Marie E

Hvor langt er i nået 2016 brude

150 indlæg i dette emne

Jeg er lidt nysgerrig anlagt :blush: og er nysgerrig for at hører hvor langt i andre er nået med planlægningen af jeres fantastiske dag. Jeg lægger ud selv, med hvor meget vi efterhånden har styr på og det er en del, men jeg har også været i gang i over et år nu :oops:

Vi har styr på følgende

Dato : 27 August 2016

Kirke: Vor frue Kirke i Nyborg kl. 13

Reception og feststed: Slotsmøllen i Nyborg

Gæstelisten

Budget

Maden

Kok og serveringspersonale

bartender

Blomsterne ( brystblomster, brudepigebuketter, brudebuket, borddekorationer mv.)

Musik

Fotografen

Bryllupskagen ( Laver den selv, sammen med en veninde)

Toastmaster

Gavekoordinator

Bestman

Min far følger mig op

Vidner

brudepigerne

Pynt til festen og receptionen

Er i gang med indbydelserne

er i gang med favouræskerne, mangler bare at blive samlet

Kagefadet

Stearinlys ( bloklys, der skal bruges mange )

Der udover har jeg styr på mine sko og strømpebånd, negle, hår og makeup

:loveshower::loveshower:

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - man får jo helt stress :blink:

Jeg ved endnu ikke andet, end at vi skal giftes i 2016. Formentlig 11. juni eller i august, men det er ikke helt bestemt endnu. Og så har jeg en hel masse tanker og ideer om festen, kjolen, receptionen, pynten, osv. osv. osv. De fleste af dem herindefra :)

Skal aflevere speciale til august i år, så vi havde aftalt vi først begynder planlægningen derefter, men jeg kan jo ikke lade være med at kigge lidt med alligevel :floejt: Det er en herlig overspringshandling at kigge med på BK

Jo mere man kigger herinde, des mere stresset bliver man til gengæld også over, at ingenting er på plads endnu.. Men vi når det jo nok alle sammen os 2016-brudepar :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op - man får jo helt stress :blink:

Jeg ved endnu ikke andet, end at vi skal giftes i 2016. Formentlig 11. juni eller i august, men det er ikke helt bestemt endnu. Og så har jeg en hel masse tanker og ideer om festen, kjolen, receptionen, pynten, osv. osv. osv. De fleste af dem herindefra :)

Skal aflevere speciale til august i år, så vi havde aftalt vi først begynder planlægningen derefter, men jeg kan jo ikke lade være med at kigge lidt med alligevel :floejt: Det er en herlig overspringshandling at kigge med på BK

Jo mere man kigger herinde, des mere stresset bliver man til gengæld også over, at ingenting er på plads endnu.. Men vi når det jo nok alle sammen os 2016-brudepar :)

:lol: Pernille den kender jeg godt, men tro mig i skal nok nå det hele, men først og fremmest er det nok vigtigt at få styr på datoen :wink: og ja BK er lidt af en tidsrøver :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op - man får jo helt stress :blink:

Jeg ved endnu ikke andet, end at vi skal giftes i 2016. Formentlig 11. juni eller i august, men det er ikke helt bestemt endnu. Og så har jeg en hel masse tanker og ideer om festen, kjolen, receptionen, pynten, osv. osv. osv. De fleste af dem herindefra :)

Skal aflevere speciale til august i år, så vi havde aftalt vi først begynder planlægningen derefter, men jeg kan jo ikke lade være med at kigge lidt med alligevel :floejt: Det er en herlig overspringshandling at kigge med på BK

Jo mere man kigger herinde, des mere stresset bliver man til gengæld også over, at ingenting er på plads endnu.. Men vi når det jo nok alle sammen os 2016-brudepar :)

:lol: Pernille den kender jeg godt, men tro mig i skal nok nå det hele, men først og fremmest er det nok vigtigt at få styr på datoen :wink: og ja BK er lidt af en tidsrøver :loveshower::loveshower:

Ja du har ret, datoen snart skal findes. Jeg vil gerne have 11. juni, fordi den 11. så går igen i første møde, forlovelse og bryllup. Han vil gerne have august, fordi der så burde være større chancer for godt vejr mener han - men jeg skal nok få ham overbevist i det smukke ved den 11. juni :loveshower:

Og så skal vi have styr på gæstelisten, for der er vi bestemt ikke enige indtil videre.. Men resten kommer nok til at gå :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - man får jo helt stress :blink:

Jeg ved endnu ikke andet, end at vi skal giftes i 2016. Formentlig 11. juni eller i august, men det er ikke helt bestemt endnu. Og så har jeg en hel masse tanker og ideer om festen, kjolen, receptionen, pynten, osv. osv. osv. De fleste af dem herindefra :)

Skal aflevere speciale til august i år, så vi havde aftalt vi først begynder planlægningen derefter, men jeg kan jo ikke lade være med at kigge lidt med alligevel :floejt: Det er en herlig overspringshandling at kigge med på BK

Jo mere man kigger herinde, des mere stresset bliver man til gengæld også over, at ingenting er på plads endnu.. Men vi når det jo nok alle sammen os 2016-brudepar :)

:lol: Pernille den kender jeg godt, men tro mig i skal nok nå det hele, men først og fremmest er det nok vigtigt at få styr på datoen :wink: og ja BK er lidt af en tidsrøver :loveshower::loveshower:

Ja du har ret, datoen snart skal findes. Jeg vil gerne have 11. juni, fordi den 11. så går igen i første møde, forlovelse og bryllup. Han vil gerne have august, fordi der så burde være større chancer for godt vejr mener han - men jeg skal nok få ham overbevist i det smukke ved den 11. juni :loveshower:

Og så skal vi have styr på gæstelisten, for der er vi bestemt ikke enige indtil videre.. Men resten kommer nok til at gå :)

ja jeg kan kun gi din mand ret, men vi skal jo også giftes i august :wink: uhaa den gæsteliste der , den var heller ikke hel nem her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været igang med planlægningen i 3 måneder og har styr på:

Dato : 16 juli 2016

Kirke: Vor frue Kirke i Svendborg kl 15

Reception og feststed: svigermors fine have. Telt, borde, stole og service er reserveret.

Gæstelisten

Budget

Menuen er planlagt

2 stk serveringspersonal er på plads. Vi skal dog ha' fundet 2 mere + bartendere

Musik

Fotografen

Toastmaster

Bestman

Vidner

brudepige

Liste over hvad der skal laves af pynt er lavet

indbydelserne er færdige

Glas og flasker er samlet i stor stil til bord pynt

Er begyndt at prøve brudekjoler

Stil på blomster deko og brudebuket er bestemt og min mors veninde er bukket til at lave den

Hår og make-up er der også rimlig styr på. Min bonus søster er bukket til at lave det.

Det tror jeg er det der er styr på ind til videre. Har stadig flere sider tjekliste hvor der ikke er skrevet ok ved noget 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor har du styr på meget trådstarter :-D

Men hvor er det skønt at høre.. Det sitrer i mine fingre, for at komme igang med planlægningen ❤️

Idag fik jeg aftalt dato og tid i kirken

(20.august 2016) 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Og så har jeg ringet til dén kro, hvor vi ønsker at holde festen - så vi skal derop inden længe - yay 😃😃😃😃😃😃😃

Er I også bare totalt "bryllupskrukke"?

Tillykke til jer alle 🎉

Redigeret af FrøkenPS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh hvor har du styr på meget trådstarter :-D

Men hvor er det skønt at høre.. Det sitrer i mine fingre, for at komme igang med planlægningen ❤️

Idag fik jeg aftalt dato og tid i kirken

(20.august 2016)

Og så har jeg ringet til dén kro, hvor vi ønsker at holde festen - så vi skal derop inden længe - yay

Er I også bare totalt "bryllupskrukke"?

Tillykke til jer alle

:lol: ja ved godt jeg har styr på meget allerede :blush: men det kribler jo bare i en for at få styr på tingene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har indtil videre styr på:

Dato: 21.05.2016

Kirke: Herfølge Kirke.

Feststedet.

Fotografen er booket.

Gæstelisten.

Invitationer er der også næsten styr på.

Bryllups kagen er der også styr på.

Buffet - har vi også næsten planlagt.

Det er så det vi har nået indtil videre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da helt op 😁 vi har fundet dato....10/9-2016 og så ikke længere. Da jeg delte glæden med min mor fik jeg dette svar....... Rolig nu der er jo over et år til endnu... 😢 ikke lige det man ville høre... 😱😱😱😱😱 min mand er lidt som min mor men nu vil jeg sku i gang 😊😊😊😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da helt op vi har fundet dato....10/9-2016 og så ikke længere. Da jeg delte glæden med min mor fik jeg dette svar....... Rolig nu der er jo over et år til endnu... ikke lige det man ville høre... min mand er lidt som min mor men nu vil jeg sku i gang

Min mor syndes også vi er gået alt for tidligt i gang. Hun syndes godt vi kunne vente med at begynde at planlægge til en gang i vinter :blink: så tror jeg da bare jeg får stress...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da helt op vi har fundet dato....10/9-2016 og så ikke længere. Da jeg delte glæden med min mor fik jeg dette svar....... Rolig nu der er jo over et år til endnu... ikke lige det man ville høre... min mand er lidt som min mor men nu vil jeg sku i gang

Min mor syndes også vi er gået alt for tidligt i gang. Hun syndes godt vi kunne vente med at begynde at planlægge til en gang i vinter :blink: så tror jeg da bare jeg får stress...

hold da op jeg ville få voldsom stress hvis jeg sku ha ventet til vinter, navnligt fordi vi giver indbydelserne til jul ( da vi har konfirmation 4 mdr før brylluppet)

Der er da fordele ved at gå tidligt i gang, man kan indhente super gode tilbud og sparer en masse penge, det har vi i hvertfald gjort og har dermed fået råd til de ting vi ønsker

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da helt op vi har fundet dato....10/9-2016 og så ikke længere. Da jeg delte glæden med min mor fik jeg dette svar....... Rolig nu der er jo over et år til endnu... ikke lige det man ville høre... min mand er lidt som min mor men nu vil jeg sku i gang

Min mor syndes også vi er gået alt for tidligt i gang. Hun syndes godt vi kunne vente med at begynde at planlægge til en gang i vinter :blink: så tror jeg da bare jeg får stress...

hold da op jeg ville få voldsom stress hvis jeg sku ha ventet til vinter, navnligt fordi vi giver indbydelserne til jul ( da vi har konfirmation 4 mdr før brylluppet)

Der er da fordele ved at gå tidligt i gang, man kan indhente super gode tilbud og sparer en masse penge, det har vi i hvertfald gjort og har dermed fået råd til de ting vi ønsker

Lige mine ord til min mor :wink: også har H2B og jeg også valgt en dato der nok bliver ret populær (det har jeg i hverfald fået afvide). Så det handler om at være ude i god tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da helt op vi har fundet dato....10/9-2016 og så ikke længere. Da jeg delte glæden med min mor fik jeg dette svar....... Rolig nu der er jo over et år til endnu... ikke lige det man ville høre... min mand er lidt som min mor men nu vil jeg sku i gang

Min mor syndes også vi er gået alt for tidligt i gang. Hun syndes godt vi kunne vente med at begynde at planlægge til en gang i vinter :blink: så tror jeg da bare jeg får stress...

hold da op jeg ville få voldsom stress hvis jeg sku ha ventet til vinter, navnligt fordi vi giver indbydelserne til jul ( da vi har konfirmation 4 mdr før brylluppet)

Der er da fordele ved at gå tidligt i gang, man kan indhente super gode tilbud og sparer en masse penge, det har vi i hvertfald gjort og har dermed fået råd til de ting vi ønsker

Lige mine ord til min mor :wink: også har H2B og jeg også valgt en dato der nok bliver ret populær (det har jeg i hverfald fået afvide). Så det handler om at være ude i god tid.

gir dig så meget ret, så bare hop ud i det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har følgende på plads

Dato og tid: 13. august 2016 kl 13

Sted: Virum Kirke

Receptionssted

Feststed: Peter Lieps Hus

Fotografer (booket sidste år)

Toastmaster

Semi gæsteliste

Brudesko (De skønneste Louboutin sko - se dem på min tråd!)

Make up artist

Sommeren står på STD kort, og en masse hyggelige DIY småting!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har følgende på plads:

Dato: 11.06.16

Kirke: Kalvehave

Feststed: Rosenfeldt gods

Budget lavet færdigt, +-

Fotografen er booket

Hestevogn til transport fra kirke til feststed er booket.

Gæsteliste færdig

STD kort er sendt afsted

Frisør og makeup artist er booket til dagen

Gavekoordinater er fundet og lavet aftale med

Bestman er der lavet aftale med

Har indkøbt en del små ting og pynt allerede

Brudepigerne er der styr på

Har indkøbt skåle til candybar

Tror det var det lige pt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh fantastisk liste!!! Tak! Vi er kun lige startet :P men 4. Juni 2016 eller 18. juni 2016

Så det er da en start ;)

Ej det passer ikke - vi ved kirken er i Harring Kirke :) og hvilken præst... Og at vores datter og min bedste veninde skal være brudepiger ;)

Redigeret af adhe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke styr på så meget endnu, andet end dato og kirke.

Så nu må det meget gerne snart blive sommerferie, så vi kan komme igang med planlægningen :)

det er da også en god start at ha styr på de to ting, men forstår godt i gerne vil i gang med at planlægge

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh fantastisk liste!!! Tak! Vi er kun lige startet :P men 4. Juni 2016 eller 18. juni 2016

Så det er da en start ;)

Ej det passer ikke - vi ved kirken er i Harring Kirke :) og hvilken præst... Og at vores datter og min bedste veninde skal være brudepiger ;)

:wink: lidt er da også godt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer