, for at købe dem, måske jeg kunne lokke manden med derhen i dag :biggrin:

Edited by Brineh
0

Annonce ♥

Tror også jeg ender ud i et par flade, har set på et par i skoringen til 200 kr, de er bare ikke på lager på deres hjemmeside, så skal ind i deres butik, for at købe dem, måske jeg kunne lokke manden med derhen i dag :biggrin:

det kunne være dejligt :wink:

0

Bryllups sko

Så blev de sidste og endelige sko til brylluppet købt.

Har faktisk købt 4 par sko.

Så faldt jeg over disse flade sko, som i forbindelsen med konfirmanterne,

er kommet frem i butikkerne og så til en sølle pris af 200 kr.

Så var lige i skoringen idag for at købe dem :cheerleader3:

post-43752-0-99268600-1458661271_thumb.j

Først havde jeg købt nogle røde fra udlandet, efter meget overvejelse var det ikke lige mig.

Så købte jeg nogle mørke røde kilehæle til forholds billige penge i Deichmann,

samtidig købte jeg et par ballarina i sammen farve.

Men efter jeg så man kunne få de hvide flade, blev kilehælene altså skiftet ud,

til noget mere behagelig fodtøj for både mine fødder og mig :lol:

post-43752-0-86650100-1458661416_thumb.j

0

Tillykke med milepælen - for søren, der er ikke lang tid til nu!!!

Jeg kan kun anbefale en blød sål, hvis du har plads il det i skoen.

Jeg købte selv et par sko i USA for et år siden, som var liiiige til den store side. Men de havde kun den størrelse, så jeg fik en blød sål i.

Hold fast, den var altså lækker at gå på sammenlignet med så meget andet. Overvej det :wink:

0

Annonce ♥

DIY - Vandflaske mærkater

Jeg fik tiden til at gå med at sidde og lege med vand mærkater igår eftermiddags.

Jeg lavede det om 3 gange og endte med dette resultat :)

attachicon.gifflaskemærker-03.jpg

Synes de blev rigtig fine og glæder mig til at få købt rigtig papir til flasker og så selvfølgelig købt de små vand i Tyskland,

når vi har fundet en dag vi skal afsted. Her indenfor de næste par måneder :)

Elsker at lave sådan nogle små detaljer,

så glæder mig lidt til at vise en blærerække når de alle sammen er blevet lavet færdige :cheerleader3:

Hvordan har du lavet dem ? :)

0

Tillykke med milepælen - for søren, der er ikke lang tid til nu!!!

Jeg kan kun anbefale en blød sål, hvis du har plads il det i skoen.

Jeg købte selv et par sko i USA for et år siden, som var liiiige til den store side. Men de havde kun den størrelse, så jeg fik en blød sål i.

Hold fast, den var altså lækker at gå på sammenlignet med så meget andet. Overvej det :wink:

Det vil jeg prøve at overveje, hvis jeg kan finde en blød sål til forholds billige penge :)

Synes nemlig jeg har fået brugt alt for mange penge på sko, som jeg faktisk slet ikke skal bruge :oops:

Tillykke med milepælen :loveshower:

Jeg synes, at det flade sko er rigtig søde <3 Dem tror jeg du bliver glad for :)

Tusind tak :)

Det tror jeg bestemt også jeg gør, og så kan de jo altid bruges bagefter :tunge:

0

DIY - Vandflaske mærkater

Jeg fik tiden til at gå med at sidde og lege med vand mærkater igår eftermiddags.

Jeg lavede det om 3 gange og endte med dette resultat :)

attachicon.gifflaskemærker-03.jpg

Synes de blev rigtig fine og glæder mig til at få købt rigtig papir til flasker og så selvfølgelig købt de små vand i Tyskland,

når vi har fundet en dag vi skal afsted. Her indenfor de næste par måneder :)

Elsker at lave sådan nogle små detaljer,

så glæder mig lidt til at vise en blærerække når de alle sammen er blevet lavet færdige :cheerleader3:

Hvordan har du lavet dem ? :)

Jeg har købt nogle A4 labels, som man kan printe på - http://www.grafical....aesk-24ark.aspx

Jeg har selv lavet dem i word, så der er til 4 mærkater pr. papir :)

Så du kan sagtens selv printe dem på en helt alm. printer, hvis du har noget papir som kan klister.

0

DIY - Menukort

Tror det her er en af de sidste DIY, jeg (vi) skal lave..

Så det er jo bare skønt - der er jo heller ikke så lang tid tilbage :huh:

Jeg har lavet dem i word, til den størrelse jeg synes var passende så de ikke fylder så meget på bordet.

De skal ikke ligge ved hver tallerken, men sådan lidt spredt, så folk kan se hvad der bliver serveret :)

Så har jeg printet på hvidt karton og brugt den røde snor som jeg havde tilbage fra vores bordkort :biggrin:

Så lavede jeg nogle klistermærker på det papir som jeg har brugt til vandflaskerne.

Det var super nemt og havde jo alle materialerne fra andre projekter liggende, så de kostede ikke noget at lave.

(med mindre, man tænker blæk til printer med)

post-43752-0-73448400-1458898990_thumb.j

Beklager den lidt mørke belysning, men vejret i dag er trist og gråt udenfor!

0