TulleNF

10/10-15 Peach, mint og guld Bryllup (SNEAKPEAK)

226 indlæg i dette emne

Hold op det kommer tæt på! :) Vi er lige kommet retur fra bryllupsrejse og jeg er i fuld gang med at læse op på en masse tråde jeg jo følger med i! Synes video-idéen er SÅ god og jeg håber det bliver et kæmpe hit!

Nyd den sidste tid og selve dagen - jeg vil IKKE være den der siger "fordi det går så stærkt" fordi det er simpelthen bare en kliché man hører fra ALLE (men gør det nu lige alligevel, for det er sku rigtigt! :lol: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

POLTERABEND

Så blev det min dag, d. 26/9. Selvom det ikke kunne være så mange andre datoer, da vi jo skal giftes d. 10/10 og jeg arbejder ellers hver anden weekend, så havde de på en eller anden måde fået mig overbevist om, at det ikke var den dag. De havde sendt snaps, hvor de lavede andre ting, de havde ikke lavet nogle aftaler med mig, min mor var indblandet og spillede vildt godt skuespil - hun skrev sågår på dagen om jeg ikke tog morgenmad med, og det tænkte jeg bestemt ikke hun ville, hvis nu jeg skulle på polter. Nå men kæresten og jeg sover længe, han skal ud og træne og vil lige gå med hunden inden, kl. er ca. 9 og jeg vil så hoppe ud og tisse. Og da jeg så kommer ud, uden kontaktlinser, nærmest i barrøv og med MORGENHÅR, så står der 15 tøser pyntet med pink tyl lige udenfor og råber SURPRISE!!!! Jeg fik åbenbart skreget, råbt "jeg tisser i bukserne" og hopper ind på badeværelset igen, hehe. Jeg blev SÅ overrasket og det var helt perfekt.

Da jeg får samlet mig og sagt hej til alle de skønne piger, tager 3 af mine veninder mig ind i soveværelset og så skal jeg ellers klædes ud. Blev rigtig flot med rigeligt med glimmer i ansigt - og overalt.

Derefter havde de lavet navneskilte til alle som jeg skulle dele ud. Det var selvfølgelig ikke deres rigtige navne, så jeg skulle dele øgenavnene ud, og forklare, hvorfor jeg gav dem de navne, det var navne som: sassy pants, great kisser, bad example, wild child. Det var et rigtig fint indslag, og en god ide lige til at få præsenteret alle.

Så spiste vi morgenmad, hvilket var vildt hyggeligt. De havde købt mine ynglingsromkugler , yay :). Det var dejligt lige at få lidt ro på igen, hehe.

Men roen varede kort, jeg blev sat på en stol midt i stuen og fik bind for øjnene imens der blev spillet "you can leave your hat on" og de spillede op til at der kom n stripper. Jeg blev kildet på ben og på nakke og var lidt nervøs, hehe. Da jeg får bindet af, er det så bare en oppustelig mandedukke og jeg er færdig af grin.

Efter det havde min veninde lavet en quiz lige i min ånd - med en masse temaer fra mine ynglingsserier, film, musik stykker, reklamer o.lign. hun spillede et lille lydklip og så var vi delt op i hold og skulle gætte. Folk gik vildt op i det og det var en god måde at folk kom hinanden ved. Hun havde lagt et kæmpe arbejde i det, hvilket var fedt.

Derefter blev jeg igen placeret på en stol, bind for øjnene og sangen blev igen spillet. Jeg tænkte at de igen tog pis på mig, men kunne høre at pigerne var bag ved mig alle sammen og de var noget stille. Pludselig er der en mandestemme, der siger HEJ. og jeg bliver noget nervøs, hehe. Jeg får bindet af øjnene og LIGE foran mig er der sgu en tissemand :lol::o .

Vi skulle tegne croquis, hvilket faktisk var vildt sjovt. Hele det komiske i dne meget nøgne mand i min stue, hehe.

Vi fik først lige tegne undervisning, og derefter viste han 6 forskellige stillinger som vi skulle tegne, og derefter valgte han vindere. Vi fik taget en del shots i den 1,5 time, hehe.

post-72864-0-09905500-1443973923_thumb.j

post-72864-0-42760400-1443973931_thumb.j

post-72864-0-92816000-1443973943_thumb.j

post-72864-0-52864000-1443973954_thumb.j

post-72864-0-86356500-1443973991_thumb.j

post-72864-0-49919300-1443974007_thumb.j

post-72864-0-40873600-1443974020_thumb.j

Redigeret af TulleNF
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter han havde været der var der tid til frokost som vi også fik hos mig, hvilket faktisk var rart. De havde købt alt muligt lækkert og det var rart at ku sidde og snakke, der var jo vildt godt vejr.

Fik ikke spist så meget fordi jeg var så spændt.

Min mor kom også lige forbi om morgenen faktisk, hun ville lige sige hej og ønske mig en god dag, det var rigtig dejligt - troede jeg skulle ud og finde kjole til brylluppet til hende (det var dækhistorien, hehe).

Nå, men så tog nogle af tøserne mig ind i vores walk-in og jeg fik at vide, at jeg skulle pakke festtøj, godt fodtøj, bikini, håndklæde, make-up, varme strømper og andre sære ting. (mange af tingene var kun for at forvirre fandt jeg ud af. )

Nogle kørte i en bil og vi resten tog toget ind til aalborg, så jeg kunne blive ydmyget mest muligt :tunge: .

Så ind i toget med 10 tyll klædte tøser og mig med min oppustelige mand, Herman som vi døbte ham.

Vi tog ind til byen og gik ind på en tattoo salon, jeg følte mig ret sikker på, at de bare tog pis på mig, og at de selvfølgelig ikke ville give mig en tatovering. Jeg spillede ret kæphøj, og "ja ja jeg skal have en kæmpe tatovering lige på brystet, bare vælg en" Nå men de valgte en, tatovøren tegnede den op og jeg fik det blueprint noget på min arm, jeg blev lagt på briksen og han tog handsker på, gjorde nål klar osv - og så blev jeg nervøs og måtte lige kigge på tøserne og sige "det er bare for sjov, ik" og alle brød sammen af grin, også alle andre i salonen.

Derefter tog vi ind i jomfru ane gade og fik et bare drinks. Så tog vi bussen ud til, hvad er viste sig at være "funcenter"og jeg fik at vide, at vi skulle spille lasergame - WUHUUU :cheerleader3: Det har jeg altid gerne ville prøve. Det var udenfor på et stort område med containere, paller, tønder, små skure, røg bomber og alt muligt. Folk gik VILDT op i det, vi endte med at tage 2 ekstra spil, da begge hold hver havde vundet 2 gange - det var virkelig sjovt, og så fedt at folk gik så meget op i det. Min venindes kæreste arbejder derude og det var så helt tilfældigt ham, der skulle have os - hvilket også var lidt hyggeligt. Han sagde han sjældent så piger gå så meget op i det. Jeg var forresten flot klædt i et pink kaninkostume, rigtig ømt. De andre fik fede camouflage dragter på, hehe.

Efter lasergame splittede vi op, og vi skulle åbenbart hjem og gøre os lækre. Jeg tog med min veninde gennem 25 år. Vi fik et bad, virkelig rart, noget pænere tøj på - alt glimmeret af. Og så 1 time senere tog vi afsted igen til et ukendt sted, der så var min svigerindes lejlighed. Der havde de pyntet op med bannere, guirlander flag og en masse tissemande ting :lol: . Vi fik en masse pizza, for satan hvor var jeg også sulten der.

Så havde min søster lavet en quiz, hvor hun havde lavet en række spørgsmål om mit liv og spurgt både min kæreste og min far - jeg skulle så gætte, hvad de havde svaret. Det var spørgsmål som : hvad er hendes bedste barndoms minde, hvad er hendes mest pinlige øjeblik, hvad kan hun bedst lide ved C., osv osv. Så spillede min veninde og svigerinde min far og kæreste med skæg på, hehe. Det var rigtig sjovt, og jeg svarede vildt dårligt - men de to havde svaret sådan nogle gode og søde ting, så vi sad alle og sagde awwww hele tiden, bare sødt. Jeg vandt alligevel gaven, som var et billede af min far og kæreste.

Så kom sprutten for alvor igang, vi sang MEGET.. for satan al det fællessang. Min svigerinde fandt guitaren frem og vi fik sunget en masse gode gamle 90´er hits. Jeg blev placeret på en stol ydereligere 2 gange, hvor jeg skulle tro, der kom stripper ( og "you can leave your hat on" var på igen igen). Den ene gang fik jeg lænket en oppustelige penis på min hånd, den anden gang fik jeg en KÆMPE penis kage. Hold kæft den var tung. Det var rigtig sjovt at de hele tiden tog pis på mig.

Min svigerinde og hendes kæreste havde lavet en leg med en masse sjove opdigtede historier.

Vi sang, grinede og hyggde os i et par timer. Havde en MASSE druklege, hvilket virkelig fik gang i stemningen. Jeg troede at nu var alle ting færdige og jeg kunne slappe af - men så blev jeg igen placeret på stolen og jeg var lil kæk den her gang, men så kom STRIPPEREN. Da jeg fik bindet af stod der en mega høj mand foran mig og lavede et "magic mike" show, da jeg har et crush på Channing Tatum, hehe.

har set en del mandlige strippere, men de fleste har været lidt små klamme. Ham her var faktisk virkelig god, han var god til at danse, han stod på hænder over mig, svang mig over hans skulder, op af væggen osv osv. Det var virkeligt sjovt. Han var også god til at inddrage alle de andre tøser. De kom 2 op og fik smæk bagi sammen med mig, han fik dem til at smøre ham ind sammen med mig, vi skulle slippe flødeskum af osv osv. Generel faktisk en virkelig sjov og god afslutning.

Derefter var der så "fri leg", vi fortsatte med at hoppe rundt, synge, danse til dårlige 90´er numre - som DJ alligator o.lign. Nogle tog hjem ved 1 tiden, tror vi var ca. 10 der tog i byen kl.2 , havde en sindsyg sjov bytur og jeg blev hentet af min kæreste kl.5.30. En hel perfekt dag, aften og nat og vågnede kl.9 dagen efter og kunne ikke sove mere af ren glæde.

Det fedeste var at jeg bare kunne nyde dagen hel:

- Jeg havde intet brug for kontrol, for jeg anede alligevel ikke, hvad der ville ske - og det var egentlig ret fedt bare at overgive sig.

- ALLE pigerne hyggede sig, og alle snakkede på kryds og tværs, det var så fedt at se og føle, for så kunne jeg også bare slappe af og ikke føle, at jeg skulle "passe på" nogen.

GLÆDER MIG ENDNU MERE TIL VORES BRYLLUP... OM 6 !!!! DAGE :thanks::blink::lol::a1221:

Undskylder for store billeder og i rodet rækkefølge, kan ik lige finde ud af at gøre dem mindre og ved i elsker billeder :)

post-72864-0-26014300-1443976136_thumb.j

post-72864-0-34517500-1443976141_thumb.j

post-72864-0-73314200-1443976149_thumb.j

post-72864-0-48734900-1443976155_thumb.j

post-72864-0-54040200-1443976173_thumb.j

post-72864-0-93320500-1443976177_thumb.j

post-72864-0-65066200-1443976190_thumb.j

post-72864-0-53712400-1443976206_thumb.j

post-72864-0-18501600-1443976213_thumb.j

post-72864-0-12517300-1443976229_thumb.j

post-72864-0-53628300-1443976241_thumb.j

post-72864-0-83676400-1443976268_thumb.j

post-72864-0-10183900-1443976280_thumb.j

post-72864-0-42736700-1443976294_thumb.j

Redigeret af TulleNF
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha OMG hvor er I vilde!! Jeg elsker at dine veninder tog så meget pis på dig :cheerleader3::cheerleader3: Totalt penis-tema dagen igennem :lol::lol: Det lyder helt igennem fantastisk og jeres bryllup kan da kun blive en megafest med de vilde veninder :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol: hvor er det bare en fed PA, hvor er det bare fedt at de har taget så meget fis med dig :tunge::cheerleader3:

Ja helt vildt meget - de fik mig virkelig gjort nervøs hele tiden, hvilket var fedt.

Hahaha OMG hvor er I vilde!! Jeg elsker at dine veninder tog så meget pis på dig :cheerleader3::cheerleader3: Totalt penis-tema dagen igennem :lol::lol: Det lyder helt igennem fantastisk og jeres bryllup kan da kun blive en megafest med de vilde veninder :floejt:

Ja helt vildt meget - de fik mig virkelig gjort nervøs hele tiden, hvilket var fedt. Det var helt fantastisk, og mandens var præcis lige så tosset og vild, så det skal nok blive spændende til brylluppet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahaha! det er jo Gun-Tommy! shit hvor godt, han er faktisk ret god! ham havde vi også booket til min bedste venindes PA :D

Lyder som om du har haft en helt fantastisk dag, så fedt med laser :D:D:D

haha, ja det er det nemlig :). Endelig en okay god mandlig stripper... der er fandeme mange dårlige :).

Det var det, og ja fedt med lasergame, var glad for at der var en god blanding af det hele.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at det allerede er nu... Kæmpestort T I L L Y K K E med den store dag i morgen. Jeg håber det bliver helt igennem fantastisk og uforglemmelig dag :loveshower::loveshower: Og jeg glæder mig så meget til at høre om det!! :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for jeres hilsner - VI HAVDE DEN MEST FANTASTISKE DAG :a1221::a1221::a1221:


Alt var perfekt, selv vejret var godt.. er sikker på at MANDENS mor holdt hånden over os oppe i himlen.


Vi drager nu nogle dage til Berlin og nyder hinanden og roen. På mange måder er det faktisk lidt rart, at det er overstået.. det er så intenst op til et bryllup, og nu hvor alt gik så godt, så er det rart endelig at kunne slappe af.



I skal selvfølgelig have et lille sneakpeak :)

post-72864-0-00625800-1444638023_thumb.j

post-72864-0-38399100-1444638032_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I smukke og lykkelige. Tak for billeder. Glæder mig til at høre og se mere når I er hjemme fra bryllupsrejse.

PS. Det er så hyggeligt at se cirkelguirlanderne i brug igen. Viste lige billedet til min mand.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I smukke og lykkelige. Tak for billeder. Glæder mig til at høre og se mere når I er hjemme fra bryllupsrejse.

PS. Det er så hyggeligt at se cirkelguirlanderne i brug igen. Viste lige billedet til min mand.

Vi var så glade for dem - de gjorde virkelig noget særligt ved rummet. Sig til, hvis du måske ønsker at købe en af kasserne tilbage - kunne være det var sjovt for dig at bruge dem igen engang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I smukke og lykkelige. Tak for billeder. Glæder mig til at høre og se mere når I er hjemme fra bryllupsrejse.

PS. Det er så hyggeligt at se cirkelguirlanderne i brug igen. Viste lige billedet til min mand.

Vi var så glade for dem - de gjorde virkelig noget særligt ved rummet. Sig til, hvis du måske ønsker at købe en af kasserne tilbage - kunne være det var sjovt for dig at bruge dem igen engang :)

Tak for tilbuddet. Overvejer lige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer