TulleNF

10/10-15 Peach, mint og guld Bryllup (SNEAKPEAK)

226 posts in this topic

Utrolig flot ring og hvor passer den bare smukt sammen med din forlovelsering :a1221:

Puha, hvor er jeg ked af på jeres vegne at det skal være sådan en kamp, men hvor er det fedt at læse at det virker til at du tager det SÅ flot, trods jeg kan forstille mig, hvor hårdt det kan være.

Jeg er nok ret enig med din H2B. Jeg er sikker på at han helt sikkert har snakket med dine veninder og at de selvfølgelig vil gøre alt hvad de kan for at det rammer rigtigt og jeg er sikker på at de vil gøre deres allebedste for at hjælpe.

Jeg kan dog helt klart godt følge dit dilemma for det kan være stressende og fedt og spændende at planlægge bryllup og at du gerne vil kunne opleve det uden at tænke på det andet, så er det fuldt forståeligt. Men jeg er nu enig med H2B.
Som min Hubby sagde da jeg læste den her tråd for han, så må man jo vende det om... Brylluppet er glæde en dag (godt nok en dejlig og uforglemmelig dag) men en baby er en glæde for livet :wink::a1221:

0

Annonce ♥

Pyha, det er en hård omgang I er igennem med fertilitetsbehandling osv. Har et par kolleger/veninder, der har været igennem møllen og det er ikke sjovt med hormonerne og alle restriktionerne.. :( Jeg tror, som andre også har skrevet, at jeg ville takke ja til de gratis forsøg, næsten uanset tidspunktet... Det lyder til at være et utroligt højt ønske for Jer at blive forældre, og når man også kigger lidt på økonomien i det, -så tror jeg måske du kunne fortryde at sige nej til de gratis forsøg.. Uanset, så håber jeg at NÅR I skal i gang, så giver det gevinst første gang - sender Jer i hvert fald en masse god karma her fra..

Mht. polterabend, så er det skønt at du har så dejlige veninder og lur mig, om ikke din mand har haft en finger med i spillet i forhold til datoer - det kunne det godt lyde lidt som om. Jeg håber, du får en skøn skøn dag, når du bliver poltet - jeg bliver stadig helt glad indeni når jeg tænker på vores polterabend i sidste uge. :)

For øvrigt, super fine ringe.. *S*

0

Utrolig flot ring og hvor passer den bare smukt sammen med din forlovelsering :a1221:

Puha, hvor er jeg ked af på jeres vegne at det skal være sådan en kamp, men hvor er det fedt at læse at det virker til at du tager det SÅ flot, trods jeg kan forstille mig, hvor hårdt det kan være.

Jeg er nok ret enig med din H2B. Jeg er sikker på at han helt sikkert har snakket med dine veninder og at de selvfølgelig vil gøre alt hvad de kan for at det rammer rigtigt og jeg er sikker på at de vil gøre deres allebedste for at hjælpe.

Jeg kan dog helt klart godt følge dit dilemma for det kan være stressende og fedt og spændende at planlægge bryllup og at du gerne vil kunne opleve det uden at tænke på det andet, så er det fuldt forståeligt. Men jeg er nu enig med H2B.

Som min Hubby sagde da jeg læste den her tråd for han, så må man jo vende det om... Brylluppet er glæde en dag (godt nok en dejlig og uforglemmelig dag) men en baby er en glæde for livet :wink::a1221:

Tak for de søde ord, folk komplimentere os også altid for måden vi klarer det på - men tror ikke vi klarer det bedre eller værre end andre i samme situation. Man gør det ligesom bare, der er ikke andet valg, hvis man vil det her. Manden har for lav sædkvalitet, og det skal der ligesom til, så det er kun at kæmpe derud af, hehe. Og heldigvis kan vi få hjælp.

Du har en klog mand - og er også det jeg er bange for, at jeg fortryder det, når bryllupsdagen er ovre. Vores ønske om barn er trods alt større.

Pyha, det er en hård omgang I er igennem med fertilitetsbehandling osv. Har et par kolleger/veninder, der har været igennem møllen og det er ikke sjovt med hormonerne og alle restriktionerne.. :( Jeg tror, som andre også har skrevet, at jeg ville takke ja til de gratis forsøg, næsten uanset tidspunktet... Det lyder til at være et utroligt højt ønske for Jer at blive forældre, og når man også kigger lidt på økonomien i det, -så tror jeg måske du kunne fortryde at sige nej til de gratis forsøg.. Uanset, så håber jeg at NÅR I skal i gang, så giver det gevinst første gang - sender Jer i hvert fald en masse god karma her fra..

Mht. polterabend, så er det skønt at du har så dejlige veninder og lur mig, om ikke din mand har haft en finger med i spillet i forhold til datoer - det kunne det godt lyde lidt som om. Jeg håber, du får en skøn skøn dag, når du bliver poltet - jeg bliver stadig helt glad indeni når jeg tænker på vores polterabend i sidste uge. :)

For øvrigt, super fine ringe.. *S*

Ja det er bestemt ikke sjovt, og heller ikke nemt for folk omkring at se smerten hos folk de holder af. Jeg tror også det er det vi gør. Desværre er det ikke vores første forsøg, vi har fået lagt æg op 4 gange før uden succes og uden nogen egentlig grund til det, da æggene har delt sig og er befrugtet.. frustrerende, hehe.

Ja de fantastiske allesammen og ved de vil gøre alt for at det bliver så godt og nemt for mig som muligt.

Tak, glæder mig til at få dem på -- og tak for tankerne og rådene.

0

Annonce ♥

Nu er vi selv i behandling herhjemme. 4 IUI på privatklinik og er gået videre til IVF på Riget.

Vi startede på Riget d. 26/6 - altså ca. 1 1/2 måned før bryllup og selvom det kun var opstartssamtale fortryder jeg at vi ikke ventede for det blev for meget stress og for følsomt med det hele.

På den anden side ville jeg heller ikke sige nej til et gratis forsøg... Tror jeg ville få datoen af vide for polter, du ved jo stadig ikke hvad i skal ;) :)

0

wauw en fin ring :a1221: den passer jo bare så fint med din forlovelsesring goså, en perfekt symbiose :7himmel:

øv hvor bliver jeg bare ked af at høre når folk skal så meget igennem for at kunne få børn. og det er som om det bare er de par der ønsker dem ekstra brændende der ikke kan.

jeg tror ikke vi herinde kan komme med det rigtige svar på dit dilemma, men jeg synes nu også det lyder lidt som om din mand har snakket med dine veninder og familie om problematikken omkring det hele, han kan jo nok god både høre, se og fornemme at det påvirker dig det hele.

hvis det var mig dog, så tror jeg at jeg ville tage det gratis forsøg. tænk nu hvis det lige var denne gang der gjorde udslaget :7himmel: krydser alt hvad krydses kan for at lykken snart kommer jeres vej :loveshower:

p.s. jeg har sendt dig en pb med skonumrene :cheerleader3:

0

:bearhug:til dig og din kæreste!

Jeg ved slet ikke hvad jeg ville gøre så tør/kan næsten ikke komme med nogen råd, men måske der alligevel er et eller andet i mig der ville tage det gratis forsøg.. Jeg håber at det snart lykkedes for jer så I kan få det barn I drømmer om :heart:

0

Øv at det ikke er lykkedes for Jer endnu, men så håber jeg stadig på at næste gang er lykkens gang... *s* ;)

Tak for det, håber vi også :)

Nu er vi selv i behandling herhjemme. 4 IUI på privatklinik og er gået videre til IVF på Riget.

Vi startede på Riget d. 26/6 - altså ca. 1 1/2 måned før bryllup og selvom det kun var opstartssamtale fortryder jeg at vi ikke ventede for det blev for meget stress og for følsomt med det hele.

På den anden side ville jeg heller ikke sige nej til et gratis forsøg... Tror jeg ville få datoen af vide for polter, du ved jo stadig ikke hvad i skal ;) :)

Ked af i også skal igennem alt det her l.....! Jeg kan så godt følge dig, og er også nogle af de tanker jeg gør mig. Men det ord "gratis" i det her forløb, det tør man næsten ikke sige nej tak til.

wauw en fin ring :a1221: den passer jo bare så fint med din forlovelsesring goså, en perfekt symbiose :7himmel:

øv hvor bliver jeg bare ked af at høre når folk skal så meget igennem for at kunne få børn. og det er som om det bare er de par der ønsker dem ekstra brændende der ikke kan.

jeg tror ikke vi herinde kan komme med det rigtige svar på dit dilemma, men jeg synes nu også det lyder lidt som om din mand har snakket med dine veninder og familie om problematikken omkring det hele, han kan jo nok god både høre, se og fornemme at det påvirker dig det hele.

hvis det var mig dog, så tror jeg at jeg ville tage det gratis forsøg. tænk nu hvis det lige var denne gang der gjorde udslaget :7himmel: krydser alt hvad krydses kan for at lykken snart kommer jeres vej :loveshower:

p.s. jeg har sendt dig en pb med skonumrene :cheerleader3:

Tak, ja jeg glæder mig virkelig også til at få dem sammen. Ja, om ik andet, så finder man i hvert fald ud af, hvor meget man præcist vil det og hvor meget det fylder rent biologisk, når man starter projekt baby. Jeg kan næsten ik styre mig, når jeg ser en barnevogn... må liiiige lure diskret derned.

Nej du har ret, men har nu været nogle gode svar i er kommet med, så mange tak.

Ja åh, tænk nu hvis :)

Åh sorry, jeg kigger lige på det.

:bearhug:til dig og din kæreste!

Jeg ved slet ikke hvad jeg ville gøre så tør/kan næsten ikke komme med nogen råd, men måske der alligevel er et eller andet i mig der ville tage det gratis forsøg.. Jeg håber at det snart lykkedes for jer så I kan få det barn I drømmer om :heart:

Tak for knuseren. Og tak for tanken, det betyder meget og vi håber også.

Tak for alle jeres søde ord, tanker, overvejelser osv. tøser. Som flere af jer skriver, så kan det være svært at sætte sig ind i, når man ikke selv står i situationen, som det er med alt andet. Men synes i har gjort det godt, og har været rart, at høre fra andre, der også er bryllupskulrede, at de faktisk ville tage forsøget alligevel. Efter snak med kæresten, har vi nu sagt ja til forsøget, har meldt os til og skal til scanning imorgen, hvor jeg også skal have mine sprøjter, lyder helt som en narkoman. SÅ kryds gerne alt i har - ja også jeres ben, jeg undskylder til jeres kærester, hehe - for NU SKAL DET VÆRE. Og hvis vi så er uheldige igen, ja så kan jeg forhåbentligt se det positive i, at jeg kan drikke til polter og bryllup og ikke er begrænset.

0

Annonce ♥

Jeg bliver egentlig mere ked af det når jeg hører om folk/kommende brudepar som prøver at planlægge graviditet og det at få børn i forhold til bryllup og omvendt, som om det at få et barn er en menneskeret og noget man kan "bestille". Et bryllup kan man planlægge. Det kan man ikke med et barn. Så det lyder som den helt rigtige beslutning I har truffet: at fokusere på barnet og lade brylluppet få 2. prioritet, dog sådan at brylluppet og forberedelserne kan få jer til at fokusere på andet, så naturen - forhåbentlig- kan gå sin egen gang. Vanni som har været mangeårig bruger herinde kan om nogle tale med om det. De har været hele møllen igennem og det lykkedes dem efter en mangeårig kamp at få lov til at adoptere.

0

Det lyder som den helt rigtige beslutning for jer!! Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det lykkes og at du til brylluppet kan have en sød lille hemmelighed i maven.

Ja det ville være helt fuldstændig fantastisk. Med alle de hormoner ville jeg for alvor være tudefjæs, hehe. Tak :)

0

Jeg bliver egentlig mere ked af det når jeg hører om folk/kommende brudepar som prøver at planlægge graviditet og det at få børn i forhold til bryllup og omvendt, som om det at få et barn er en menneskeret og noget man kan "bestille". Et bryllup kan man planlægge. Det kan man ikke med et barn. Så det lyder som den helt rigtige beslutning I har truffet: at fokusere på barnet og lade brylluppet få 2. prioritet, dog sådan at brylluppet og forberedelserne kan få jer til at fokusere på andet, så naturen - forhåbentlig- kan gå sin egen gang. Vanni som har været mangeårig bruger herinde kan om nogle tale med om det. De har været hele møllen igennem og det lykkedes dem efter en mangeårig kamp at få lov til at adoptere.

Ja det er bestemt ingen selvfølge - og for at forsøge at se bare noget positivt i et sådan forløb, så er det at man i hvert fald finder ud af, hvad der er vigtigt for én i livet og hvor lidt man egentlig kan styre, når alt kommer til alt. Min kæreste og jeg har været vant til, at hvis vi virkelig ville noget, så måtte vi kæmpe for det og så kunne man opnå det... sådan er det bare ikke mht. at blive forældre. Man lærer at have tålmodighed og lægge sine hænder i noget større :)

Tak for ordene, og det føles også rigtigt for os. Vi håber på at det denne gang er vores tur, ellers må vi atter kæmpe videre. Om ik andet har vi en dejlig dag i sigte, hvor vi kan fejre vores kærlighed.

0

Annonce ♥

Aloe vera detox kur

Som sagt er vi gået i gang med behandling - så stikker mig i maveskindet på livet løs.

Oven i det synes jeg da, at jeg skulle tage en aloe vera detox kur. KLOG BESLUTNING fra en der praktisk talt er afhængig af daglig pepsi max og chokolade :loveshower: .

Nå men jeg tænkte, at det måske ville være fornuftigt at få afgiftet min krop for alverdens sukker, salt, e-numre og sødestoffer inden jeg ville prøve at sætte endnu et lille sødt æg op. Det kunne være mega win, hvis det ku hjælpe min krop til at være mere modtagelig. Men jeg havde faktisk købt kuren allerede inden vi havde besluttet os for behandling, da jeg gerne vil - som de fleste brude nok har det - smide et par kilo inden den store dag, så man kan stå så skarpt som muligt. Og da jeg som før nævnt er rimelig glad for pepper maxi, chokolade, romkugler og alverdens søde ting, så tænkte jeg at det sgu ku være fedt lige at smide nogle af de lyster, om end bare bevise for mig selv, at jeg kan klare mig uden.

Det er gået overraskende godt, er på 8. dagen nu og det er en detox på 9 dage. Jeg har ikke rørt e-numre, sukker eller sødestoffer. Selvom jeg har haft rittersport, chips og pepsi max i køkkenet, så er helt stolt af mig selv :cheerleader3: .

Dog har min kæreste måtte gemme sig i skuret nogle gange - man må næsten ik spise noget de første par dage, skal drikke en masse(klamt) aloe vera, og pulverdrikke... så en sulten bridezilla, der overikøbet er pumpet med hormoner... PUHA stakkels ham :oops: .

Men nu er jeg snart igennem det og har som sagt bevist for mig selv, at jeg godt kan lade de søde sager stå selvom alle andre spiser det og jeg har faktisk tabt mig 3 kilo og en del cm, på trods af at jeg også er på hormoner(hvor man ophober en del væske). Så vil forsøge at forsætte med de gode vaner - ikke 100%, der skal også være plads til sjov og hygge, men måske ikke helt så meget som før. Og jeg har også fået pænere hud og en bedre glød synes jeg faktisk.

Det er helt sikkert en god kur, så hvis nogen er interesserede eller har spørgsmål, så skriv endelig.

Jeg ku godt finde på at køre lidt hårdt på den igen lige ugen op til bryllup, hvis vi ikke er blevet gravide.

post-72864-0-59756200-1439727943_thumb.j

Edited by TulleNF
0

DIY-syltetøjsglas og e-bay køb

Har jo haft 14 dages dejlig ferie med kæresten. Vi har "bare" været herhjemme. Vi var i Thailand for 2 år siden og den store USA tur sidste år, så efter huskøb og med bryllup måtte vi træffe den voksne beslutning og blive hjemme. Vi har fået lavet en masse lækkert i huset og fået lavet skur, uuuh..hehe.

Men der blev også plads til at jeg kunne gå i mit lille kontor/krea rum og få startet på nogle ting.

Så her er lidt billeder af mit bord, hvor jeg er igang med at lave syltetøjsglas, der skal være kommende vaser og lysestager.

Der er også billede af mine første e-bay køb, der er kommet. Har en kæmpe kurv fuld derinde(og på Etsy ligeså, hehe). men jeg har ikke fået bestilt før nu.

post-72864-0-81532500-1439728130_thumb.j

post-72864-0-79897800-1439728176_thumb.j

0

JEG HAR GJORT NOGET SLEMT

Jeg gjorde en stor brudesynd. Jeg har været ude og prøve en kjole!!!!

Historien bag: Jeg har jo købt min kjole brugt, var dog ude og prøve 2 steder, men det skulle være den. Sidenhen har det dog plaget mig flere gange og har ikke rigtig kunne forlige mig med valget, da min brudekjole jo er en hel blonde sag, og havde altid forestillet mig at jeg ville ende i en rigtig prinsesse tyl drøm.

Da jeg var oppe og købe slør og skørt til min kjole faldt jeg over lige den kjole jeg altid har forestillet mig i - jeg stirrede noget tid på den i vinduet, men slog det ud af hovedet. Har snakket med min veninde om det flere gange, hvor vi har konkluderet, at det ville være for farligt at prøve flere, for tænk nu hvis. Rent økonomisk er det jo virkelig bare dumt. Men har stadig ikke ku slå det ud og besluttede så i dag at tage op og prøve den med min veninde, min meget forstående og søde veninde, hehe.

Og er virkelig glad for at jeg gjorde det.

Inden jeg fortæller jer om hvad jeg gjorde det, så får i lige billede... også for at se om der overhovedet er nogen, der følger med ?? :tunge:

post-72864-0-54715400-1439917472_thumb.j

post-72864-0-55883500-1439917478_thumb.j

0

Annonce ♥

Århhhh den er bare smuk til dig!! Jeg kom også til at prøve kjoler i sidste uge, men holdt mig i skindet (dem jeg prøvede var dog heller ikke perfekte).. Er spændt på hvad du har valgt at gøre. Men den er i hvert fald megaflot, du er meget prinsesse i den!

0

Jo jo jo jeg følger med!! Jeg har også læst dine sidste indlæg men ikke fået skrevet noget - det er dårlig BK-stil :pokey::td: Beklager! Der er meget om ørene når man skal giftes om to en halv uge :floejt:

Jeg synes denne her nye kjole er suuuuper smuk til dig, men altså, med din krop så sidder ALLE kjoler jo bare som en drøm på dig! Jeg kan godt forstå dine tanker mht. en tyl-prinsesse-drøm, men jeg stemmer stadig for den kjole du har købt. Jeg tror faktisk jeg synes at kjolerne er lige smukke på dig, for de fremhæver hver i sær noget forskelligt.. Blondekjolen fremhæver din mega slanke og misundelsesværdige figur mens tylkjolen fremhæver din talje på flotteste vis pga. den skæring. Jeg tror jeg hælder til blondekjolen fordi den måske er lidt mere speciel med det fine bælte og sådan... men måske en lille diskret bælte i samme stil også kunne give tylkjolen det sidste prik over i'et som jeg måske synes den mangler?

Måske handler det mest om hvilken "type" brud du gerne vil være? :) Begge er unægtelig mega smukke!

Glæder mig til at se hvordan dine vaser m.m. kommer til at se ud, er sikker på det bliver så fint med de farver (haha, det skal jeg jo ligesom sige!) :)

0

Åh i er søde - det er nu dejligt at folk følger lidt med. :cheerleader3:

Og ja total dårlig stil Cricht, hehe. :tunge: Du er mere end undskyldt, hvor er det viiiildt, at det snart er DIN(ja ja, JERES) dag.

Nå men opfølgning.

Jeg var som sagt virkelig glad for, at jeg tog op og prøvede den for jeg har hele tiden haft den lidt i baghovedet og besluttede så, jamen hvis jeg prøver den og det så skal være den, så må jeg finde ud af det.

Og selvfølgelig fortæller hun, at der lige er én str. 34 (som jeg åbenbart passer i brudekjoler, win-win), og den pt. er nedsat til 5000kr... SATANS, mente nemlig at den kostede 9000kr. sidst og havde tænkt, at hvis den stadig gjorde det kunne jeg heller ik få mig til at bruge pengene på den.

Jeg fik den på og den er virkelig lækker at have på, den er meget let - og noget lettere at have på og bevæge mig rundt i end blondekjolen.

Jeg blev ikke blown away og tudede heller ikke denne gang. Jeg elskede at have den på og det er en rigtig flot prinsesse kjole, og var rigtig dejligt at se mig selv i den. Ekspedienterne var elle vilde og synes jeg var sååå fin, men altså de havde jo også mulighed for et salg - jeg havde sagt, jeg havde købt en anden, men ik kunne slå den her ud af hovedet og måtte prøve den, så de ville selvfølgelig gerne sælge.

Du ramte tankerne ret godt Cricht. Det handler jo meget om, hvad slags brud man gerne vil være. Og som før nævnt, så har jeg nok altid forestillet mig i noget mere prinsesset. MEN jeg fandt dog ud af, at MIN blondekjole nok er en mere elegant og romantisk kjole - og nok også lidt mere speciel. Jeg har ikke set andre i den eller helt noget lign. hvor der nok er flere kjoler der minder om tylkjolen(som jo virkelig også er smuk, håber ik jeg fornærmer nogen, var jo også vild med den). Men lige med mit look er jeg bange for, at jeg bliver lidt for meget prinsesse i den og lidt mere kvindelig i den anden, hvilket jeg åbenbart helst vil. Yay :loveshower:

Og nu kan jeg atter med ro i maven glæde mig til at bære min blondekjole på min bryllupsdag - og selvom det var et lidt risci-move, så er jeg glad for, at jeg fik kjolen prøvet, så jeg ikke tænker "åh, hvad nu hvis" - hvilket jeg generelt er slem til.

I får lige billede af begge kjoler ved siden af hinanden, så det er tydeligere at se.

post-72864-0-59190100-1439926205_thumb.j

Edited by TulleNF
0

Annonce ♥

Stort tillykke med at du nu er sikker på, at du har fundet KJOLEN :biggrin: De er begge virkelig smukke til dig, men jeg er også helt vild med blonden og det smukke bælte på din kjole :) Det kan være rigtig farligt at prøve nye kjoler, men i dit tilfælde var det jo det rigtige at gøre, fordi du nu ved, at du allerede har fundet den helt rigtige kjole :) Dejligt og tillykke med det!

0

Stort tillykke med at du nu er sikker på, at du har fundet KJOLEN :biggrin: De er begge virkelig smukke til dig, men jeg er også helt vild med blonden og det smukke bælte på din kjole :) Det kan være rigtig farligt at prøve nye kjoler, men i dit tilfælde var det jo det rigtige at gøre, fordi du nu ved, at du allerede har fundet den helt rigtige kjole :) Dejligt og tillykke med det!

Tak, ja det var også meget risikabelt. Men efter jeg har gået med det i baghovedet i flere måneder, måtte det bare "ud" :).

Din blondekjole er så smuk - den er det helt rette valg!

Jeg får ikke fulgt meget med i noget som helst BK lige nu, men du skulle alligevel have et pip på den her ;)

hehe, 1000 tak, det er pænt af dig. Ku forestille mig, at man nok er lidt mættet af bryllup efter den store dag - glæder mig dog til at læse mere om jeres dag, når du er klar, hehe.

0

Din blondekjole er så smuk! Det er de begge to, men kan virkeligt godt følge dine tanker om hvilken brud man har lyst til at være. Det virker som det helt rigtige valg for dig og den er bare flot :a1221: Og fedt at du kan slå den anden ud af hovedet nu.

0

Puha.. jeg fik et ondt i maven over det... men kan sagtens forstå at du måtte prøve kjolen, om ikke andet så for at få den ud af hovedet.

Med det sagt så FYYYYYYYY :lol::lol::lol: .

Jeg var vild med blondekjolen fra starten og er det helt klart stadigvæk. Den der tyl er sød, ja, men blonden.. WOW!!! :loveflag:

Så godt valg.. om end et risikabelt valg at prøve en anden, men tror også du ville have fortrudt det, hvis du ikke havde gjort det, når tankerne var så meget på den.

0